home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:32:06 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 20:59:36 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 20:16:19 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  3 Brugere, 681 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2251 2252 [2253] 2254 2255 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5171316 gange)
Gangster_Calle
Ynglingespiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #33780: 04 Aug 2011, 20:51 »

Farvel Brøndby..

Skal snart ha' nyt FmF navn... FCK <3

klint
Juniorspiller
**

« Svar #33781: 04 Aug 2011, 20:51 »

Fuck Fuck Fuck. Hvordan fanden kan det ske!!!!! Hvor er det typisk Brøndby!!! ARGGHH

DeBuur
Manager

« Svar #33782: 04 Aug 2011, 20:51 »

Keine Sorgen stod der bag på Reid træneren....... det samme kan vi sku ikke sige.... så tæt på også alligevel viser de hvad de er....et hold med en taber holdning... vi så de kan men hvor fanden er viljen fra det øjeblik de kom på 4-0..... ticked off

YNWA

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #33783: 04 Aug 2011, 20:53 »

Uha sidder med en uhyggelig fornemmelse af at Reid henter os i de sidste 20 min - det er nu at spillerne skal vise at de kan fokusere i en hel kamp ...... kom så BIF

Det er det samme hvergang, og det sidder mentalt i nødderne på spillerne. Vi bakker og bakker og bakker straks vi er foran. Selvom træneren gør alt for at få spillerne til at forsætte deres pres så falder de tilbage i banen og overlader det til modstanderen, det skete under laudrup det blev værre under rene, under køhlert under kent og under henrik sker det også. Kan altså ikke være samtlige trænere vi har haft de sidste 8 år der skal ha skylden for at spillerne bakker.

asj89
Gæst

« Svar #33784: 04 Aug 2011, 20:54 »

Nej, nej, nej, nej.. Jeg ved jeg kommer til at lyde komplet uintelligent, men hold da op hvor er Brøndby dårlige. De kan simpelthen ikke kæmpe en hel kamp.

DeBuur
Manager

« Svar #33785: 04 Aug 2011, 20:54 »

at have brugt 90 på at se denne kamp giver mig samme oplevelse som når man lige har scoret en smuk kvinde...er kommet der til hvor tøjet forlængst er væk.... for så at få tyndskid..... argggggh

YNWA

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #33786: 04 Aug 2011, 20:55 »

Nej, nej, nej, nej.. Jeg ved jeg kommer til at lyde komplet uintelligent, men hold da op hvor er Brøndby dårlige. De kan simpelthen ikke kæmpe en hel kamp.

Det tror jeg nu sagtens de kan fysisk, er mentalt problemet ligger.

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #33787: 04 Aug 2011, 20:55 »

Det er det samme hvergang, og det sidder mentalt i nødderne på spillerne. Vi bakker og bakker og bakker straks vi er foran. Selvom træneren gør alt for at få spillerne til at forsætte deres pres så falder de tilbage i banen og overlader det til modstanderen, det skete under laudrup det blev værre under rene, under køhlert under kent og under henrik sker det også. Kan altså ikke være samtlige trænere vi har haft de sidste 8 år der skal ha skylden for at spillerne bakker.
Men det skete jo ikke i lige så stor grad, og heller ikke vær gang. Jeg husker 5-0 over FCK hvor vi kæmpede til det sidste, og flere kampe. Det er jo blot blevet værre og værre igennem årene!

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

asj89
Gæst

« Svar #33788: 04 Aug 2011, 20:56 »

Det tror jeg nu sagtens de kan fysisk, er mentalt problemet ligger.
Det er skam også det jeg rimelig åbenlyst taler om. Hvorfor skulle jeg dog begynde at tale om deres fysik, det har da aldrig være på banen før.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #33789: 04 Aug 2011, 20:58 »

Men det skete jo ikke i lige så stor grad, og heller ikke vær gang. Jeg husker 5-0 over FCK hvor vi kæmpede til det sidste, og flere kampe. Det er jo blot blevet værre og værre igennem årene!

Ja det er jo også det jeg skriver, bunden blev nået under Kent og igen her over de sidste 2 kampe.

JimmyGP
Manager

« Svar #33790: 04 Aug 2011, 20:59 »

Fuck hvor jeg skuffet på vegne af Brøndby og ikke mindst dansk fodbold.. Brøndby var i mit hoved indbegrebet af dansk fodbold og en magtfaktor, men det er vist en saga blot.. Skuffende..  Ubeslutsom

Krisen er åbenbart ikke ovre.. Bye bye Brøndby..

Edit: Indbegrebet sammen med FCK aka Celtic-Rangers
« Seneste Redigering: 04 Aug 2011, 21:05 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

maUnit
Reserveholdsspiller

« Svar #33791: 04 Aug 2011, 21:01 »

Hvordan kan det dog ske........ hold op hvor er jeg bare skuffet.
De har virkelig givet mig mange nedture de senste par år.

brøndby zupras
Reserveholdsspiller

« Svar #33792: 04 Aug 2011, 21:03 »

Jeg tror jeg skyder mig selv... Græder
- sig til min mor jeg elsker hende

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #33793: 04 Aug 2011, 21:04 »

at have brugt 90 på at se denne kamp giver mig samme oplevelse som når man lige har scoret en smuk kvinde...er kommet der til hvor tøjet forlængst er væk.... for så at få tyndskid..... argggggh

Haha, det var da den bedste sammenligning! Men ja, det var virkelig et anti-klimax. Jeg kan normalt ikke lide BIF men holder self. med de danske hold i europæisk sammenhæng, så det var sørgeligt at se dem ryge ud. Men de kan jo takke sig selv for det - bedste hold i 70 minutter og så fordi de scorer begynder de at smide bolden væk og pakke sig, dog uden at presse modstanderne og være obs på situationerne overhovedet. Suk...

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #33794: 04 Aug 2011, 21:05 »

Det er så ufatteligt at man kan være så bange for at vinde at man at klappen går totalt ned gang på gangen så man glemmer basal fodbold opdragelse og fiser rundt med hovedet under armen.

Sider: 1 ... 2251 2252 [2253] 2254 2255 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010