home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 517 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2245 2246 [2247] 2248 2249 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5171605 gange)
Skovlyst
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #33690: 03 Aug 2011, 14:25 »

Alt ville pynte i vores angreb :p

Jeg finder lige nummeret til Karsten Johansen Wink

Btw:
http://onside.dk/nyheder/superligaen/nye-problemer-i-femi-handel-blokerer-skifte

Lagde især mærke til sidste linie:
"Vi er optimistiske, og vi regner med, at det hele går i orden inden weekenden, siger den tekniske direktør."

Kan de desuden ikke bare sige at Brøndby bare beholder ham resten af hans ktr.periode i Groningen? Tunge Problem solved!
Økonomisk holder den bare ikke : D

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #33691: 03 Aug 2011, 15:02 »

Jeg finder lige nummeret til Karsten Johansen Wink

Btw:
http://onside.dk/nyheder/superligaen/nye-problemer-i-femi-handel-blokerer-skifte

Lagde især mærke til sidste linie:
"Vi er optimistiske, og vi regner med, at det hele går i orden inden weekenden, siger den tekniske direktør."

Kan de desuden ikke bare sige at Brøndby bare beholder ham resten af hans ktr.periode i Groningen? Tunge Problem solved!
Økonomisk holder den bare ikke : D
Håber snart at handlen falder igennem, men tvivler mere og mere på at det sker... Hvis det dog sker at Femi-handlen falder igennem, tror jeg ikke på at økonomien kan bære at vi også henter Fall (desværre). Håber dog at Oke og/eller Diop (eller hvad han hedder) viser sig at have et stort potentiale, og en god målnæse. Men lad der nu forhelvede bare ske et eller andet! Vi trænger virkelig til at få nogle forandringer og prøve noget nyt.

asj89
Gæst

« Svar #33692: 03 Aug 2011, 15:44 »

Håber snart at handlen falder igennem, men tvivler mere og mere på at det sker... Hvis det dog sker at Femi-handlen falder igennem, tror jeg ikke på at økonomien kan bære at vi også henter Fall (desværre). Håber dog at Oke og/eller Diop (eller hvad han hedder) viser sig at have et stort potentiale, og en god målnæse. Men lad der nu forhelvede bare ske et eller andet! Vi trænger virkelig til at få nogle forandringer og prøve noget nyt.
At falde igennem betyder at handlen går i vasken. Peace

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #33693: 03 Aug 2011, 15:50 »

Haha, godt spottet! Fattede heller ikke noget :-)

Er snart ligeglad med hvem vi henter ind - lottokupon eller ej, det er da det samme som det vi har nu..

Femi og de to afrikanere, kom kom!

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #33694: 03 Aug 2011, 16:18 »

Clarence Goodson er blevet præsenteret som ny anfører!

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #33695: 03 Aug 2011, 16:23 »

Passende fint!

Var jo pinligt at Max var anfører i søndags.

Og ja, jeg ved godt at Clay var ude for med sygdom, men man har trods alt en KD som viceanfører som har spilllet kampe kontra Max som intet har spillet.
Endnu en gang en disposition HJ gør totalt forkert.

Min egen mening er dog, at KD ej heller bør være anfører eller viceanfører.

Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Zone 43
Manager

« Svar #33696: 03 Aug 2011, 16:29 »

Fuldt ud fortjent, og ingen større overraskelse i det. De øvrige kandidater må have været Thyge og Jan K.

Spottede i øvrigt Bjur i dag, han hang lidt med hovedet. Uanset hvad det har været, så tegner det godt. Eller..
« Seneste Redigering: 03 Aug 2011, 16:33 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #33697: 03 Aug 2011, 16:30 »

Oke præsenteres inden søndag.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #33698: 03 Aug 2011, 16:34 »

Oke præsenteres inden søndag.

Ja og det samme gør femi den har vi jo hørt før heh

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #33699: 03 Aug 2011, 16:35 »

Passende fint!

Var jo pinligt at Max var anfører i søndags.

Og ja, jeg ved godt at Clay var ude for med sygdom, men man har trods alt en KD som viceanfører som har spilllet kampe kontra Max som intet har spillet.
Endnu en gang en disposition HJ gør totalt forkert.

Min egen mening er dog, at KD ej heller bør være anfører eller viceanfører.

Er sqda lige meget om elendig anfører a eller b har bindet, krohn er den mest anonyme anfører nogensinde. En anfører skal gå forrest det gør han ikke, ikke at max gjorde det. Men hvem af dem der havde bindet var jo totalt irrelevant. Fint at Goodson har fået bindet, også burde sønnike være vice anfører.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #33700: 03 Aug 2011, 16:46 »

Er sqda lige meget om elendig anfører a eller b har bindet, krohn er den mest anonyme anfører nogensinde. En anfører skal gå forrest det gør han ikke, ikke at max gjorde det. Men hvem af dem der havde bindet var jo totalt irrelevant. Fint at Goodson har fået bindet, også burde sønnike være vice anfører.

Det kan der jo være noget om. Bemærk at jeg dog ikke mener at Krohn-Dehli burde være viceanfører heller, men bare det at en Max kommer ind og har været ude af truppen siden hans katastrofale fejl i AaB-kampen hvor Due kunne score på et latterligt soleløb, og så kan blive anfører.

Sønnike kunne godt blive viceanfører for min skyld.
Jeg så dog helst Jan K - hvis bare hans fodboldegenskaber var ligeså gode som hans mentalitet : D Men han har gjort det godt før og under en anden træner kunne han måske gøre det godt - i don't know!

Thygesen kunne også være en mulighed som viceanfører. Han har også en god mentalitet, men det vil måske være et for stort klask i hovedet til nogen af de andre at en hel ny kommer ind og tager den plads.

Smukke ord

Hamza_BIF
Manager

« Svar #33701: 03 Aug 2011, 16:52 »

Ja og det samme gør femi den har vi jo hørt før heh

Ikke fra mig. Oke gør i hvert fald, og Femi gør sikkert også men det er ikke noget jeg har hørt. Vælger at tro på Femi og Oke inden søndag.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #33702: 03 Aug 2011, 16:55 »

Ikke fra mig. Oke gør i hvert fald, og Femi gør sikkert også men det er ikke noget jeg har hørt. Vælger at tro på Femi og Oke inden søndag.

Endnu et optimistisk gæt eller er det viden denne gang? : D

Femi (og Oke?) kommer i pausen Thumbs Up

Øv, nu må man heller ikke komme med optimistiske gæt på noget som det der, der er relativt sandsynligt uden at blive skuffet Skuffet

EDIT: En rapporter på P3 påstår at han stod i elevator med Femi crazy

Smukke ord

Hamza_BIF
Manager

« Svar #33703: 03 Aug 2011, 16:56 »

Viden

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #33704: 04 Aug 2011, 00:57 »

Ups... ret fail af mig Rullende Øjne

Til Hamza, så håber jeg at din såkaldte "viden" har ret, for jeg er da begyndt at blive ret desperat efter forandringer Smiley

Sider: 1 ... 2245 2246 [2247] 2248 2249 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010