home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 643 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2236 2237 [2238] 2239 2240 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5171871 gange)
JimmyGP
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #33555: 29 Jul 2011, 11:54 »

De ville ikke have ham i Molde? Og det er i den bedste række i Libanon han har bombet.. han lyder ikke særlig skræmmende i mine øjne.. så kan i ligeså godt forfremme jeres ungdomsspillere.. Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Mp
Ynglingespiller

« Svar #33556: 29 Jul 2011, 12:31 »

De ville ikke have ham i Molde? Og det er i den bedste række i Libanon han har bombet.. han lyder ikke særlig skræmmende i mine øjne.. så kan i ligeså godt forfremme jeres ungdomsspillere.. Thumbs Up

De sagde dog han mindede om Fall, så hvis han kan udvikle sig som ham da han kom til dansk fodbold, så er det vel meget godt Smiley

JimmyGP
Manager

« Svar #33557: 29 Jul 2011, 12:54 »

De sagde dog han mindede om Fall, så hvis han kan udvikle sig som ham da han kom til dansk fodbold, så er det vel meget godt Smiley

Jo men alligevel.. Jeg synes bare personligt ikke at han lyder til at være noget specielt.. men det kan sevlvf. være at han kan rykke sig op på Fall's niveau, men jeg tvivler når det er i Libanon han "bomber".. Peace

- Veni, vidi, vici -

taizon4
Ynglingespiller

« Svar #33558: 29 Jul 2011, 20:00 »

Det der sker her er at den "berømte" Brøndby-strategi også kaldet Panikkøb træder frem. Der havde lovet mindst 2 eller 3 spillere hvor der skulle være 1 angriber som de indrømmer at have stærkt brug for. Og eftersom at forsøget på at signe Ujah, Skoubo, Zidan, Søren Larsen, og en MLS-spiller glippede, kigger man nu efter den nemmeste løsning og håber på det bedste. Hvilket de startede med for 5 år siden, og se hvordan det går nu.  Thumbs Up

Mp
Ynglingespiller

« Svar #33559: 29 Jul 2011, 20:21 »

Det der sker her er at den "berømte" Brøndby-strategi også kaldet Panikkøb træder frem. Der havde lovet mindst 2 eller 3 spillere hvor der skulle være 1 angriber som de indrømmer at have stærkt brug for. Og eftersom at forsøget på at signe Ujah, Skoubo, Zidan, Søren Larsen, og en MLS-spiller glippede, kigger man nu efter den nemmeste løsning og håber på det bedste. Hvilket de startede med for 5 år siden, og se hvordan det går nu.  Thumbs Up

Det kan da lige så godt være at han er et talent der kan udvikle sig? hvordan skal man finde ud af det, uden at se ham an. I det mindste har han prøvet at score mange mål, mere end man kan sige om de fleste andre angribere vi har, og han har en fin alder til videresalg. Bare fordi han måske ikke lige bomber i FM kan han jo godt være god i virkeligheden Smiley

asj89
Gæst

« Svar #33560: 29 Jul 2011, 20:24 »

Det kan da lige så godt være at han er et talent der kan udvikle sig? hvordan skal man finde ud af det, uden at se ham an. I det mindste har han prøvet at score mange mål, mere end man kan sige om de fleste andre angribere vi har, og han har en fin alder til videresalg. Bare fordi han måske ikke lige bomber i FM kan han jo godt være god i virkeligheden Smiley
Ja, i Libanon. I den næstbedste række i Saudi Arabien scorede han 2 sølle mål i 7 kampe!

De kunne lige så godt finde en eller anden topscorer fra serie 3 fodbold.

EDIT: Ej, okay nu er jeg nok for hård. Tunge Men tror altså ikke rigtig på ham...
« Seneste Redigering: 29 Jul 2011, 20:26 af asj89 » Logged

Mp
Ynglingespiller

« Svar #33561: 29 Jul 2011, 20:31 »

Ja, i Libanon. I den næstbedste række i Saudi Arabien scorede han 2 sølle mål i 7 kampe!

De kunne lige så godt finde en eller anden topscorer fra serie 3 fodbold.

EDIT: Ej, okay nu er jeg nok for hård. Tunge Men tror altså ikke rigtig på ham...
Hehe nej jeg ved heller ikke om han kan noget, men synes det er fint de ser ham an i hvert fald Smiley så må vi se om han kan banke nogle mål ind, havde nu bare hellere set de købte Fall i stedet for en der måske ligner ham Peace

asj89
Gæst

« Svar #33562: 29 Jul 2011, 20:40 »

Hehe nej jeg ved heller ikke om han kan noget, men synes det er fint de ser ham an i hvert fald Smiley så må vi se om han kan banke nogle mål ind, havde nu bare hellere set de købte Fall i stedet for en der måske ligner ham Peace
Klik her!

Der kan du se ham! Wink

taizon4
Ynglingespiller

« Svar #33563: 29 Jul 2011, 22:08 »

Som jeg husker det, så har man udtalt i Brøndby at man vil hente spillere fra højere rækker, spillere der hæver niveauet, spiller der kan gøre en forskel på banen. Denne spiller bliver hentet i Libanon, hvis jeg husker rigtigt... Det er ikke hvad jeg vil kalde for højere rækker, men igen med den kvalitet der er i truppen så er det måske endda. Jeg finder bare ikke tryghed i en spillere fra sådan en lav liga og desuden syntes jeg ikke at videon med ham er prangende på nogen måde.. Men du kan da have ret, måske er der et skjult talent i ham, men jeg vil nærmere anse ham som en lotto-kuppon.. Skulle da også være første gang i nyere tid at Brøndby ville opdage et talent i en spiller som ingen af de andre klubber har kunne finde. 

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #33564: 29 Jul 2011, 22:47 »

Well vi har ingen penge sådan er det bare, det kan vi hverken gøre fra eller til ved. Vi må bare kæmpe os igennem.
Ja der blev talt om spillere direkte til start 11'ern. Men hvis disse ganske simpel ikke er til at betale så er der bare ikke en skid vi kan gøre ved det. Ja det virker da som om vi famler lidt i blinde pt med diverse prøvespillere. Ja vi har været rygtet tæt på mange angribere, men det meste har formentligt blot være opspind. Vi bød nok en 10 millioner på Ujah, ja og det gik så ikke. Istedet har man prøvet at finde alternativer og har nu i den forbindelse haft lidt prøve spillere forbi.
Folk nævner Søren Larsen, Morten Skoubo og Fall. Larsen tjaeh, hvornår har manden sidst spillet fast og vist noget ? Djurgaarden ?. Derudover har manden selv udtalt at han ikke er i form og træning og skal spille sig i form hen over efteråret så han er på 100% til forårs sæsonen. Come on er det men mand ude af form vi vil ha ? samt med hans skades frekvens ? næppe.
Skoubo god når han er skades fri, men come on manden er allerede skadet i OB ? og hans tilbagekomst fra sin skade bliver hele tiden udskudt. Ingen af disse ville kunne bidrage med noget fra dag 1. eller noget fast på længere sigt grundet deres skades frekvens. Vi har allerede Bernburg der går i stykker hele tiden det er rigeligt.

Jeg tvivler meget på om vi overhovedet har budt på disse spillere og hvis vi endeligt har, har det været præstations orienterede kontrakter.

Fall tjah russerne vil pludseligt forlænge hans kontrakt og beholde ham, men hvor længe ?. Derudover er manden pt skadet.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #33565: 29 Jul 2011, 22:50 »

Kan siges kort, det koster penge, at tjene penge... Brøndby skal stoppe med, at se det hele som en udgift, men istedet tænke på det som en investering. Er træt af mangel på handlekraft... Vi træder vande, og kommer ingen vegne præcis som de sidste 5 år.. Skuffet

Ja og det har man så gjort de sidste 5 år ? uden noget held. Er jo brugt uhyrlige summer på diverse dyre folk som er hentet ind som stjerner og som vi fans har jubler over blev hentet.

Pengene til det er der ganske simpelt ikke mere, og det gør sig gældende hele vejen rundt i dansk fodbold. Selv i fck farvel til suppens 2 bedste backs og bedste mc ind istedet en tonser nordmand og 2 middelmådige backs, i forhold til dem de afløser.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #33566: 29 Jul 2011, 23:12 »

Ja og det har man så gjort de sidste 5 år ? uden noget held. Er jo brugt uhyrlige summer på diverse dyre folk som er hentet ind som stjerner og som vi fans har jubler over blev hentet.

Pengene til det er der ganske simpelt ikke mere, og det gør sig gældende hele vejen rundt i dansk fodbold. Selv i fck farvel til suppens 2 bedste backs og bedste mc ind istedet en tonser nordmand og 2 middelmådige backs, i forhold til dem de afløser.

Hej. Har du set Grindheim spille? Det kan godt være han ligner en tonser fordi han er skaldet osv, men hans pasningsspil synes jeg mindst er lige så godt som Kvists. Det er selvfølgelig svært at bedømme udfra 3-4 kampe, men når du kan, så kan jeg også. Fast mand på et godt hold i Holland, samt omrking 50 landskampe for Norge. Jeg er helt enig i at du nævner det med de to backs, men Grindheim virker til at være et meget dårligt eksempel at komme med. Jeg synes netop at det er stærkt at man kan hente sådan en spiller til DK, og samtidig så billigt.

Beklager at jeg skaber OT herinde, men jeg kan ikke holde mig tilbage når folk vrøvler.. Wink

Hamza_BIF
Manager

« Svar #33567: 29 Jul 2011, 23:25 »

Er enig med Ghert, at kalde Grindheim for tonser er sgu næsten som at kalde Jan K for 10'er og teknisk vidunder (Muligvis en overdrivelse). Har ikke set meget til Grindheim, har set lidt af fck's kampe og har set ham i 2-3 landskampe. Synes sgu ikke han tonser.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #33568: 30 Jul 2011, 00:03 »

Hehe, har kun set lidt at kampen mod ob. Så måske nok bare den vanlige mening om norske spillere, krydret med det man lige kunne læse af beskrivelse af ham rundt omkring efter han blev købt.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #33569: 30 Jul 2011, 23:23 »

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/medie-broendby-klar-med-nigeriansk-duo

Såfremt der er hold i rygtet fra fodbold-transfer.dk (som jeg aldrig har hørt om før):

Tja, det der blev rapporteret omkring Oke lød da spændende, men for satan hvor er jeg nervøs for at han vil ha' lang tid før han vænner sig til klubben.
Et plus er dog hvis han kommer sammen med Femi. Så har han en 'pædagog' med i hvert fald det første år Shockeret)

edit: Fandt lige artiklen frem fra fodbold-transfer: http://www.fodbold-transfers.dk/brondby-praesenterer-nigeriansk-duo-i-morgen/

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Sider: 1 ... 2236 2237 [2238] 2239 2240 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010