home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  1 Bruger, 729 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2234 2235 [2236] 2237 2238 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5172020 gange)
Ninjaralle
Lilleputspiller
*

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #33525: 28 Jul 2011, 14:06 »

Hva' så alle sammen!

Landet ligger sådan, at jeg ikke kan se kampen i aften da jeg skal grille med nogen gamle klassekammerater..
Så tænkte om der ikke var en brøndbysjæl herinde, der vidste hvor man kunne se kampen på nettet, og så
smide et link op?

Det ville bare være helt perfekt, fordi nu kunne man ikke komme ned og se kampen grundet økonomi og nu falder en grill-aften sammen med kampen ( og de har ikke 3+ der hvor jeg skal hen Ubeslutsom )

PL! Wink

På forhånd gracias

Don AA
Manager

« Svar #33526: 28 Jul 2011, 14:31 »

Hva' så alle sammen!

Landet ligger sådan, at jeg ikke kan se kampen i aften da jeg skal grille med nogen gamle klassekammerater..
Så tænkte om der ikke var en brøndbysjæl herinde, der vidste hvor man kunne se kampen på nettet, og så
smide et link op?

Det ville bare være helt perfekt, fordi nu kunne man ikke komme ned og se kampen grundet økonomi og nu falder en grill-aften sammen med kampen ( og de har ikke 3+ der hvor jeg skal hen Ubeslutsom )

PL! Wink

På forhånd gracias
Du kan få et bud fra en FCK sjæl, hvis du da ikke har noget i mod det  Smiley
http://viaplay.dk/Sports/Soccer/UEFA-Europa-League-Live/Season-2011/133289/20110804-1830-Brøndby-Ried.product det koster 49 kr.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Enzo
Manager

« Svar #33527: 28 Jul 2011, 19:09 »

Kom så gutter! - Giv den en skalle iaften, og lad os håbe at Femi foretrækker Brøndby og ikke pengene!! Wink
Så mangler vi blot en angriber, som virkelig skal bombe for os, og der så jeg gerne Djiby Fall, som der havde været rygtet til, men hans krævende løn og pris, gør sikkert at det ikke er et realistisk køb..
Nikolaj så lære at sparke med højre ben, så ville han være en fin angriber, indhopper eller måske bare makker til den kommende angriber..

Brent McGrath er jeg lidt spændt på, og så er der jo glasbenenes konge; Martin Bernburg...
- Men er overordnet set glad for Ole Bjurs udtalelser, og Mikkel Thygesens signing! Opstemt

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Hamza_BIF
Manager

« Svar #33528: 28 Jul 2011, 19:54 »

På ingen måde det samme. Idiotisk indlæg.

Uddyb venligst. Og det kan du vidst godt gøre på en mere sober måde.

Angående Ried, har jeg nu fået set en del youtube på dem. Der skal selvfølgelig ikke drage konklusioner udfra det, men de scorer i hvert fald mange af deres mål på indlæg til bagerste stolpe. Og det kan blive et problem når vores backer hedder TR/Randrup, og indlæggene kommer imellem midterforsvar og back... derudover spiller de i et fint tempo, og er farlige på kontrastød. Tror vi kommer til at være ufatteligt tandløse, og er fortsat pessimist. Tror på et 1-0 nederlag. Men derfor kan vi stadig godt sætte det på plads hjemme.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #33529: 28 Jul 2011, 20:08 »

Samme opstilling som i Silkeborg, Jan K i stedet for Stryger og Agger på toppen.

http://www.uefa.com/uefaeuropaleague/season=2012/matches/live/day=-4/session=2/match=2007164/matchcenterlight/index.html

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

taizon4
Ynglingespiller

« Svar #33530: 28 Jul 2011, 22:02 »

Nikolai Agger - Du er verdens ringeste angriber!

verdenskrig
Manager

« Svar #33531: 28 Jul 2011, 22:08 »

Ville være fint. RIGTIG spændende spiller. Så kan han passende afløse den mest etbenede angriber i Brøndbys historie. Nicolaj Agger er den mest kummerlige første angriber der nogensinde har spillet i Brøndby! Det er over min fatteevne at man kan være så gennemført uduelig Huh

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

patrick J
Manager

« Svar #33532: 28 Jul 2011, 22:12 »

Er fucking ligeglad om der er frispark eller ej, nu må Randrup fandme smides ud af den trup !! Han er jo gennemført lort.

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Enzo
Manager

« Svar #33533: 28 Jul 2011, 22:22 »

Vis hvad du kan McGrath!!

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Zone 43
Manager

« Svar #33534: 28 Jul 2011, 22:39 »

Jeg har det godt sidste aars tid set mig lun paa ham, og jeg vil ikke have noget imod, at se ham hos os. Fin teknik, dygtig fysisk med sine to meter. Det eneste sporgsmaltegn man kan saette hos ham, er om han har niveauet til toppen af Suppen og Europa.

Nu har jeg ikke set kampene mod Silke og dagens kamp mod Ried, af det der er spillet. Jeg har kun set Jan Ks maal paa tv, saa jeg vil lige horer om jeg er gaaet glip af noget spaendende, hvordan var/er kampene foregaaet? Osv..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

blomvikings
Manager

« Svar #33535: 28 Jul 2011, 22:44 »

Trist trist trist....
Alle spillere burde ha en klausul i kontrakten, at taber man får man ikke denne uges løn. FÆRDIG!!
Luderhold !!!!

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #33536: 28 Jul 2011, 22:53 »

2-0 er da ikke perfekt, men omvendt - modstanderen spiller i 3-5-2, bedste hjemmehold sidste sæson, og vi har HJ som træner som ikke magter noget taktisk.

Men det hjælper så heller ikke at spillerne så brænder de chacner de så får.

Kom så med et mål til sidst! Så nakker vi dem hjemme.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Trohde
Reserveholdsspiller

« Svar #33537: 28 Jul 2011, 22:59 »

et 2-0 nederlag mod et hold Brøndby på en god dag banker 4-0... derfor tror jeg stadig på de går videre, i dag manglede den sidste skarphed... igen igen, men de tager den hjemme!

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

Rafa
Reserveholdsspiller

« Svar #33538: 28 Jul 2011, 23:01 »

4-0 ?? Så skal det da vist være en MEGET god dag Wink

patrick J
Manager

« Svar #33539: 28 Jul 2011, 23:05 »

4-0? Det skulle vidst være med det gamle Brøndby hold så.

Tror Faxe, Bjarne Jensen, Laudrup drengene, Vilfort, Per Per osv, ville være den en klar forbedring selv idag. Fuck jeg er rasende på de talentløse overbetalte cunts.

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Sider: 1 ... 2234 2235 [2236] 2237 2238 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010