home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  1 Bruger, 698 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2227 2228 [2229] 2230 2231 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5172363 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #33420: 21 Jul 2011, 11:32 »

Krohn-Delhi rygtes til Italien igen - denne gang Bologna.
http://www.footballpress.net/index.php?action=read&idsel=89478

Igen, jeg er splittet omkring et salg. På den ene side kan vi meget muligt få en (halv)stor pose penge, men omvendt er han en af de vigtigste på holdet, bare se på sidste sæson.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #33421: 21 Jul 2011, 12:47 »

Krohn-Delhi rygtes til Italien igen - denne gang Bologna.
http://www.footballpress.net/index.php?action=read&idsel=89478

Igen, jeg er splittet omkring et salg. På den ene side kan vi meget muligt få en (halv)stor pose penge, men omvendt er han en af de vigtigste på holdet, bare se på sidste sæson.

Vi skal bare have Akharraz til at gøre det ligeså godt som i går, så har vi ikke brug for Krohn  Opstemt

Aldrig alene!

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #33422: 21 Jul 2011, 13:37 »

Vi skal alle være her.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #33423: 21 Jul 2011, 13:50 »

Før noget står på den hemmelige gider jeg ikke juble over noget mere Wink

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #33424: 21 Jul 2011, 14:10 »

@ChrisEriksen8: "Man skulle næsten sige tak til alle der var på Brøndby stadion og valgte at klappe mig af banen, blev jeg meget overrasket over. and happy:)"   Thumbs Up

Aldrig alene!

Hamza_BIF
Manager

« Svar #33425: 21 Jul 2011, 14:55 »

Kombineret med denne: http://onside.dk/nyheder/ovrige-ligaer/eriksen-kan-vaere-at-bif-bliver-min-klub

Han bliver præsenteret i morgen!!1!

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

AFC
Manager

« Svar #33426: 21 Jul 2011, 15:11 »

Det er svært at hidse sig ned når du udtaler dig om noget du ikke aner noget om..

Thygesen HAR rundet keeperen og keeperen dækker IKKE nogen vinkel eftersom Thygesen og bolden er forbi ham.. Nu har jeg set den både på stadion og på youtube og Thygesen kunne godt nå den bold.. Og uanset om han kunne nå den eller ej, så flækker aab keeperen ham uden at ramme bolden..

Og når du siger at det kun er os Brøndby fans der brokker os over situationen, understreger du endnu engang at du ikke aner en dydt om sagen? Du har set situationen ik? For hvis du nu så kampen ville du se at begge kommentatore sad og sagde at det var en KLAR fejldom.. Den ene af dem var enda selveste Grønkjær.. Som han så flot sagde..

" Det er ikke thygesen der løber ind i målmanden, men målmanden som ramler ind i Thygesen" Det gør målmanden uden at spille bolden og derfor er der naturligvis straffe.. Lad nu værer at argumenter mod en åbenlys kendsgerning, selvom du så flot prøver!

edit: I øvrigt mener du åbenbart( Ud fra det du siger) at man ikke kan få straffe hvis bolden ikke er inde få nå afstand.. Det er en fin påstand... Men hvordan harmonerer den med at Fandel dømte straffe til Svergie, mod Danmark i 2007? Poulsen slår rosenberg i maven i feltet, mens bolden er ude i siden af banen.. Hvis du åbenbart mener at man kun kan få straffe når bolden er i nærheden, vil jeg gerne have dig til at forklare den situation  Smiley
Der skal godt nok ikke meget til at hidse dig op så.

Men jo, jeg har set situationen og har set den igen og igen, og jeg står stadig fast ved min holdning. I min optik kan man ikke få et straffespark når man er i ubalance, hvilket Thygesen er da der ikke er nogen kontakt mellem ham og AaB spillerne - derfor er det mig en gåde, at Thygesen ikke kan stå på benene. Enten pga. løbet går for hurtigt, for AaB spillerne rammer ham ikke som jeg ser det. Thygesen's eneste formål ved den situation der er, at tonse ind i målmanden, og derfor får du sgu ikke straffespark. Det burde alle og enhver kunne se - åbenbart ikke dig.

Jeg siger det igen, Thygesen ville ikke have kunne nået den bold, om der så ikke var kontakt med bolden. I øvrig udtaler hovedpersonen selv, at han havde en fri chance foran mål, fordi han fik spillet den bold forbi målmanden, men jeg mener ikke han kunne have nået den bold. Og hvis han kunne, ville vinklen have været meget spids.

Jo jeg har set kampen og hørte udmærket hvad Grønkjær og Harild sagde. Men hvis en mand som Jesper Grønkjær med FCK blod i hjertet sidder og siger, at der er straffe, så er det ensbetydende med at der er straffe? Den husker jeg næste gang så. Dumt argument.

Her må jeg være ærlig og indrømme, at situationen kan jeg dårligt huske. Det eneste ved den kamp jeg kan huske er, at vi blev taberdømt 0-3 grundet en fodboldtosse som løb ind på banen og forsøgte at nedlægge Fandel. Andet kan jeg ærlig talt ikke huske, så det må jeg skubbe væk og du må tage situationen med en anden.

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #33427: 21 Jul 2011, 15:35 »

Der skal godt nok ikke meget til at hidse dig op så.

Men jo, jeg har set situationen og har set den igen og igen, og jeg står stadig fast ved min holdning. I min optik kan man ikke få et straffespark når man er i ubalance, hvilket Thygesen er da der ikke er nogen kontakt mellem ham og AaB spillerne - derfor er det mig en gåde, at Thygesen ikke kan stå på benene. Enten pga. løbet går for hurtigt, for AaB spillerne rammer ham ikke som jeg ser det. Thygesen's eneste formål ved den situation der er, at tonse ind i målmanden, og derfor får du sgu ikke straffespark. Det burde alle og enhver kunne se - åbenbart ikke dig.

Jeg siger det igen, Thygesen ville ikke have kunne nået den bold, om der så ikke var kontakt med bolden. I øvrig udtaler hovedpersonen selv, at han havde en fri chance foran mål, fordi han fik spillet den bold forbi målmanden, men jeg mener ikke han kunne have nået den bold. Og hvis han kunne, ville vinklen have været meget spids.

Jo jeg har set kampen og hørte udmærket hvad Grønkjær og Harild sagde. Men hvis en mand som Jesper Grønkjær med FCK blod i hjertet sidder og siger, at der er straffe, så er det ensbetydende med at der er straffe? Den husker jeg næste gang så. Dumt argument.

Her må jeg være ærlig og indrømme, at situationen kan jeg dårligt huske. Det eneste ved den kamp jeg kan huske er, at vi blev taberdømt 0-3 grundet en fodboldtosse som løb ind på banen og forsøgte at nedlægge Fandel. Andet kan jeg ærlig talt ikke huske, så det må jeg skubbe væk og du må tage situationen med en anden.

Der var der mindst to AaB-spillere der ramte ham + Hr. N. Larsen!
Hvor meget mener du, der skal til for, at man kan få straffe?

Aldrig alene!

AFC
Manager

« Svar #33428: 21 Jul 2011, 15:41 »

Der var der mindst to AaB-spillere der ramte ham + Hr. N. Larsen!
Hvor meget mener du, der skal til for, at man kan få straffe?
Som jeg ser det på gengivelserne så er der ingen af de to AaB spillere der rammer Thygesen.

Og for at jeg vil dømme et straffespark så skal spilleren være i balance, skal kunne nå bolden og have en god "indgangsvinkel" til at kunne sparke bolden i kassen, og det har Thygesen ikke i denne situation.

Zone 43
Manager

« Svar #33429: 21 Jul 2011, 15:52 »

Vi skal bare have Akharraz til at gøre det ligeså godt som i går, så har vi ikke brug for Krohn  Opstemt

Jeg kan kun være enig. Siden hans debut i foråret, har jeg været meget positiv overfor at han skulle have mere spilletid, for der er sgu krummer i knægten! Hvad enten Krohn-Delhi bliver eller ryger, håber jeg, at han får masser af minutter i sæsonen (og en kontraktforlængelse, da hans kontrakt udløber til nytår), da han teknisk dygtig og en rigtigt lovende potentiale for fremtiden. Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #33430: 21 Jul 2011, 16:58 »

Helt enig med Akharraz Smiley
Og lad os da så få sendt Jan K afsted (hvis nogen vil have ham Rullende Øjne ) for manden kan da ikke finde ud af noget, og spiller ikke en position vi mangler.

Lasse Jatta
Gæst

« Svar #33431: 21 Jul 2011, 17:20 »

Tjah..... Jan K minder mig på en måde lidt om Farnerud, ikke spillemæssigt, men hvis han kommer ind i en god stime, så er han dødbringende Djævel. Det så man f.eks. i slutningen af sæson 2009/2010, hvor han scorede 5 mål i de sidste 3 kampe, så vidt jeg husker. Så medmindre han får selvtillid ved at starte inde i en periode, og kommer i en stime, så er jeg enig i et salg.

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #33432: 21 Jul 2011, 17:22 »

Tjah..... Jan K minder mig på en måde lidt om Farnerud, ikke spillemæssigt, men hvis han kommer ind i en god stime, så er han dødbringende Djævel. Det så man f.eks. i slutningen af sæson 2009/2010, hvor han scorede 5 mål i de sidste 3 kampe, så vidt jeg husker. Så medmindre han får selvtillid ved at starte inde i en periode, og kommer i en stime, så er jeg enig i et salg.
Dog fejler hans selvtillid intet Tunge
http://onside.dk/nyheder/superligaen/jan-k-vil-gerne-pa-landsholdet-igen

Lasse Jatta
Gæst

« Svar #33433: 21 Jul 2011, 17:28 »

Haha nej okay, ikke med den udtalelse  Tunge

TroelsJ
Førsteholdsspiller

« Svar #33434: 21 Jul 2011, 19:50 »

Nogle der kender et sted hvor man kan se assistenttrænerene igennem BIFs historie?

Chelsea;

Hate United - Love Glazer!

Sider: 1 ... 2227 2228 [2229] 2230 2231 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010