home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 735 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2222 2223 [2224] 2225 2226 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5172532 gange)
Hamza_BIF
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #33345: 17 Jul 2011, 23:42 »

Tænkte det nok... han er back/fløj/offensiv midt... driblestærk og hurtig/CR7-type... ikke lige ham vi leder efter om balancespiller på defensiv midt Rullende Øjne

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

TheisHansen v.2
Gæst

« Svar #33346: 17 Jul 2011, 23:48 »

Glæder mig ikke til sydsiden.. bange for i genkender mig og på grund af mit ry herinde. Grin Shiiit. Ej men skal sgu nok blive grinern. Opstemt

Hamza_BIF
Manager

« Svar #33347: 17 Jul 2011, 23:52 »

Glæder mig ikke til sydsiden.. bange for i genkender mig og på grund af mit ry herinde. Grin Shiiit. Ej men skal sgu nok blive grinern. Opstemt

Ja, for vi kigger efter dig og spiser dig Tunge

Du kan stadig nå at ændre på dit ry, ikke at der sker der noget alligevel Wink

EDIT: Nok kørt ud på et sidespor, har ikke så meget med Brøndby at gøre, men mere om Theis, så lad os stoppe den her. Kan fortsættes andre steder.

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #33348: 17 Jul 2011, 23:55 »

Synes også det er lidt for ringe at være Sydsiden-jomfru som 15-årig crazy

Men nu får han da debut...

Så vidt jeg husker, fik jeg min Faxe-debut (ja, det hed det dengang  Peace ) som 9-årig, mod FCK  Cool

Aldrig alene!

Hamza_BIF
Manager

« Svar #33349: 18 Jul 2011, 00:04 »

Vi kan vel godt snakke om vores Faxe/Sydsiden oplevelser, går udfra det hører til under Brøndby IF. Fik min debut på Brøndbyafsnittet d. 5/5-05, i pokalfinalen mod FCM, hvilket også er den dato jeg husker jeg blev Brøndbyfan, selvom jeg dog kan huske kampe fra 01/02 hvor jeg også holdt med Brøndby. Men den dag markerer dagen for min største Brøndbyoplevelse og den dag jeg blev Brøndbyfan, i hvert fald. Min debut på Faxe kom først nogle år senere, et sted mellem 3-4 år siden, altså har jeg været 11-12 år Smiley

Hamza_BIF
Manager

« Svar #33350: 18 Jul 2011, 00:34 »

verdenskrig
Manager

« Svar #33351: 18 Jul 2011, 01:16 »

Kantet og kantet. Thygesen er jo alligevel i ubalance i det han ryger hen i mod keeperen.
Du lever som altid i din egen lille lyserøde honning-verden. Thygesen er fri skal til at sparke bolden i kassen, og bliver så høstet af keeperen. Som IKKE rammer bolden. Det er vidst kun i din forskruede osteklokke at det ikke giver straffe! Men bortset fra det er jeg yderst lettet over Mikes mål. Desværre har intet ændret sig i forhold til foråret. Konditionen mangler, bevægelsen mangler , evnen til at spille til nul findes ikke. Synes dog at Thyge er ret vild og er i da vilde en euforisk vælte rundt-kramme alle-ryge r?kker ned jubel hans mål gav Opstemt Opstemt

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

blomvikings
Manager

« Svar #33352: 18 Jul 2011, 09:19 »

Havde min debut på stadion i 1996 mod Aarhus Fremad Smiley
Men der var jeg ikke mere end 5-6 år.

Faxe startede omkring 03/04 stykker.

Men ja, en lidt blandet fornemmelse efter kampen igår.
Nogle spillere viste godt spil, mens andre stadig sejlede rundt.

Randrup er et niveau under ligaen, Agger lignede sig selv da han kom ind.
Nilsson var i mine øjne en skandale, det var jo helt sygt så mange fejl den mand lavede !

Thygesen og Goodson er de klart bedste igår.

KØB NU IND BJUR!!!

brøndby zupras
Reserveholdsspiller

« Svar #33353: 18 Jul 2011, 11:48 »

Jeg fik min debut på Brøndby stadion, dengang jeg var 4-5 år. Det var en kamp i Euro Cuppen, som den hed dengang, og som vanen tro tabte vi 1-0
Jeg fik min debut på Faxe/Sydsiden for 5 sæsoner siden og de næste 2-3 sæsoner var jeg der til hver hjemmekamp, og sågar også et par udekampe bl.a Ob, Horsens, Esbjerg og Hertha Berlin Smiley

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

plutonium
Manager

« Svar #33354: 18 Jul 2011, 12:45 »

Du lever som altid i din egen lille lyserøde honning-verden. Thygesen er fri skal til at sparke bolden i kassen, og bliver så høstet af keeperen. Som IKKE rammer bolden. Det er vidst kun i din forskruede osteklokke at det ikke giver straffe! Men bortset fra det er jeg yderst lettet over Mikes mål. Desværre har intet ændret sig i forhold til foråret. Konditionen mangler, bevægelsen mangler , evnen til at spille til nul findes ikke. Synes dog at Thyge er ret vild og er i da vilde en euforisk vælte rundt-kramme alle-ryge r?kker ned jubel hans mål gav Opstemt Opstemt

Du kan da ikke sige at Claus Bo tager fejl?! Han kom btw med den samme forklaring som AFC, så spørgsmålet er hvem der har inspireret hvem Wink

Anyway, så kan jeg godt forstå hvad Claus Bo Larsen siger, at Thygesen havde taget et for langt træk, som han aldrig ville kunne have nået, hvorfor målmanden ikke forhindrer en oplagt målchance. Den havde Thygesen ødelagt for sig selv et splitsekund før han bliver fældet.

Men jeg forstår også udmærket jeres frustration, for hvem kan være 100 % sikker på at Thygesen ikke havde kunnet nå den?

Jeg agter fortsat Claus Bo Larsen som ligaens bedste dommer, selvom det godt kunne have været bedre i går Peace

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

patrick J
Manager

« Svar #33355: 18 Jul 2011, 13:12 »

Udfra denne video fra kampen igår, ser jeg et klart straffe...
http://www.youtube.com/v/Yd5HmNRVyxg

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

plutonium
Manager

« Svar #33356: 18 Jul 2011, 13:35 »

Som sagt, så forstår jeg begge lejre Peace

Før keeperen rammer Thygesen rammer sidstnævnte bolden, så den ryger ud i en retning hvor det er tvivlsomt at en mand ude af balance ville kunne nå den. Dermed ikke sagt at han IKKE ville kunne nå den, så begge dele kunne dømmes.

Jeg ville også klart have dømt straffe, men jeg forstår faktisk godt Claus Bo Larsens vurdering af det, og mener godt at hans argumentation holder. Men som sagt: jeg havde også dømt det som straffe.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #33357: 18 Jul 2011, 14:24 »

http://tipsbladet.dk/nyhed/generelle/benfica-vil-udleje-daniel-wass Kom hjem!!! Det vild jo være rart hvis vi lige havde ham en sæson mere Opstemt Men nok ret urealistisk Skuffet

Aldrig alene!

Zone 43
Manager

« Svar #33358: 18 Jul 2011, 14:37 »

Er helt enig i det sidste. Randrup er virkelig bare ikke god nok. Det vigtigste vil jeg sige er en 6'er. Så kan vi rykke Nilsson ned på HB, og så kan Randrup være en okay reserve....

Enig, selvom Nilsson kun er en kortsigtet løsning, så er den trods alt bedre end den nuværende løsning. Og om ikke andet, så kan Semou eller en anden A+-spiller bruges på midtbanen indtil Femi, eller en anden, er på plads. Utroligt at vi ikke endnu ikke har afløst Wiggo på pladsen..

Edit: Jeg ser ikke Wass som et emne, da Benfica nok gerne ser at lejeren betaler den fulde løn, og det kan vi næppe betale.
« Seneste Redigering: 18 Jul 2011, 18:49 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

AFC
Manager

« Svar #33359: 18 Jul 2011, 21:56 »

Og du skal altid være så kæphøj. Spis lige en pille og sæt dit temperament ned, mester.

Thygesen er jo netop ikke fri til at kunne sparke bolden i kassen. Keeperen har dækket hans vinkel af, Thygesen er i ubalance og kommer på intet tidspunkt i kontakt med nogle af AaB spillerne på vejen, ergo ikke straffe. Thygesen havde dermed heller ingen mulighed for at nå bolden i det han kommer i ubalance.

Det er sjovt det stort set kun er Brøndby fansene der piver over situationen. Vær dog glade for det ene point, på trods af jeres kondition som så meget dårlig ud i dele af kampen.

Claus Bo dømte en god kamp, og det er jeg sikker på jeg ikke er den eneste der synes. Situationen kan blive ved med at diskuteres.

Sider: 1 ... 2222 2223 [2224] 2225 2226 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010