home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 727 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2221 2222 [2223] 2224 2225 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5172563 gange)
Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #33330: 17 Jul 2011, 20:51 »

Thygesen er da lidt i ubalance men han tager et kontrolleret træk udenom målmanden og og har styr på bolden, så klart straffe

Ja, han trækker jo helt klart uden om målmanden... Og der burde jo sådan set allerede have været frispark lige uden for feltet... Men klart straffe og rødt!

Aldrig alene!

Zone 43
Manager

« Svar #33331: 17 Jul 2011, 22:27 »

Det så ellers godt og grundigt lovende ud, efter Thygesens fenerbache, hvor han nærmest var ved at nettet i målet i stykker, og hans scoring. Herfra lignede det sidste sæson. Ingen løb for hinanden, elendigt spil - primært i defensiven, konditionen var væk efter en times spil osv osv.. Det eneste held vi havde i kampen, var vel ingen skader. Tunge

Vi er allerede to point efter to af vores konkurranter, og der skal virkelig strammes op, hvis ikke det forspring skal være meget større, når vinduet er lukket. Jeg kan leve med TR/Jan F på venstrebacken, men en ny højreback, 6'er type og for Gud skyld en ny angriber. Bern kunne dårligt løbe, og Agger lignede sig selv..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #33332: 17 Jul 2011, 22:36 »

Det så ellers godt og grundigt lovende ud, efter Thygesens fenerbache, hvor han nærmest var ved at nettet i målet i stykker, og hans scoring. Herfra lignede det sidste sæson. Ingen løb for hinanden, elendigt spil - primært i defensiven, konditionen var væk efter en times spil osv osv.. Det eneste held vi havde i kampen, var vel ingen skader. Tunge

Vi er allerede to point efter to af vores konkurranter, og der skal virkelig strammes op, hvis ikke det forspring skal være meget større, når vinduet er lukket. Jeg kan leve med TR/Jan F på venstrebacken, men en ny højreback, 6'er type og for Gud skyld en ny angriber. Bern kunne dårligt løbe, og Agger lignede sig selv..

Er helt enig i det sidste. Randrup er virkelig bare ikke god nok. Det vigtigste vil jeg sige er en 6'er. Så kan vi rykke Nilsson ned på HB, og så kan Randrup være en okay reserve....

Aldrig alene!

brøndby zupras
Reserveholdsspiller

« Svar #33333: 17 Jul 2011, 22:40 »

Det er virklig skuffende at se hvor dårligt, Anders Randrup spiller.
Man kunne næsten tage en u/14 spiller op og spille på hans plads (som jeg så tilfældigt gør  Rullende Øjne )
Ej, men, vi skal virkelig forstærke os, for at være realistiske mangler vi 2-3 spiller for at spille med om guldet.

Dog var det dejligt at se at Mikkel Thygesen spillede fantastisk og kæmpede som en hest.
Jeg er også tilfreds med at se hvor mange ungdomspillere vi havde med på bænken

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

TheisHansen v.2
Gæst

« Svar #33334: 17 Jul 2011, 23:09 »

Thyge trækker uden om målmanden eller forsøger da og han har ikke bolden, der er kontakt, nok ikke verdens største kontakt, men den er der ergo er der straffe!

TheisHansen v.2
Gæst

« Svar #33335: 17 Jul 2011, 23:24 »

Ja vi skal ha en 6'er hentet ind. Ved ikke om det evt. kan være ham afrikaneren, som jo vel kan spille på både midtbanen og backen, men tror ikke han er den ''type'' Smiley

En erstatning for Randrup promte! Han er jo helt skandaløs, han gavner os ikke. Vi må vel ha en på U19 eller reserveholdet der kan dække ind der! Ej spøg til side. Grin En mand som f.eks Mikael Lustig ville være et fint alternativ, men ved dog ikke hvor vidt om vi kan hente ham?

En ny angriber, som f.eks Djiby Fall, for han vil jo være helt fantastisk hvis han kan ramme sit tidligere niveau ville sgu være skønt! Men vi skal bare ikke hente middelmådige spillere som vi har gjort de sidste par år, NEJ!! nu skal vi satme da få hentet nogle kvalitets spillere ind lige som Thyge! Synes vores nuværende start-11 og formation er fin, hvis bare vi får forstærket os på backen eller begge backer, er indtil videre mere tilfreds med TR ind med Jan F. Men på backerne og i front. Men synes nu at Thyge virkede fint som hængende angriber i dag, ser jeg gerne fremover! Kys

Nogen der skal være med på Sydsiden på onsdag? Kys

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #33336: 17 Jul 2011, 23:26 »

Thyge trækker uden om målmanden eller forsøger da og han har ikke bolden, der er kontakt, nok ikke verdens største kontakt, men den er der ergo er der straffe!

Selv Jesper Grønkjær sagde, at der var klart straffe!! Shockeret Så der er ingen tvivl!

Aldrig alene!

TheisHansen v.2
Gæst

« Svar #33337: 17 Jul 2011, 23:28 »

Argh bare fordi Grønkjær en tidligere FCK'er siger det så... Wink Men der er kontakt, så jo mener også selv der burde være straffe. Forstår Thygesen er sur.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #33338: 17 Jul 2011, 23:29 »

Ja vi skal ha en 6'er hentet ind. Ved ikke om det evt. kan være ham afrikaneren, som jo vel kan spille på både midtbanen og backen, men tror ikke han er den ''type'' Smiley

En erstatning for Randrup promte! Han er jo helt skandaløs, han gavner os ikke. Vi må vel ha en på U19 eller reserveholdet der kan dække ind der! Ej spøg til side. Grin En mand som f.eks Mikael Lustig ville være et fint alternativ, men ved dog ikke hvor vidt om vi kan hente ham?

En ny angriber, som f.eks Djiby Fall, for han vil jo være helt fantastisk hvis han kan ramme sit tidligere niveau ville sgu være skønt! Men vi skal bare ikke hente middelmådige spillere som vi har gjort de sidste par år, NEJ!! nu skal vi satme da få hentet nogle kvalitets spillere ind lige som Thyge! Synes vores nuværende start-11 og formation er fin, hvis bare vi får forstærket os på backen eller begge backer, er indtil videre mere tilfreds med TR ind med Jan F. Men på backerne og i front. Men synes nu at Thyge virkede fint som hængende angriber i dag, ser jeg gerne fremover! Kys

Nogen der skal være med på Sydsiden på onsdag? Kys

Who? Huh

Ingen erstatning for Randrup, hent en 6'er ind og ryk Nilsson derned. Og ja, jeg skal i hvert fald på Sydsiden på onsdag Smiley

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

TheisHansen v.2
Gæst

« Svar #33339: 17 Jul 2011, 23:31 »

Seeejt Hamza. :-)

Jeg kan dog ikke love jeg synger sammen med resten af jer, Jeg er dog ikke så meget til sådan noget gøgl. Endnu..Grin har faktisk aldrig stået dog før. Men skal nu nok blive spændene selvom jeg tror vi taber kampen.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #33340: 17 Jul 2011, 23:33 »

Jeg kan dog ikke love jeg synger sammen med resten af jer, Jeg er dog ikke så meget til sådan noget gøgl. Endnu..Grin har faktisk aldrig stået dog før. Men skal nu nok blive spændene selvom jeg tror vi taber kampen.

Man kan godt høre du ikke har stået der før, når du siger det er gøgl at støtte sit hold Tunge ... stillede mig selv ind på midten første gang, og begyndte at skråle med fra starten... vil råde dig til det samme, det er sgu meget fedt Smiley

Lær teksterne på forhånd, det er en god idé Smiley

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #33341: 17 Jul 2011, 23:34 »

Har du aldrig været på Sydsiden/Faxe før?? Shockeret Den går sgu ikk Wink

Aldrig alene!

Hamza_BIF
Manager

« Svar #33342: 17 Jul 2011, 23:37 »

Har du aldrig været på Sydsiden/Faxe før?? Shockeret Den går sgu ikk Wink

Synes også det er lidt for ringe at være Sydsiden-jomfru som 15-årig crazy

Men nu får han da debut...

TheisHansen v.2
Gæst

« Svar #33343: 17 Jul 2011, 23:38 »

Nej bor langt fra Brøndby stadion så det ikke så tit jeg kommer derind, desværre. Bare tag det som en gran salt at jeg siger ''gøgl'' det er skam ikke sådant ment. Smiley

Hæhæ.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #33344: 17 Jul 2011, 23:39 »

Who? Huh

Ingen erstatning for Randrup, hent en 6'er ind og ryk Nilsson derned. Og ja, jeg skal i hvert fald på Sydsiden på onsdag Smiley

http://www.bold.dk/nyt/Sydafrikaner-til-proevetraening-i-Danmark

Theis mener nok ham Wink

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Sider: 1 ... 2221 2222 [2223] 2224 2225 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010