home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 568 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2212 2213 [2214] 2215 2216 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5172994 gange)
BIF-Boy
Førsteholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #33195: 13 Jul 2011, 23:37 »

Suk.... Kunne det tænkes nu hvor man prøver og omskole Jan k til midt midt at man ikke går efter det mere, og går All ind på en angriber og i så fald hvem... Ved ikke hvor seriøst man skal tage de twitter rygter, men der står en nordisk angriber er tæt hvem kunne det være... Hvis ikke bare det er fake rygter, for vi er Skt for tynde i det angreb for tiden :0

Brøndby ´96
Arsenal ´96

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #33196: 13 Jul 2011, 23:38 »

Næh, tror jeg nu ikke, men derfor skader det jo ikke at prøve manden af på pladsen.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #33197: 13 Jul 2011, 23:43 »

Man afprøver ham nok på den plads fordi man har indset at Jan K ikke bør spille på kanten Wink

Tror ikke man skal ligge sig meget andet i at man vil have spillerne til at kende de en alternativ position end de er vant til nu hvor truppen ikke er større. Så kan vi bruge de kommende vinduer til at fylde spillere på som kan konkurrere (læs: MINIMUM på niveau med de nuværende - helst bedre) om pladserne i stedet for fyld-spillere.

F.eks. er FCK også der gode. Der er godt nok få spillere de har som bare er fyld og er der ved større skader.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Yessir
Manager

« Svar #33198: 14 Jul 2011, 00:29 »

Er det her old news http://twitter.com/#!/DrBjerregaard ? Det er i hvert fald sjovt Smiley

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #33199: 14 Jul 2011, 00:29 »

Brøndby IF blev det første hold nogensinde til at forsvare Keld Rasmussen Cup'en .. og det endda uden reelt at være overbevisende i finalen!

Og dertil kommer at vi har holdt 3. pladsen i ligaen gennem flere sæsoner (og senest trods trusler udefra om at ændre på slutstillingen) samt at vi fortsat er forsvarende Royal League mestre.

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #33200: 14 Jul 2011, 01:05 »

Brøndby IF blev det første hold nogensinde til at forsvare Keld Rasmussen Cup'en .. og det endda uden reelt at være overbevisende i finalen!

Og dertil kommer at vi har holdt 3. pladsen i ligaen gennem flere sæsoner (og senest trods trusler udefra om at ændre på slutstillingen) samt at vi fortsat er forsvarende Royal League mestre.
Næste stop: Europa League finalen Wink

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #33201: 14 Jul 2011, 07:39 »

Er det her old news http://twitter.com/#!/DrBjerregaard ? Det er i hvert fald sjovt Smiley

Kan ikke huske om den har været oppe og vende lige i dette fora Smiley

Btw så er en follower:

GisleThorsen Gisle Thorsen
Sportsjournalist på Ekstra Bladet

Grin Mener også hun følger 'fodboldrygter' twits.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Zone 43
Manager

« Svar #33202: 14 Jul 2011, 13:49 »

Ved ikke hvor seriøst man skal tage de twitter rygter, men der står en nordisk angriber er tæt hvem kunne det være...

Hannes Sigurdsson. Thumbs Up

Umiddelbart er Rommedinho og Forssell de første jeg kan komme i tanke om. Rosenberg (på en leje)? Hysén måske, han har jo været rygtet til..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #33203: 14 Jul 2011, 13:54 »

Hysen er alt for dyr, Rosenberg så jeg meget gerne i klubben. Måske Eidur Gudjohnsson

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #33204: 14 Jul 2011, 14:02 »

Hysen er alt for dyr, Rosenberg så jeg meget gerne i klubben. Måske Eidur Gudjohnsson

blomvikings
Manager

« Svar #33205: 14 Jul 2011, 14:46 »

http://www.bold.dk/nyt/Bjur-Ingen-nye-foer-premieren

Der bliver slet ikke købt noget.
Dette hold vi har nu er holdét, desværre.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #33206: 14 Jul 2011, 15:09 »

Øh det eneste han siger er at eventuelle indkøb ikke vil kunne nå at få alle de formelle ting klar til kampen søndag ?

Sinno
Ynglingespiller

« Svar #33207: 14 Jul 2011, 15:13 »

Det er også det jeg læser! Smiley og når man siger sådan, så må jeg også indrømme at det lyder som om der kommer flere spillere, ihvertfald en mere! Men det er jo alt sammen gætterie .

Chamberlain15
Manager

« Svar #33208: 14 Jul 2011, 15:14 »

Tror ikke i skal regne med Eidur, uanset hvor meget jeg selv ville ønske det. Han skulle i dag være til lægetjek hos West Ham, og ellers er der flere bejlere til ham, som f.eks Premier League klubben Swansea.

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Elne
Førsteholdsspiller

« Svar #33209: 14 Jul 2011, 15:18 »

Patrick Mtiliga (Malaga) has an offer from a Danish club, reportedly Brondby. They are awaiting an agreement with Lyngby on Thomas Rasmussen

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Sider: 1 ... 2212 2213 [2214] 2215 2216 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010