home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jul 2025, 22:29 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23602
  0 Brugere, 611 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rajendranagarhyd
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2209 2210 [2211] 2212 2213 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4889613 gange)
Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #33150: 13 Jul 2011, 14:18 »

Altså han har vel ikke spillet over 150 kampe for PSV, samt et par 20-stykker for Olympiakos for sjov. Derudover har han jo også over 100 landskampe, så han er vel ikke så forfærdelig som folk gerne vil gøre ham.

Han er ualmindelig hurtig, hvilket jeg egentlig gerne så på vores hold. Han må for min skyld gerne indtage højrekanten hos os, så kan man evt. skubbe Thygesen på toppen med Agger, og lade MKD være på venstre. Lige pt. mener jeg ikke vi har nogle spillere som har hurtighed som spidskompetence, hvilket jeg egentlig godt kunne ønske mig. Han kan jo løbe fra samtlige spillere i ligaen baglæns, og med MKDs overblik kan han nok godt slå en bold eller to i dybden til ham.

Han er da klart den dårligste spiller på landsholdet! Han spiller måske en god kamp, en ud af 20 gange (hvis han er heldig).

Aldrig alene!

Yessir
Manager

« Svar #33151: 13 Jul 2011, 14:19 »

Altså han har vel ikke spillet over 150 kampe for PSV, samt et par 20-stykker for Olympiakos for sjov. Derudover har han jo også over 100 landskampe, så han er vel ikke så forfærdelig som folk gerne vil gøre ham.

Plus en bunke kampe og lidt mere i PRL for Charlton, og det samme i Ajax... Vi har at gøre med en riiiimelig middelmådig spiller.

Jeg er fuldt ud klar over at en spiller som Rommedahl deler vandene, men at han ikke skulle være god nok til en superliga klub? Come on...

Om han så passer ind på et hold der per defination skal presse modstanderholdet tilbage (Jeg går ud fra at klubben stadig vil prøve at være dominerende? ) er en helt anden sag.
« Seneste Redigering: 13 Jul 2011, 14:23 af Yessir » Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #33152: 13 Jul 2011, 14:21 »

Jeg har altid haft et nærmest had til Rommedahls fodboldmæssige kvaliteter da manden skal have 100 forsøg på at ramme den ordentligt.

Men ved nærmere eftertanke så vil jeg faktisk egentlig vurdere ham som en af Danmarks bedste fodboldsspillere gennem de sidste 10 år (i landsholdssammenhæn g).
Derudover er han en rigtig kantspiller med god fart og hvis han så lærer at binde højre sko på højre fod og venstre sko på venstre fod, så kan det blive rigtig godt!

Jeg vil ikke ærgre mig over et køb af Rommedahl, jeg vil dog heller ikke gå så langt at jeg vil juble. Jeg vil nok være tilfreds. Hvis vi så også præsenterer Femi samt en angriber som har vist at han kan score mål så er det RIGTIG godt.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

C 23
Juniorspiller
**

« Svar #33153: 13 Jul 2011, 14:25 »

Han er da klart den dårligste spiller på landsholdet! Han spiller måske en god kamp, en ud af 20 gange (hvis han er heldig).
Jamen så begynd dog for guds skyld at komme med et par argumenter hvorfor han er dårlig?

blomvikings
Manager

« Svar #33154: 13 Jul 2011, 14:26 »

Han er ualmindelig hurtig, hvilket jeg egentlig gerne så på vores hold. Han må for min skyld gerne indtage højrekanten hos os, så kan man evt. skubbe Thygesen på toppen med Agger, og lade MKD være på venstre. Lige pt. mener jeg ikke vi har nogle spillere som har hurtighed som spidskompetence, hvilket jeg egentlig godt kunne ønske mig. Han kan jo løbe fra samtlige spillere i ligaen baglæns, og med MKDs overblik kan han nok godt slå en bold eller to i dybden til ham.

Du har ret, MKD ku meget vel slå nogle gode bolde til ham, men hvad nytter det? Han bruger vel en 6-7 berøringer for at få den under kontrol. Rommedahl er ikke god nok.
Femi tvivler jeg desværre også lidt på. Hvis han ikke er god nok til Gronningen?

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #33155: 13 Jul 2011, 14:28 »

Jamen så begynd dog for guds skyld at komme med et par argumenter hvorfor han er dårlig?

Udover, at han sparker langt over mål 9 ud af 10 gange, så synes jeg bare han har et vildt lavt bundniveau, og den eneste kvalitet han har, er at han er hurtig..

Aldrig alene!

blomvikings
Manager

« Svar #33156: 13 Jul 2011, 14:28 »

Teknikken sejler, hans skud på mål flyver til højre og venstre, og rammer alt andet end målet.
Derudover har han heller ikke alderen med sig, og så gad jeg godt vide hvad manden kræver i løn.

Ja han er hurtig, men det er der jo nok også en i 2 division der er Smiley

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #33157: 13 Jul 2011, 14:29 »

Aldrig alene!

C 23
Juniorspiller
**

« Svar #33158: 13 Jul 2011, 14:31 »

Du har ret, MKD ku meget vel slå nogle gode bolde til ham, men hvad nytter det? Han bruger vel en 6-7 berøringer for at få den under kontrol. Rommedahl er ikke god nok.
Femi tvivler jeg desværre også lidt på. Hvis han ikke er god nok til Gronningen?
Femi var superligaens måske bedste defensive midt, da han var i Midtjylland. Jeg skulle mene han også spillede fast i Groningen lige indtil der kom en ny træner. Han vil uden tvivl forstærke vores hold.

Lad os nu sige vi får Femi og Rommedahl(Som jeg dog ikke tror der kommer), vil vi i min verden kunne stille et ret slagkraftigt hold.
S. Andersen
Nilsson - Goodson - Stenderup - Frederiksen
Rommedahl - Femi - Mike - Krohn-Dehli
Thygesen
Agger

blomvikings
Manager

« Svar #33159: 13 Jul 2011, 14:31 »

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #33160: 13 Jul 2011, 14:33 »

Dejlig indstilling Smiley
Så mangler niveauet bare Wink

Men man kommer også langt med en god indstilling Wink
Det viste han i hvert fald mod St. Pauli! Smiley

Aldrig alene!

blomvikings
Manager

« Svar #33161: 13 Jul 2011, 14:35 »

Femi var superligaens måske bedste defensive midt, da han var i Midtjylland. Jeg skulle mene han også spillede fast i Groningen lige indtil der kom en ny træner. Han vil uden tvivl forstærke vores hold.

Lad os nu sige vi får Femi og Rommedahl(Som jeg dog ikke tror der kommer), vil vi i min verden kunne stille et ret slagkraftigt hold.
S. Andersen
Nilsson - Goodson - Stenderup - Frederiksen
Rommedahl - Femi - Mike - Krohn-Dehli
Thygesen
Agger

Var han også så god? Tror det bliver gejlet lidt op det hele. Husker ham som meget svingende med et højt top niveau men desværre det samme den anden vej. Men fint for mig hvis det bliver på en lejekontrakt Smiley

Opstillingen ser nogenlunde ud.
Dog er Jan F på backen imod min mening, da jeg ser ham som maks. en spiller på et nedrykningstruet Superligahold.

Men ja, lad os nu bare komme igang med ligaen, så må vi se hvor kloge vi har været Smiley

blomvikings
Manager

« Svar #33162: 13 Jul 2011, 14:37 »

[/center]

I øvrigt mener jeg at han spillede der samtidig med at Tobias Linderoth var i ligaen, og han var da klart den bedste, og det siger jeg endda på trods af at mit had til det hold ikke kan beskrives.

Yessir
Manager

« Svar #33163: 13 Jul 2011, 14:38 »

Var han også så god? Tror det bliver gejlet lidt op det hele. Husker ham som meget svingende med et højt top niveau men desværre det samme den anden vej. Men fint for mig hvis det bliver på en lejekontrakt Smiley

Du må forveksle ham med Salami. Salami var ham med det største talent, men også de største udsving. Femi var bundsolid.

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #33164: 13 Jul 2011, 14:38 »

Opstillingen ser nogenlunde ud.
Dog er Jan F på backen imod min mening, da jeg ser ham som maks. en spiller på et nedrykningstruet Superligahold.

Men ja, lad os nu bare komme igang med ligaen, så må vi se hvor kloge vi har været Smiley

Så sælger vi da bare ham og TR, og bruger Daniel Norouzi og Riza Durmisi! Opstemt

Aldrig alene!

Sider: 1 ... 2209 2210 [2211] 2212 2213 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010