home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jul 2025, 22:29 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23602
  0 Brugere, 630 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rajendranagarhyd
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2206 2207 [2208] 2209 2210 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4888481 gange)
blomvikings
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #33105: 12 Jul 2011, 13:01 »

Jo tættere vi kommer på søndag, uden nye spillere, jo dårligere fornemmelser får jeg.

Det startede så stærkt med Thygesen, som jeg troede var starten på et godt vindue!

Men sådan skulle det ikke være Skuffet

Kom nu Brøndby, vis nu noget handlekraft !!

TheisHansen v.2
Gæst

« Svar #33106: 12 Jul 2011, 13:07 »

Hallo. Det er jo vores bestyrelse/ledelser du snakker om! Vi ved jo at de er så lud-dovne og at der nok ikke bliver hentet mange flere spillere!

Hvor svært kan det egentlig være at kontakte andre agenter og spørge om han evt. har nogle spillere, som kunne være mulige emner?

N17
Manager

« Svar #33107: 12 Jul 2011, 13:12 »

Sad lige og tænkte på om der ikke evt. kunne være nogle danskere i udlandet, som ikke får så meget spilletid i deres klub, som mange ikke kunne hente hjem? Tænker nu på Sebastian Svärd, Bo svensson, Daniel Jensen eller Dennis Sørensen, altså siger ikke de er mulige emner eller nogen der ville være gode at inverstere penge i, men er der ikke nogle danskere man evt. kunne hente hjem til Danmark igen? Smiley

Sebastian Svärd, Daniel Jensen og Dennis Sørensen vil da på ingen måde være værd at hente. Bo Svensson, tjoo kunne være god nok, hvis det ikke var fordi han var fast mand.

Jeg kan ikke se mange danskere i udlandet, som jeg mener vi skal bruge pengene på. Men der kan selvfølgelig være nogen som jeg overser Smiley

Hvor svært kan det egentlig være at kontakte andre agenter og spørge om han evt. har nogle spillere, som kunne være mulige emner?

Du mener vi bare skal købe for at få nogen? Altså netop som vi har gjort så ofte?

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Yessir
Manager

« Svar #33108: 12 Jul 2011, 13:17 »

Ikke særlig svært hvis det er det man gerne vil, jeg troede dog at I havde højere forventninger til mulige nyindkøb end det...

blomvikings
Manager

« Svar #33109: 12 Jul 2011, 13:22 »

Ja det ville da være som at tage et skud i tågen og spørge en agent om han har nogle mulige emner, for selvfølgelig har han da det?
Han er agent, han tjener penge på at spillere skifter klub, så han ville da bare tilbyde alt hvad der kan kravle og gå.

TheisHansen v.2
Gæst

« Svar #33110: 12 Jul 2011, 13:33 »

Sebastian Svärd, Daniel Jensen og Dennis Sørensen vil da på ingen måde være værd at hente. Bo Svensson, tjoo kunne være god nok, hvis det ikke var fordi han var fast mand.

Jeg kan ikke se mange danskere i udlandet, som jeg mener vi skal bruge pengene på. Men der kan selvfølgelig være nogen som jeg overser Smiley

Du mener vi bare skal købe for at få nogen? Altså netop som vi har gjort så ofte?

Skrev jo også at jeg heller ikke har sagt at de er mulige emner eller nogen vi skal bruge penge på vel? crazy

Nej, det gør jeg da bestemt ikke, vi skal ha nogle ordenlige spillere ind! som koster et par millioner eller mere og som jo er godkendt af vores scouts. Vi skal sgu ikke købe bare for at købe, det er jo helt hul i hovedet.  Forseglede Læber

Zone 43
Manager

« Svar #33111: 12 Jul 2011, 13:45 »

og uafgjort mod Hedensted, hvor er de iøvrigt fra? Tunge

Mellem Horsens og Vejle, hvis jeg ikke husker forkert.

Nej, det gør jeg da bestemt ikke, vi skal ha nogle ordenlige spillere ind! som koster et par millioner eller mere og som jo er godkendt af vores scouts

Scouts? Ingen grund til at bruge sådan nogle, når vi kan bruge konsulenten Anders Bjerregaard. Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

TheisHansen v.2
Gæst

« Svar #33112: 12 Jul 2011, 13:49 »

Okay tak Zone. Peace
« Seneste Redigering: 12 Jul 2011, 13:53 af TheisHansen v.2 » Logged

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #33113: 12 Jul 2011, 14:01 »

Aldrig alene!

TheisHansen v.2
Gæst

« Svar #33114: 12 Jul 2011, 14:07 »

På Twitter skriver FodboldrygterDK

''Søren Larsen er i tæt dialog med tre danske klubber. AGF, AAB, og OB.''

Så tror ikke vi skal regne med noget, men det er jo stadig bare et rygte. Rullende Øjne

korzika
Gæst

« Svar #33115: 12 Jul 2011, 14:16 »

En skadesplaget, aldrende og løntung Søren Larsen. Nej tak. Så hellere Agger.

TheisHansen v.2
Gæst

« Svar #33116: 12 Jul 2011, 14:34 »

Som aldrig kan ramme et mål! Nogle gange er det mig en gåde at han er i A truppen. Han har haft en del chancer hvor den bare skulle ind!

Zone 43
Manager

« Svar #33117: 12 Jul 2011, 14:42 »

Tbh så tror jeg ikke at Søren Larsen har været et emne hos os. Bjur afviste ham til forårets optaktsmøde, og sidst han var i klubben var han og PER ikke just perlevenner. Tunge

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #33118: 12 Jul 2011, 14:45 »

Som aldrig kan ramme et mål! Nogle gange er det mig en gåde at han er i A truppen. Han har haft en del chancer hvor den bare skulle ind!

Så er det alligevel imponerende at han har scoret 7 gange i foråret.

Han er pt. vores bedste angriber og hvem ved om han måske kan blive endnu bedre med en anden makker?

Nicolaj er først lige kommet igang og har været meget skadesplaget førhen men i foråret har han næsten ikke været ramt og hvem ved hvad det kan føre til på sigt? Måske kan han blive den bomber vi ønsker. Måske bliver han ikke.
Han bør få en del snor.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

TheisHansen v.2
Gæst

« Svar #33119: 12 Jul 2011, 15:08 »

Siger også bare at i foråret havde jeg mine tvivl om ham, fordi i et par kunne han gjort forskellen, men han har altså og brændt en del chancer f.eks hvor han skyder rammer stolpen, skyder igen hvor målmanden ikke er på målet og rammer stolpen igen. Tunge Har bare haft mine tvivl om ham, det er alt, men håber da også at han bliver den bomber vi har ønsket. Men håber at hvis han & Bernburg bliver et makkerpar, så håber jeg da de bomber sammen!

Sider: 1 ... 2206 2207 [2208] 2209 2210 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010