home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:29:36 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23601
  1 Bruger, 662 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 26 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2193 2194 [2195] 2196 2197 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4870508 gange)
Lasse Jatta
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #32910: 28 Jun 2011, 17:21 »

3-1 til Randers Skuffet jeg er først lige begyndt at se den nu, men er der nogen der har en ide på hvad opstillingen er i øjeblikket?

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #32911: 28 Jun 2011, 17:46 »

Hold da op en lorteakamp! Skuffet Det var da godt nok ringe...

Hamza_BIF
Manager

« Svar #32912: 28 Jun 2011, 18:10 »

Nogen der så hele kampen, som kan komme med et "referat"? Hvordan spillede vi? Er lidt ligegyldigt med resultatet...

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #32913: 28 Jun 2011, 18:32 »

Nogen der så hele kampen, som kan komme med et "referat"? Hvordan spillede vi? Er lidt ligegyldigt med resultatet...
Jeg så første halvleg Smiley

Vi stillede med næsten et b-hold (du har sikkert set opstillingen). Jeg var virkelig ikke imponeret.. Vi lavede mange fejlafleveringer og kunne ikke rigtig køre bolden rundt i egne rækker. Når vi prøvede at køre den rundt gik det virkelig langsomt, og vi fik ikke spillet os frem til det helt store. Thygesen havde et hovedstød på overlæggeren, men ellers ikke det helt store.. Ubeslutsom

Chamberlain15
Manager

« Svar #32914: 28 Jun 2011, 18:45 »

Og så blev Ujah tabt

Virkelig ærgeligt, da jeg som tidligere sagt, gerne havde set ham i den gule trøjen, eller bare i den danske liga i det hele taget.

Hvem er så transfer-target nu? Mener at have læst noget om Sestak her i tråden. Er det en i regner med ender i klubben? Smiley

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #32915: 28 Jun 2011, 18:49 »

Jeg så første halvleg Smiley

Vi stillede med næsten et b-hold (du har sikkert set opstillingen). Jeg var virkelig ikke imponeret.. Vi lavede mange fejlafleveringer og kunne ikke rigtig køre bolden rundt i egne rækker. Når vi prøvede at køre den rundt gik det virkelig langsomt, og vi fik ikke spillet os frem til det helt store. Thygesen havde et hovedstød på overlæggeren, men ellers ikke det helt store.. Ubeslutsom

Så de sidste 5 minutter af 1. halvleg plus hele 2. halvleg. I halvlegen blev langt det meste af holdet skiftet ud. Der var ikke rigtig nogen store chancer, og vi spillede virkelig ikke godt. Vi havde kun 2-3-4 chancer, så vidt jeg husker Ubeslutsom

Så det var faktisk bare en vildt kedelig kamp.

Aldrig alene!

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #32916: 28 Jun 2011, 18:51 »

Og så blev Ujah tabt

Virkelig ærgeligt, da jeg som tidligere sagt, gerne havde set ham i den gule trøjen, eller bare i den danske liga i det hele taget.

Hvem er så transfer-target nu? Mener at have læst noget om Sestak her i tråden. Er det en i regner med ender i klubben? Smiley
Har det egentlig ok med at han ikke havner hos os, da jeg mener han var alt for dyr Smiley som tidligere skrevet mener jeg at en Djiby Fall ville pynte rigtig meget og håber han er 1. prioritet Wink og ellers er der en Junker som scorer på samlebånd i Holland

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #32917: 28 Jun 2011, 18:55 »

Har det egentlig ok med at han ikke havner hos os, da jeg mener han var alt for dyr Smiley som tidligere skrevet mener jeg at en Djiby Fall ville pynte rigtig meget og håber han er 1. prioritet Wink og ellers er der en Junker som scorer på samlebånd i Holland

Junker er ikke en mulighed er ingen ide i at betale 10-15 mill for en 30 årig angriber.
Fall tjaeh, tror bare ikke han passer ind i det system vi ønsker at spille.

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #32918: 28 Jun 2011, 19:48 »

Junker er ikke en mulighed er ingen ide i at betale 10-15 mill for en 30 årig angriber.
Har du andre idéer til angrebet?

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #32919: 28 Jun 2011, 20:40 »

Jeg tror ikke en mand på 30 år der har 1 år tilbage af sin kontrakt koster op til 15 mio.

Hvorfor skulle Fall ikke passe ind? Han er en stærk boksspiller der også kan lidt på egen hånd Smiley
« Seneste Redigering: 28 Jun 2011, 20:45 af kuszman » Logged

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #32920: 29 Jun 2011, 12:56 »

Så kom dagens rygte om brøndby: http://www.bold.dk/nyt/Medie-Femi-skal-indgaa-i-Krohn-Dehli-handel Smiley
Jeg kan ikke huske Femi så ved ikke hvad jeg skal sige til det

Brodtgaard
Manager

« Svar #32921: 29 Jun 2011, 12:57 »

Jeg kan godt huske Femi fra tiden i FCM. Synes han var meget svingende i præstationerne

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #32922: 29 Jun 2011, 12:59 »

Jeg kan godt huske Femi fra tiden i FCM. Synes han var meget svingende i præstationerne
Hvad er han for en type? Smiley

Yessir
Manager

« Svar #32923: 29 Jun 2011, 13:03 »

Femi var the shit i FCM! Han blev vist også handlet til et halvstort beløb. Hvordan han står efter et par år i Holland kan jeg dog ikke udtale mig om.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #32924: 29 Jun 2011, 13:08 »

Lad os få 8-10 mio + Femi, så send for guds skyld Dehli afsted nu, inden vi kommer til at fortryde det, hvis han spiller et mindre godt efterår. Ser det som det perfekte tidspunkt at skyde ham afsted nu, og hente Femi ind Thumbs Up

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Sider: 1 ... 2193 2194 [2195] 2196 2197 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010