home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Jul 2025, 20:35 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23601
  0 Brugere, 655 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2187 2188 [2189] 2190 2191 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4864293 gange)
Skovlyst
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #32820: 24 Jun 2011, 20:31 »

Tror mere at vi vælger at købe Skoubo i OB. 5 millioner må da være en aftale Smiley

Og ja, han er ikke præsenteret endnu, men hvis han bliver præsenteret i Mainz og det er 25 millioner er det helt OK da det prisleje er for vildt.

Edit
Der er grund til den her nyhed kommer nu! Han har bevist han har kunnet bombe i superligaen før - køb køb køb!!!
- bold.dk link.
« Seneste Redigering: 24 Jun 2011, 20:35 af Nove » Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #32821: 24 Jun 2011, 21:02 »

Tror mere at vi vælger at købe Skoubo i OB. 5 millioner må da være en aftale Smiley

Og ja, han er ikke præsenteret endnu, men hvis han bliver præsenteret i Mainz og det er 25 millioner er det helt OK da det prisleje er for vildt.

Edit
Der er grund til den her nyhed kommer nu! Han har bevist han har kunnet bombe i superligaen før - køb køb køb!!!
- bold.dk link.

Der er jo også Poul Hübertz

Thaurat al Shabab

Philips
Gæst

« Svar #32822: 24 Jun 2011, 22:37 »

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #32823: 24 Jun 2011, 22:40 »

Det er en joke ikke? Der er en grund til at manden er endt i Hvidovre  Smiley

Forfærdeligt for BIF, endnu en spiller de havde i kikkerten som er endt i en større og mere interessant klub.

HVAD GØR BJUR MON NU

Zone 43
Manager

« Svar #32824: 24 Jun 2011, 23:30 »

Nu hvor Plan A (Ujah, Lindgren + Skoubo?) er røget i vasken, er det helt store spørgsmål, hvordan Plan B så ser ud. Et bud kunne være en kort varig kontrakt til Remco, og så enten Fall, Zidan eller Junker til angrebet, selvom de to sidste nok vil koste lige håndører. Evt. en Sestak, Forssell eller en tredje fra den liste, Hamster smed op forleden?

Alt efter hvor forberedt man har været på at dette kunne ske, så kunne jeg godt forestille der kommer nogen udmeldinger fra Bjur og/eller Lockhart senest mandag omkring dette - og så kan den store snak ellers gå i gang igen, forhåbenlig i mindre udgave end tilfældet med Ujah har været.

Der er ca. tre uger til sæsonstart, og hvis de skal være på plads inden, så har den gode Bjur lidt småtravlt efterhånden..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #32825: 25 Jun 2011, 09:40 »

Det er en joke ikke? Der er en grund til at manden er endt i Hvidovre  Smiley

Jo det er sgu. Men dog er det et fact at han har bombet i en halvsæson for AaB. Hold kæft hvor jeg hadede ham i den periode.

Nu hvor Plan A (Ujah, Lindgren + Skoubo?) er røget i vasken, er det helt store spørgsmål, hvordan Plan B så ser ud. Et bud kunne være en kort varig kontrakt til Remco, og så enten Fall, Zidan eller Junker til angrebet, selvom de to sidste nok vil koste lige håndører. Evt. en Sestak, Forssell eller en tredje fra den liste, Hamster smed op forleden?

Alt efter hvor forberedt man har været på at dette kunne ske, så kunne jeg godt forestille der kommer nogen udmeldinger fra Bjur og/eller Lockhart senest mandag omkring dette - og så kan den store snak ellers gå i gang igen, forhåbenlig i mindre udgave end tilfældet med Ujah har været.

Der er ca. tre uger til sæsonstart, og hvis de skal være på plads inden, så har den gode Bjur lidt småtravlt efterhånden..

Ja nu må vi se hvad der sker - og også om Ujah virkelig bliver præsenteret - men ellers så mener jeg at Bjur har udtalt at de havde regnet med en profil havde stødt til truppen allerede (Ujah, men så valgte han jo at bombe 4 mål ind = interessen kom) men nu regner han med at der er mindst en mere inden vi får alvor kommer igang.

Så vi må se.

Men en halvårlig eller et års kontrakt til Remco kan jeg godt gå med til såfremt prisen er OK. Så kan man se på om Semou er klar til at spille en defensiv midt eller om man skal hente en ind pr 1/1. (så har vi også haft et halvt år til at finde den spiller som passer ind)
Angrebet bør en som har bevist at han har kunnet score mål inden for det sidste stykke tid. (såfremt manden har fået chancen).

Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #32826: 25 Jun 2011, 10:33 »

Jeg mener også vi bør give Bernburg chancen. Som han selv også har udmeldt, håber jeg/tror jeg lidt på at han skal vise sige sig at blive ret skarp, hvis han dog holder sig fra sine mange skader Tunge

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #32827: 25 Jun 2011, 10:42 »

Tror Bernburg får den allersidste chance, og misser han ryger han til vinter.  crazy

Med hensyn til Ujah, så ved jeg snart ikke hvad jeg skal tro på.
Det ene Medie siger at Mainz har købt ham, et andet medie skriver de kun har budt på ham og et sidste medie skriver at han hellere vil til brøndby. Rullende Øjne
« Seneste Redigering: 25 Jun 2011, 10:45 af r-mand » Logged

Supra Societatem Nemo

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #32828: 25 Jun 2011, 10:57 »

Tror Bernburg får den allersidste chance, og misser han ryger han til vinter.  crazy

Med hensyn til Ujah, så ved jeg snart ikke hvad jeg skal tro på.
Det ene Medie siger at Mainz har købt ham, et andet medie skriver de kun har budt på ham og et sidste medie skriver at han hellere vil til brøndby. Rullende Øjne

Hvem er det sidste medie, for den er jeg ikke stødt på.
For hvis han helst vil komme til Brøndby så er den jo ligetil da i følge Hamza er enige med nordmændene.
Men okay, kilder er ikke altid til at stole på.

Mht til Bernburg så skal han klart have chancen såfremt bentøjet er klar! Selvom en Bernburg er fuld kampdygtig med både forbehold for at han kan blive skadet igen eller forbliver skadesfri så SKAL vi have en til nu. Hellere nu end til vinter.

Smukke ord

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #32829: 25 Jun 2011, 11:04 »

Vi skal naturligvis ha en angriber lige meget hvad vi har kun Agger og en kronisk skadet Bernburg det er 2 for lidt så simpelt er det.

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #32830: 25 Jun 2011, 11:09 »

Hvem er det sidste medie, for den er jeg ikke stødt på.
For hvis han helst vil komme til Brøndby så er den jo ligetil da i følge Hamza er enige med nordmændene.
Men okay, kilder er ikke altid til at stole på.

Mht til Bernburg så skal han klart have chancen såfremt bentøjet er klar! Selvom en Bernburg er fuld kampdygtig med både forbehold for at han kan blive skadet igen eller forbliver skadesfri så SKAL vi have en til nu. Hellere nu end til vinter.

Det er en artikel jeg fandt på bold.dk igår, der står ikke decideret han vil til klubben, men overskriften siger lidt sig selv.  Wink

http://www.bold.dk/nyt/Ujah-Broendby-har-pengene

Ellers er der jo et hav af artikler, hvor han hævder han helst vil til Brøndby.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/ujah-taler-jeg-vil-til-broendby
http://avisen.dk/bomber-ujah-vil-til-broendby_147801.aspx
http://www.sporten.dk/superligaen/ujah-vil-meget-gerne-til-broendby

Osv osv.. Vi kan jo kun håbe der er hold i de rygter, selvom jeg tvivler.  Rullende Øjne
« Seneste Redigering: 25 Jun 2011, 11:14 af r-mand » Logged

Supra Societatem Nemo

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #32831: 25 Jun 2011, 11:37 »

Ah ja okay - klart - jeg havde nu forventet at Ujah udtalte at han helst ville til Brøndby EFTER Mainz og Brügge var kommet på banen.
De der nyheder var mens Brøndby var nærmest ene bejler om Ujah.

Men vi må se - Ujah skulle vist præsenteres idag i det tyske. Før han er præsenteret så afskriver jeg ham ikke.

Edit:
Desuden forstår man også godt at Lillestrøm ville have et højst muligt beløb for Ujah.
"Investor Per Berg får endelig igjen noe for alle utleggene sine på Lillestrøm de siste årene, trolig rundt 10 av millionene går til Berg, mens LSK får rundt den samme summen selv. Det er også trolig flere som har krav på deler av overgangssummen."
10 millioner til deres investor, 10 millioner til dem selv og så de sidste 5 millioner til Ujahs ungdomsklubber formodentligt.

Hvis Brøndby skulle have haft ham så var det formodentlig a la:
5 millioner til investor, 5 til dem selv og 2-3 til ungdomsklubberne eller hvem som havde krav på en procendel.

FULDT forståeligt at Lillestrøm strammer den altså Smiley
« Seneste Redigering: 25 Jun 2011, 11:43 af Nove » Logged

Smukke ord

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #32832: 25 Jun 2011, 13:22 »

Det ser ud til at Bjur også rejner med at Krohnen bliver Smiley Det vil dog også nok sige at vi ikke får den store pose penge på et Krohn-Dehli salg, som man måske kunne ønske sig... altså har ikke 100% styr på økonomien, men tror ikke at det bliver mange millioner vi smidder efter spillere, hvis han bliver.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #32833: 25 Jun 2011, 13:48 »

Jeg er nu ligeglad med om manden ikke koster 20 millioner - hvis han koster 2 millioner og er af høj kvalitet er jeg nu tilfreds. Smiley

Smukke ord

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #32834: 25 Jun 2011, 14:03 »

Jeg er nu ligeglad med om manden ikke koster 20 millioner - hvis han koster 2 millioner og er af høj kvalitet er jeg nu tilfreds. Smiley
Helt enig! Smiley Hentød også bare lidt til Ujah.

Sider: 1 ... 2187 2188 [2189] 2190 2191 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010