home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:35:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23601
  0 Brugere, 655 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2181 2182 [2183] 2184 2185 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4849742 gange)
Skovlyst
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #32730: 21 Jun 2011, 15:17 »

En anden teori kunne være at Duncan blev ved med at oddse sig selv som kampens første målscorer for trænerens visakort.

Men de perioder hvor han så har haft en god periode har han jo så tydeligvis været vild.
Kampe: 111
Mål: 52
Kilde: http://brondby.com/player.asp?sid=137&id=33
Duncans første halvsæson (han tiltrådte jo ved januar-vinduet) gjorde han ikke det store væsen af sig. Han skulle jo lige vænne sig til BIF.

Manden har desværre bare været så voldsomt skadet at det så også er gået ud over sit stabile niveau.

Hvis Ujah scorer +20 mål, men ikke arbejder for bolden så er det godkendt i mine øjne.
Husk igen - Thygesen er hentet samt vi har været gode i det centrale forsvar det sidste halvår.
Så hvis vi har 10 mand som knokler for bolden og Ujah som piller bussemænd og scorer kasser så kan det umiddelbart være fint nok.

Hvis manden så er helt blank og ikke kan en skid - så løber jeg gerne fra Værløse til Farum, men så heller ikke længere.

Jeg er dog optimistisk vedr. Ujah kan få succes her.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

verdenskrig
Manager

« Svar #32731: 21 Jun 2011, 15:24 »

Ja det kan jeg kun give dig ret i.. Problemet er bare at spillere altid rammer perioder hvor tingene ikke går deres vej, og det bliver blort forstærket når man har en meget begrænset række af kompetencer..

Men jeg er ganske enkelt ikke enig i det sidste.. Den første forsvarsspiller er angriberen.. Det er ham som lægger det første pres, og ham som kan ryste modstanderens opspil bedst muligt.. Evner han ikke at arbejde for holdet, og være farlig samtidigt, er han i mine øjne ikke 16 mio værd eller hva han nu bliver hentet for Peace..

Men jeg må jo så dertil sige at jeg aldrig har set ham spille.. Det er måske lidt omsonst at diskutere en spiller man ikke har set live.. Men når jeg læser sådan en artikel som den i tipsbladet, bliver jeg ikke ligefrem lykkelig ved tanken om at få ham til klubben Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

cjensen94
Gæst

« Svar #32732: 21 Jun 2011, 15:24 »

Så vidt jeg ved er Lillestrøm ikke ligefrem nogen topklub, hvilket nok betyder at de ikke er i meget boldbesiddelse. Derfor synes jeg det virker ret naturligt at han lever på kontra, og at han kan stå de rigtige steder. Derudover er manden jo kun 20 år, så jeg tror nu godt at mentaliteten kan ændres en anelse, hvis han kommer til Brøndby. Umiddelbart virker han ret opsat på det, blandt andet efter at have set kampe fra den sidste halvdel af sæsonen - Hvor han jo selv er ret begejstret for Agger.  Så mon ikke han kan tilpasse sig, hvis han nu kommer til.

Alt i alt, er jeg ret fortrøstningsfuld hvis han kommer.

verdenskrig
Manager

« Svar #32733: 21 Jun 2011, 15:27 »

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/scout-ujah-ustabil-til-prisen

Noget af den omtalte artikel kan læses her.. Smiley
Ordene "ustabil" og " Manglende spilforståelse" gør mig ikke videre optimistisk, og en scout som ham må trods alt vide hva han snakker om!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #32734: 21 Jun 2011, 15:35 »

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/scout-ujah-ustabil-til-prisen

Noget af den omtalte artikel kan læses her.. Smiley
Ordene "ustabil" og " Manglende spilforståelse" gør mig ikke videre optimistisk, og en scout som ham må trods alt vide hva han snakker om!

En Rosenborg scout der skal have noget at glæde sig over, idet Rosenborg selv kun ligger på en 9. plads. Han vil da for alt i verden og på ingen måde se 16 mil gå til ærkerivalerne Lillestrøm, da de med de midler kan opruste yderligere.
Lur mig om det ikke er en meget taktisk baseret kommentar Stig kommer med her.

Thaurat al Shabab

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #32735: 21 Jun 2011, 15:37 »

Nu er 16 millioner fandeme også mange penge og derfor vil jeg nu også godt give dig ret i at hvis det eneste manden kan er det mange penge. Men jeg vælger at tro at han kan arbejde sig til at passe ind så han kan presse lidt og jage bolden lidt mere end hvad der bliver skrevet.

Haha - jeg har nu heller aldrig selv set ham spiller andet end de youtube klip der ligger og flyder - og så det den scout har sagt.

Men altså, vi må alle bare vente og se hvad der kommer til at ske. Hvis han kommer, så skal han da have fuld opbakning og hvis han ikke gør så må vi håbe vi har en plan b som ikke hedder Lekic (selvom jeg aldrig nogensinde ville tro at BIF ville hente ham) eller Skoubo.

Til nød kunne jeg måske dog alligevel sige god for Skoubo - men lønnen skal ikke være høj og den må gerne være lidt præstationspræget.

Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Zone 43
Manager

« Svar #32736: 21 Jun 2011, 16:45 »

Afsluttende spørgsmål... Hvor meget arbejdede Duncan?

Well, gå turene fra kassen og til siddepladserne på McD, samt online betting på damernes dankort kan godt koste en ærlig mand, en masse kræfter - jeg taler delvist af egen erfaring. Wink

Tbh har jeg intet imod, hvis Ujah er en Duncan-type, der kan mål med bind for øjnene og et brækket ben. En angriber bliver målt på sine mål. Og hvis Ujah-Agger duoen kan gå hen og blive en tro kopi af Duncan-Jallow, det halve år de spillede sammen, så vil jeg se frem mod fremtiden der meget kan vel kan blive lys, for det samarbejde var guld værd.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #32737: 22 Jun 2011, 08:45 »

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/broendby/article1575253.ece

Nu er det ingen nyhed at Mallorca bød på ham i vinters. Vidste så bare ikke det var under 9 millioner - jeez.
Men nu får vi lige en andens scouts syn på ham i stedet for fjeldaben.

Et lille udpluk af det han siger:

Citat
"– Han har scoret 13 mål på det hold, der spiller allermest norsk, og det siger noget om, at han ikke skal bruge mange chancer på at score mål, siger Erik Larsen, der hæfter mange positive ord på Tippeliga-topscoreren:

– Han er ikke så stor, men header glimrende. Han har en god acceleration, god fart og stærke ben, så han kan stå imod i nærkampene. Han er ingen arbejdsbi, men jeg hæfter mig ved hans evne som afslutter.

– Han scorer med begge ben, med hovedet, skulderen og brystet. Lige så snart det bare lugter lidt af en chance, så er han der, og han scorer mål fra mange forskellige vinkler."
Erik Larsen bekræfter altså at han (Ujah) ikke super arbejdsom, men at han derimod bare er skarpretteren som hjælper bolden det sidste stykke over stregen.
Og det er vel også sådan en angriber som vi har brug for Smiley

Brian Priske kommer med en afsluttende kommentar om hans kølighed foran mål:
Citat
"– Nu har jeg ikke selv mødt ham endnu, men målene taler for sig selv. Han er god i boksen og står bare det rigtige sted. Og så har han været rigtig kølig, når han har fået chancen, siger den tidligere danske landsholdsspiller Brian Priske, der nu tørner ud for Start."
Fortsat god onsdag Smiley

Smukke ord

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #32738: 22 Jun 2011, 10:08 »

Trist at det ikke blev os der fik skoubo Skuffet

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #32739: 22 Jun 2011, 10:15 »

Så håber jeg da godt nok at Ujah er på vej! :S

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #32740: 22 Jun 2011, 10:17 »

Må man formode nu den langt billigere løsning er væk, men vi skal jo stadig ha 2 angribere.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #32741: 22 Jun 2011, 10:42 »

Behøver vi nu også 2 angribere?

For mig at se så bør vi hente Ujah - alternativt Fall som måske er lidt billigere.

Grunden til at jeg sår tvivl i om vi skal have 2 angribere er at vi kan få en forstærkning i form af Martin Bernburg. Lad os se hvordan hans opstart går. Vinduet lukker først 1 september og derfor er der god mulighed for at teste ham af.

Angribere p.t. i klubben:
Bernburg
Agger
Gehrt
McGrath

Så kan man så sige at McGrath overhovedet ikke ligner en mand som har niveauet. I hvert fald ikke i mine øjne.

Men en tilgang af Ujah - eller anden - så er vi oppe på 5 stks.

Smukke ord

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #32742: 22 Jun 2011, 10:45 »

Gehrt er ikke angriber, og som du selv siger har McGrath slet ikke niveauet.
Bernburg tjaeh man har da lov at håbe men han vil altid nemt blive skadet igen.

Men er vores direktør der har sagt 2 angribere i et interview, men okay vi skifter jo seføli også mening hver anden dag.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #32743: 22 Jun 2011, 11:22 »

Kan ikke lige huske udtalelsen om 2 angribere, men det skal nok passe Wink

Tja, Gehrt er måske lidt mere hængene angriber/offensiv midtbane.

Så lad os sige egentlige angribere med niveau:
Bernburg - under forudsætning af at han kan holde sig skadesfri.
Agger

Og så er der potentielt Gehrt som trækker ned i banen så han ligger mellem midtbane og angreb.

McGrath skal lejes ud hvor han er garanteret spilletid og det er på et niveau omkring superligaen.
Kan være det kan være han komme igang som vi så med Wass og Mike. Hvis ikke han lejes ud så sælg. Hvis en lejeaftale ikke gør det godt, så sælges.

Hvis vi så henter Ujah har vi 3 angribere og en hængende.

En femte ville være en god idé da man ikke ved hvordan Bernburgs tilstand vil være, samt Agger har også tidligere været glasben.
Den femte skulle jo så egentlig have været Skoubo da han har erfaringen. Problemet med Skoubo er bare han også har været en del glasben.

Drømmen for mig ville være Ujah OG Fall. Økonomisk holder den bare ikke. Men hvis man kunne finde en erfaren (ikke nødvendigvis +30) - og gerne tidligere været i Superligaen - som de unge kunne læse sig op ad, så ville det være giftigt.

(håber ovenstående giver mening)
« Seneste Redigering: 22 Jun 2011, 11:24 af Nove » Logged

Smukke ord

patrick J
Manager

« Svar #32744: 22 Jun 2011, 11:25 »

Fuck Morten Skoubo. Vælger han OB fremfor for sin tidligere klub, som også har udvist en massiv interesse, så er det kun penge det handler om. Håber det værste for den lille l****. Nå screw it.

Nu må vi altså gerne snart se at komme igang. Det kan godt være at der er lang tid til vinduet lukker, men suppen begynder altså relativt tidligt og det ville jo være perfekt hvis man kunne få nogle nye spillere med i opstarten og rigtig, rigtig gerne Ujah. Ja han er rigtig dyr, men altså hvis han bliver manden der skyder os i Euro League gruppespillet, så er de penge tjent ind igen. Der skal sgu satses nu !

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Sider: 1 ... 2181 2182 [2183] 2184 2185 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010