home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:35:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23601
  0 Brugere, 620 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2176 2177 [2178] 2179 2180 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4849061 gange)
3.v evaB
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #32655: 19 Jun 2011, 22:40 »

Hvis Kvist kan sælges på 29-35 mio (medierne kan jo ikke blive enige Smiley) med et år tilbage så burde Krohn ryge for 20-25 mio MINDST!
Så er der plads til køb af Ujah og en Rieks eller anden kantspiller, idk.
 på-
Men. Det ville være hvis vi levede i en retfærdig verden. Det gør vi ikke. Kvist har været ude og spille CL med det danske landshold og så har han været i rød hvidt en del gange efterhånden(det har MKD også, men det tæller ikke).
Rygterne vil jo vide, at vi sælger til hvilken som helst lol-klub der kan skrabe 10 mio sammen. Kvist er proven- og stabil quality.
MKD er enten vores bedste eller værste spiller - den slags skal være brassere for at de ryger for mere end 15 mio.

Drømmer dog også om Rieks. Det mål han scorede til 2-2 i pokalfinalen <3

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #32656: 19 Jun 2011, 22:40 »

Kan godt nok ikke vente til at se, hvilke forstærkninger vi henter ind på offensiven.. Er bare ikke specielt overvældet af rygterne om at Morten Skoubo kommer tilbage. Ville 100 gange hellere have Ujah!

Manden er landsholdspiller kender klubben og er gratis og byder på mange af de kvaliteter vi mangler.
Han vil være en klar forstærkning.

Ujah er uopnålig kostede han 15 igår koster han 20 idag, og transfer vinduet er end ikke åbnet, Lillestrøm har ikke på nogen måde travlt med at sælge ham. Der er meget langtid til 31.8

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #32657: 19 Jun 2011, 22:42 »

Det ender sku nok med et signing af Poul Hübertz eller sådan Opstemt

Thaurat al Shabab

taizon4
Ynglingespiller

« Svar #32658: 19 Jun 2011, 22:43 »

Kan dog bare ikke se, hvorfor Brøndby altid vender næsen mod folk der har spillet i klubben før. Selvom de måske ar gjort det godt dengang. Bare se på "Magic" total fiasko da han vente tilbage. Men Junker har klaret det ret godt i Holland så kunne godt tænke mig at se ham i aktion igen Opstemt

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #32659: 19 Jun 2011, 22:44 »

Så dør jeg!  crazy

Supra Societatem Nemo

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #32660: 19 Jun 2011, 22:46 »

Kan dog bare ikke se, hvorfor Brøndby altid vender næsen mod folk der har spillet i klubben før. Selvom de måske ar gjort det godt dengang. Bare se på "Magic" total fiasko da han vente tilbage. Men Junker har klaret det ret godt i Holland så kunne godt tænke mig at se ham i aktion igen Opstemt

Nu har Skoubo jo så lige spillet en lang periode skadesfri og gjort det godt i Roda, så er næppe den store fare for fiasko.

Junker er 30 år og vil ikke kunne sælges om 2-3 år igen, så at smide penge efter ham vil yderst dumt.
Især da en pris næppe vil ende på under 10 mill.

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #32661: 19 Jun 2011, 22:46 »

Men ja, Ujah er jo nok steget en del i pris efter de fire kasser han lavede idag.
Dog vil jeg sige at vi ville få råd til ham, hvis der kom et ordenligt bud på Michael Krohn-Dehli, altså over 20 mio kr. Wink

Supra Societatem Nemo

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #32662: 19 Jun 2011, 22:49 »

Men ja, Ujah er jo nok steget en del i pris efter de fire kasser han lavede idag.
Dog vil jeg sige at vi ville få råd til ham, hvis der kom et ordenligt bud på Michael Krohn-Dehli, altså over 20 mio kr. Wink

Hvis vi kan få 15-18 for Krohn så skal vi være glade. At smide alle disse penge efter Ujah, vil ud fra kampen set idag da bestemt være en god ide. Men på bekostning af 2-3 andre forstærkninger som der så ikke vil være råd til nej.

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #32663: 19 Jun 2011, 22:50 »

Krohn-Dehli har ikke præsteret noget nær 20 mil i forgående sæson.

Thaurat al Shabab

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #32664: 19 Jun 2011, 22:50 »

Hvad med den invester gruppe? Som jeg forstod det, skulle vi kun selv betale for spillernes løn, også sørgede de for transfer beløbet?

Supra Societatem Nemo

taizon4
Ynglingespiller

« Svar #32665: 19 Jun 2011, 22:52 »

Manden er landsholdspiller kender klubben og er gratis og byder på mange af de kvaliteter vi mangler.
Han vil være en klar forstærkning.

Ujah er uopnålig kostede han 15 igår koster han 20 idag, og transfer vinduet er end ikke åbnet, Lillestrøm har ikke på nogen måde travlt med at sælge ham. Der er meget langtid til 31.8

Manden er også 31 og kan vel efterhånden se enden på sin karriere. Ville meget hellere se en yngre spiller med noget fremtid i. Det er hårdt at sige men ville virkelig ønske at Brøndby havde den samme indkøbspolitik som OB og ikke mindst FCK, som gang på gang kan finde ogle kanone spillere til billige penge, som går ind og bliver Superliaens profiler. Leder man de sidste 4 års top- og flopkøb igennem ville man finde flest FCK og OB-spillere på topkøb. Specielt FCK kan finde ude af at lave penge på deres spillere. Sælger Kvist for mindst 29 mil. og køber en  norsk landsholdsspiller for 5-6 mil. Om han bliver fop er ikke godt at vide men de plejer nu at vide hvad de gør. I andledning af U21 er det også værd at påpege at Nicolai Jørgensen, Wass og Boilesen som alle gjorde god figur (bedre end det øvrige af hodet) og alle er sluppet fra Brøndby på fri tansfer. Så gør det lidt ondt at se den succes de har i de store klubber og at Brøndby ikke har fået en skid for det Skuffet

cjensen94
Gæst

« Svar #32666: 19 Jun 2011, 22:52 »

Hvad med den invester gruppe? Som jeg forstod det, skulle vi kun selv betale for spillernes løn, også sørgede de for transfer beløbet?
Det blev til ikke noget.
Har ikke lige et link, men søg på google, så kan du let finde det.

brøndby zupras
Reserveholdsspiller

« Svar #32667: 19 Jun 2011, 22:54 »

Det blev til ikke noget.
Har ikke lige et link, men søg på google, så kan du let finde det.

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/ingen-engelske-millioner-til-broendby

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #32668: 19 Jun 2011, 22:56 »

Hvorfor?

Egentlig kan man sige at alle spillere er en lottokupon i en eller anden grad. I det her tilfælde ser jeg Ujah lidt som en lottokupon da han ikke har spillet i Norge andet end 1-1½ år. Niveau forskel er der jo også mellem Tippeligaen og Superligaen.
Men har dog scoret temmelig stabilt (pånær her de seneste uger, % i dag)

Men. Det ville være hvis vi levede i en retfærdig verden. Det gør vi ikke. Kvist har været ude og spille CL med det danske landshold og så har han været i rød hvidt en del gange efterhånden(det har MKD også, men det tæller ikke).
Rygterne vil jo vide, at vi sælger til hvilken som helst lol-klub der kan skrabe 10 mio sammen. Kvist er proven- og stabil quality.
MKD er enten vores bedste eller værste spiller - den slags skal være brassere for at de ryger for mere end 15 mio.

Drømmer dog også om Rieks. Det mål han scorede til 2-2 i pokalfinalen <3

Nu vil jeg ikke sige at Rieks er min drøm, men manden bør ikke koste det store og har dog alligevel noget kvalitet - det har bare ikke været vist i takt med at alle i EfB har været elendige.
Rigtig nok det du skriver med Kvist - men alligevel.. ca. 30 millioner for et år tilbage af kontrakten for en spiller - som i min mening - som er voldsomt overvurderet er meget.

Så sender jeg en frugtkurv til hele ledelsen og pakke kondomer til PB og BW.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #32669: 19 Jun 2011, 22:57 »

Tænkte sgu nok det var Doktor Bjerregaard der ødelagde det igen.  crazy

Supra Societatem Nemo

Sider: 1 ... 2176 2177 [2178] 2179 2180 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010