home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:03:22 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
11 Jul 2025, 22:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23601
  0 Brugere, 666 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2170 2171 [2172] 2173 2174 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4840481 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #32565: 11 Jun 2011, 15:04 »

Jeg forstår altså ikke det helt store problem med hedgefonden... altså de betaler for spillerene, mens vi betaler løn til spilleren. Ved godt at de så tjener størstedelen af videresalget, men vi burde da ikke miste det helt store på at betale løn? Hvis spilleren(e) vi køber er gode nok, burde vi da kunne tjene pengene igen, på en ordenlig placering i ligaen evt. Europa... eller er jeg helt galt på den?

Det er hvad jeg vil kalde det romantiske, lyserøde billed af det. Jeg finder, eller fandt rettere sagt, det meget tvivlsomt med et sådant samarbejde. Linket herunder beskriver meget godt hvorfor.

http://www.blok4.dk/debat/read.php?t=0&p=0&id=349092

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #32566: 11 Jun 2011, 15:12 »

Det er hvad jeg vil kalde det romantiske, lyserøde billed af det. Jeg finder, eller fandt rettere sagt, det meget tvivlsomt med et sådant samarbejde. Linket herunder beskriver meget godt hvorfor.

http://www.blok4.dk/debat/read.php?t=0&p=0&id=349092
Nå ok... vidste ikke at det kun var en så kortsigtet løsning... men tak for svaret Smiley

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #32567: 11 Jun 2011, 16:07 »

En hedgefond er jo som sådan en god idé, hvis man skruer det ordentligt sammen. især med det udviklingspotential e der er i Brøndby (let vej til CL). Kan Brøndby få et par superspillere, sponsoreret af en hedgefond, og komme med i Champions League, så begynder holdet jo at tjene sine egne penge. Det handler bare om at hedgefonden ikke køber for mange, for hvis det pludselig er størstedelen af ens hold, der er sponsoreret af dem, så er det jo netop som at pisse i bukserne.

Til gengæld gør det vanvittigt ondt, når ens stjernefrø forlader klubben for en stor sum - der tilfalder pengene først og fremmest hedgefonden. Det kan godt gøre ondt. Bare spørg AGF med Lumb-salget.

Men kan Brøndby få to-tre store profiler, der virkelig løfter niveauet, så er det sgu en fin aftale for dem. Også selvom de næppe kommer til at se de store penge via spillersalg - det skulle jo så bare gerne opvejes af en CL-deltagelse og en helvedes masse penge den vej fra.

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #32568: 11 Jun 2011, 17:15 »

En hedgefond er jo som sådan en god idé, hvis man skruer det ordentligt sammen. især med det udviklingspotential e der er i Brøndby (let vej til CL). Kan Brøndby få et par superspillere, sponsoreret af en hedgefond, og komme med i Champions League, så begynder holdet jo at tjene sine egne penge. Det handler bare om at hedgefonden ikke køber for mange, for hvis det pludselig er størstedelen af ens hold, der er sponsoreret af dem, så er det jo netop som at pisse i bukserne.

Til gengæld gør det vanvittigt ondt, når ens stjernefrø forlader klubben for en stor sum - der tilfalder pengene først og fremmest hedgefonden. Det kan godt gøre ondt. Bare spørg AGF med Lumb-salget.

Men kan Brøndby få to-tre store profiler, der virkelig løfter niveauet, så er det sgu en fin aftale for dem. Også selvom de næppe kommer til at se de store penge via spillersalg - det skulle jo så bare gerne opvejes af en CL-deltagelse og en helvedes masse penge den vej fra.

Er helt 100% enig! Det er da bedre, at have et par klassespillere i to sæsoner, sælge dem, og kun få meget få penge selv, end slet ikke at have haft dem... De kan hjælpe os CL, og så kan de da smutte igen, hvis det er det fonden vil have.

Aldrig alene!

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #32569: 11 Jun 2011, 17:16 »

Men har Per Bjerregaard droppet fonden? Eller er der stadig mulighed for et samarbejde? Wink

Zone 43
Manager

« Svar #32570: 11 Jun 2011, 17:43 »

Men har Per Bjerregaard droppet fonden? Eller er der stadig mulighed for et samarbejde? Wink

Jeg tror stadig muligheden for et samarbejde er tilstede, men under andre betingelser som det vi dødelige har kendt til. Sådan tolker jeg ihf. nedenstående citater.

Vi kunne være interesserede i andre former for internationale samarbejder, hvor det handler om andet end bare finansiering. Men det kan jeg ikke komme nærmere ind på, for der er også en konkurrencesituatio n at tage stilling til, siger Per Bjerregaard.

Det (playersponsoratet, red.) kunne være et element i et større strategisk samarbejde. Det er vigtigt, at det er en del af et større strategisk samarbejde, og det skal være et samarbejde på den lange bane og ikke bare nu og her, fordi vi mangler økonomiske midler. Det ville være som at tisse i bukserne, siger Lockhart og beroliger de bekymrede bestyrelsesmedlemme r:

Det må for det første aldrig nogensinde blive sådan, at vi bringer vores udgiftsniveau op på et højere niveau, end vi har budgetteret med, selvom vi skulle indgå et samarbejde med en samarbejdspartner. Og for det andet må det aldrig blive sådan, at andre end Brøndby selv har andel i nogen af vores nuværende spillere, siger Jan Lockhart

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #32571: 12 Jun 2011, 21:12 »

Det kunne godt se ud som om, vi skal kigge efter alternativer.
http://www.sporten.dk/fodbold/broendby-ja-til-ujah

Der er ingen realiteter i, at vi har skrevet under med ham. Vi har kigget på ham og spurgt, hvad han koster, og dét er det. Videre er vi ikke kommet, men det er mange penge, han er dyr, siger Winther uden at komme nærmere ind på, hvor mange penge, det drejer sig om.

Synes det er fornuftigt nok, at vi er økonomisk ansvarlige. Det vil også give mening med udtalelserne om, at hente transferfrie eller billige spillere, navnligt med de priser har været nævnt med Ujah. Jeg har fortsat stor tiltro til Bjur, jeg synes han udtaler sig fint i medierne, og lader til at gøre et godt stykke arbejde omkring scoutingen. Jeg glæder mig til at se, om han hiver nogen kaniner op af hatten, eller det bliver de lidt mere ventede indkøb, såsom Skoubo.

- Daniel Agger.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #32572: 12 Jun 2011, 23:08 »

Spin.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Zone 43
Manager

« Svar #32573: 12 Jun 2011, 23:31 »

Måske. Ujah er ikke med for Lillestrøm i morgen ihf., da han 'får et hvil' ovenpå den store snak om ham og hans fremtid plus landskampen for Nigeria den anden dag. Lidt mærkeligt, når han nu er deres topscorer, også selvom de har syv kampe de næste 20 dage..

- Daniel Agger.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #32574: 13 Jun 2011, 00:14 »

Synd i ikke fik ham. Synes helt klart i er et fremtidigt storhold på vej frem, og en sådan spiller havde klædt jer.. Frygter jer faktisk næste år.. I har et kæmpe potientiale i klubben og jeres talentmasse er enorm.. Kan i kombinere det med profiler kan i sagtens overhale os til næste år..

Synes ikke vi er videre skræmmende som det ser ud nu, og som jeg ser det er vores klub ved at gå op i limningerne.. Forhåbentligt kan nordea redde vores røv igen Peace

Hamza_BIF
Manager

« Svar #32575: 13 Jun 2011, 00:24 »

Nu er det ikke sikkert vi ikke får ham, men han vil ihf. være et skridt. Guldsnak gider jeg simpelthen ikke, det er så latterligt at bliver skuffet år efter år. Kan vi få sølvet hjem i næste sæson, er det super, kan vi ikke, er det en skuffelse. Guld bliver det ikke til i næste sæson, det tør jeg allerede garantere nu, der har vi ikke kvaliteterne endnu Tunge

verdenskrig
Manager

« Svar #32576: 13 Jun 2011, 01:43 »

Synd i ikke fik ham. Synes helt klart i er et fremtidigt storhold på vej frem, og en sådan spiller havde klædt jer.. Frygter jer faktisk næste år.. I har et kæmpe potientiale i klubben og jeres talentmasse er enorm.. Kan i kombinere det med profiler kan i sagtens overhale os til næste år..

Synes ikke vi er videre skræmmende som det ser ud nu, og som jeg ser det er vores klub ved at gå op i limningerne.. Forhåbentligt kan nordea redde vores røv igen Peace

Arh Ærd, nu tror jeg lige du strammer den.. Det kan godt være vi kan gøre det bedre med ujah, men han og thyge kan ikke løfte os ud af den kæmpe sø af middelmådighed som præger vores klub... Det viser alt om jeres kvaliteter at en gudsbenådet spiller som Santin ikke spiller fast! Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #32577: 13 Jun 2011, 15:02 »

http://www.lsk.no/no/sportslig/a-laget/nyheter/Ujah+lar+seg+ikke+påvirke.b7C_wlbOWK.ips synes da det ser ud til han er med også fordi de mangler ham bjørn der er med til emu21.... Men håber sku han kommer

Brøndby ´96
Arsenal ´96

Hamza_BIF
Manager

« Svar #32578: 14 Jun 2011, 00:08 »

Så fik jeg fat i lidt af ønskelisten:

Mtiliga
Rindarøy

Lindgren (Østrigsk klub og OB er foran os i kampen, samt en række svenske klubber vil have ham)
Thomas "Kalle" Kahlenberg
Femi Ajilore

Morten Skoubo
Anthony Ujah
Stanislav Sestak
En tysker der har spillet i Gladbach

Vi går et stort vindue i møde. Der er buffet for Brøndby, og Benny Winther gi'r Wink

3.v evaB
Gæst

« Svar #32579: 14 Jun 2011, 00:10 »

Er det noget du har fra folk i kulissen eller er det noget du ønsker dig?
Synes da selv det ser okay pænt ud.

Sider: 1 ... 2170 2171 [2172] 2173 2174 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010