home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:03:22 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
11 Jul 2025, 22:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23599
  0 Brugere, 593 Gæster Online.

Nyeste Bruger: milokdmenAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2169 2170 [2171] 2172 2173 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4839482 gange)
Hamza_BIF
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #32550: 10 Jun 2011, 12:28 »

Hold på ham minimum indtil han bliver topscorer vel OL næste år Hævet Øjenbryn

Så tikker der sgu penge ind

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Brøndby 1964
Førsteholdsspiller

« Svar #32551: 10 Jun 2011, 12:30 »

Hold på ham minimum indtil han bliver topscorer vel OL næste år Hævet Øjenbryn

Så tikker der sgu penge ind

Haha ja, med mindre Fonden tager det meste. Wink

Zone 43
Manager

« Svar #32552: 10 Jun 2011, 12:37 »

Fonden skal have det meste ved et salg. Købprisen og, formodet, 50-80% af et evt. overskud. Mindst. Men den nævnte pris er alt, alt, alt for høj ifl. hans CV, men det overrasker mig egenligt ikke. Jeg synes dog, forudsat artiklen taler sandt, at man skal lede efter alternativer.

Intet ondt om Ujah, jeg ser ham gerne hos os, men galskaben må stoppe et eller andet sted.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Brøndby 1964
Førsteholdsspiller

« Svar #32553: 10 Jun 2011, 12:39 »

Fonden skal have det meste ved et salg. Købprisen og, formodet, 50-80% af et evt. overskud. Mindst. Men den nævnte pris er alt, alt, alt for høj ifl. hans CV, men det overrasker mig egenligt ikke. Jeg synes dog, forudsat artiklen taler sandt, at man skal lede efter alternativer.

Intet ondt om Ujah, jeg ser ham gerne hos os, men galskaben må stoppe et eller andet sted.

Men vi kan jo stadigvæk være rimelig ligeglade med hans indkøbspris? Det gør det jo blot svære for andre klubber at købe ham fra os, da Fonden jo gerne vil tjene penge på ham. Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #32554: 10 Jun 2011, 12:56 »

Men vi kan jo stadigvæk være rimelig ligeglade med hans indkøbspris? Det gør det jo blot svære for andre klubber at købe ham fra os, da Fonden jo gerne vil tjene penge på ham. Smiley

Jo, ingen tvivl om det. Men jeg er ikke specialt vild med hedgefonden, og så gerne der intet samarbejde var imellem, også selvom det ville betyde vi ikke få Ujah til.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Brøndby 1964
Førsteholdsspiller

« Svar #32555: 10 Jun 2011, 13:04 »

Jo, ingen tvivl om det. Men jeg er ikke specialt vild med hedgefonden, og så gerne der intet samarbejde var imellem, også selvom det ville betyde vi ikke få Ujah til.

Ja okay. Har udmiddelbart ikke noget imod hedgefonden, men vi ved jo ikke helt hvad deres plan er.

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #32556: 10 Jun 2011, 13:47 »

Aldrig alene!

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #32557: 10 Jun 2011, 13:53 »

Det er svært at sige, man ser rimelig ofte at en af parterne går ud og afviser et skifte, og lige pludselig kommer det ud af det blå. Det var lidt det samme da Ragnar Sigurdsson kom til FCK her forleden, kl. 7 om morgenen sagde han at han vidste de var interesserede, men det ikke var noget konkret, og 7 timer senere blev han præsenteret i FCK.

Jeg tror bare Lillestrøm forsøger at presse citronen. Smiley

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #32558: 10 Jun 2011, 13:55 »

Det er svært at sige, man ser rimelig ofte at en af parterne går ud og afviser et skifte, og lige pludselig kommer det ud af det blå. Det var lidt det samme da Ragnar Sigurdsson kom til FCK her forleden, kl. 7 om morgenen sagde han at han vidste de var interesserede, men det ikke var noget konkret, og 7 timer senere blev han præsenteret i FCK.

Det kan der selvfølgelig være noget om... Smiley

Aldrig alene!

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #32559: 10 Jun 2011, 14:40 »

Ja, det må man da håbe Smiley

Hamza_BIF
Manager

« Svar #32560: 10 Jun 2011, 15:26 »

Tror det er for at presse prisen op, klassisk trick... Er godt nok ved at være træt af at høre Lillestrøm kæfte op, selvom jeg godt kan se deres synspunkt... Nu vi alligevel har smidt angiveligt 16,5 mio, kan jeg ikke se hvorfor man ikke smider de sidste 2,5, når vi har en fond med 60 mio i ryggen, fremfor at risikere at "tabe" ham.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #32561: 10 Jun 2011, 17:01 »

Aldrig alene!

Zone 43
Manager

« Svar #32562: 10 Jun 2011, 18:11 »

Det er velkendt, at vi er interessede i Lindgren. Det har vi været det sidste års tid cirka. Men forhåbenlig kommer der en aftale ud af dette denne gang, modsat i vinters, hvor han jo som bekendt tog en sidste tørn nede i dammen. Smiley

Hamster: Måske fordi de trods alt har en grænse, både Brøndby IF og hedgefonden. Og forståligt hvis det er tilfældet. Vi, eller fonden er det nok, skal ikke handle for enhver pris. Så hellere kigge på alternativer.

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #32563: 11 Jun 2011, 14:16 »

http://www.sporten.dk/superligaen/broendby-nej-til-finansiel-doping

Det hører efterhånden til sjælendhederne(stav), men en stor thumps up til PER og co for dette. Herlig nyhed at stå op til, næsten lige så godt som at pisse i bukserne på en kold vinterdag. Om dette får betydning for om vi henter Ujah eller ej, skal jeg lade være usagt, men med de priser som Lillestrøm hæver i tide og utide, så vil jeg undrer mig over hvor pengene så kommer fra. Der findes mindst lige så godt alternativer til billigere penge, og jeg håber man vil gå den vej - udelukkende pga. prisen på ham.

- Daniel Agger.

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #32564: 11 Jun 2011, 14:42 »

http://www.sporten.dk/superligaen/broendby-nej-til-finansiel-doping

Det hører efterhånden til sjælendhederne(stav), men en stor thumps up til PER og co for dette. Herlig nyhed at stå op til, næsten lige så godt som at pisse i bukserne på en kold vinterdag. Om dette får betydning for om vi henter Ujah eller ej, skal jeg lade være usagt, men med de priser som Lillestrøm hæver i tide og utide, så vil jeg undrer mig over hvor pengene så kommer fra. Der findes mindst lige så godt alternativer til billigere penge, og jeg håber man vil gå den vej - udelukkende pga. prisen på ham.
Jeg forstår altså ikke det helt store problem med hedgefonden... altså de betaler for spillerene, mens vi betaler løn til spilleren. Ved godt at de så tjener størstedelen af videresalget, men vi burde da ikke miste det helt store på at betale løn? Hvis spilleren(e) vi køber er gode nok, burde vi da kunne tjene pengene igen, på en ordenlig placering i ligaen evt. Europa... eller er jeg helt galt på den?

Sider: 1 ... 2169 2170 [2171] 2172 2173 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010