home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:03:22 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
11 Jul 2025, 22:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23599
  1 Bruger, 659 Gæster Online.

Nyeste Bruger: milokdmenAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 32 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2167 2168 [2169] 2170 2171 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4837430 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #32520: 08 Jun 2011, 12:34 »

Der har han vel kontrakt udløb. Og køge vil næppe skifte træner nu her med en måned til sæsonstart

verdenskrig
Manager

« Svar #32521: 08 Jun 2011, 18:04 »

Hvor er det fedt Opstemt.. Udover at han er hamrende dygtig, så er han en fed person og samtidigt en legende i klubben Grin..

Tror helt afgjort at det vil gavne HJ at få Auri ind Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #32522: 09 Jun 2011, 09:33 »

gumle
Reserveholdsspiller

« Svar #32523: 09 Jun 2011, 10:11 »

NØHJ! Det kunne være så blæret! For satan da, nu begynder man at ryste lidt jo.

To shred, or not to shred

Har været uvenner med min kæreste hele dagen, men jeg fik pizza så dagen får 10! Opstemt

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #32524: 09 Jun 2011, 10:21 »

NØHJ! Det kunne være så blæret! For satan da, nu begynder man at ryste lidt jo.
Thumbs Up Lad os håbe der er helt rigtigt. Men der må næsten være noget om det nu Tunge

Frandsen
Ynglingespiller

« Svar #32525: 09 Jun 2011, 10:49 »

Det ville være rigtigt godt, da Brøndby mangler en rigtig målscorer

For frihed, for folket, for fædreland! Den liberale fane vi fører frem!

Hamza_BIF
Manager

« Svar #32526: 09 Jun 2011, 12:18 »

Man skal ikke sælge skindet før bjørnen er skudt, men KÆFT, hvor ville det være en fed signing. Jo tættere vi kommer, jo bedre bliver det, han er jo jagtet af storklubber i hele Europa. HSV, Sunderland, Bordeaux, for at tage eksempler.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Dan60
Lilleputspiller
*

« Svar #32527: 09 Jun 2011, 12:32 »

Det ville være en sand fornøjelse! Så mangler vi bare en ny venstre back, og så begynder det at ligne noget.

Brøndby IF
Manchester United
FC Barcelona

Hamza_BIF
Manager

« Svar #32528: 09 Jun 2011, 12:38 »

Ujah, Lindgren, Michael Jakobsen = Helt ufattelige fremskridt, men det sidste sker ihf. ikke...

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #32529: 09 Jun 2011, 12:40 »

Hamza: har du nogle updates på situationen mellem Brøndby og Lindgren? Smiley

Hamza_BIF
Manager

« Svar #32530: 09 Jun 2011, 12:43 »

Nej, det seneste nye jeg har, er det jeg skrev for et par dage siden, da vi var "tæt på" en ny spiller, men det synes jeg også var lidt tyndt, da det på en måde kan være en helgardering. Men passer fint alligevel, hvis vi henter Ujah Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #32531: 09 Jun 2011, 12:46 »

Selvom Tipsbladet i artiklen mener at vide, at vi præsenterer ham inden ugen er omme, så vælger jeg at vente med at tro på det indtil det offenliggøres. Dels fordi man aldrig ved, hvor man har Lillestrøms sportschef, som i 11. time vil have flere penge, dels fordi artiklerne fra de forskellige medier stort set er lig hinanden, med snak og forhandlinger mellem Brøndby IF, Lillestrøm og Ujah + dennes agent. Men ingen tvivl om, at jeg håber, at Tipsbladet får ret i deres artikel.

Dernæst to spændende rygter, jeg er stødt på i dag. Der skulle være hollandsk (og tysk?) interesse i Fisse Mike, og så skulle der være byttehandel på vej, med Madsen for AC, ham fra Lyngby. Skulle FM skulle solgt, så vil vi sandsynligvis selv få råd til at hente Ujah uden den dersens Hedgefond (positivt), og jeg tror godt på, at AC vil kunne blive en fuldgod erstatning med tiden (læs: Skal kunne holde til samtlige 90 min., plus vænne sig til et højere niveau). Og kan vi samtidig få skibbet en løntung reserve i Madsen, så er det vel noget nær en win-win for os, selvom FM utvivlsomt vil blive savnet.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #32532: 09 Jun 2011, 12:52 »

Efter min mening, er der på ingen måder er grund til at hente AC fra Lyngby, og dermed svække vores midtbane, Mike er bedre. Erstatningen er i truppen, og han hedder Mikkel Thygesen, passer fuldkommen perfekt til den fremskudte centrale midtbane, med Lindgren bag sig. Vi er stærkt nok besatte på HM.

Når det er sagt, vil det føles meget surrealistisk, hvis Mike Jensen ikke længere er en Brøndbyspiller. Kan simpelthen ikke se ham i en anden trøje længere, end den gule eller den danske. Han har tidligere udtalt til kanalsport, at han ikke ville afvise at være i Brøndby resten af karrieren, men vi må vel bare indse, at vi ikke længere lever i de gode gamle dage, hvor klubben var vigtigere for en spiller, end hans individuelle succes som fodboldspiller, og hvor spillerne var i klubben i tocifrede antal år. Havde virkelig håbet, at Mike Jensen var en undtagelse, men ser ud til, at jeg tager fejl. Hvis ikke nu, så i et senere transfervindue. Kald mig bare naiv, men havde sgu lidt håbet på at han ville blive en enorm legende...

Han forholder sig rolig i udtalelserne, men havde han sagt "Brøndby er min klub, og jeg vil være her resten af min karriere", var jeg nok lige smuttet til Jydeland for at snave ham i gulvet Tunge

Hamza_BIF
Manager

« Svar #32533: 09 Jun 2011, 13:02 »

NU er Ujah tilbage i Norge, hvilket betyder, at hvis klubberne virkelig er enige, skal vi frem med egne midler, og tilbyde ham en kontrakt han ikke kan afslå. Kom så, Bjur! Thumbs Up

Zone 43
Manager

« Svar #32534: 09 Jun 2011, 13:07 »

Efter min mening, er der på ingen måder er grund til at hente AC fra Lyngby, og dermed svække vores midtbane, Mike er bedre. Erstatningen er i truppen, og han hedder Mikkel Thygesen, passer fuldkommen perfekt til den fremskudte centrale midtbane, med Lindgren bag sig. Vi er stærkt nok besatte på HM.

HM? Du mener vel CM? Det er vel kun Thyge af de fire, der reelt kan spille der uden større problemer. Tunge

NU er Ujah tilbage i Norge, hvilket betyder, at hvis klubberne virkelig er enige, skal vi frem med egne midler, og tilbyde ham en kontrakt han ikke kan afslå. Kom så, Bjur! Thumbs Up

Kontrakten er på plads, spørgsmålet(/-ene) er blot om denne er underskrevet, og/eller om det er prisen for Ujah, der forhindrer en handel. Jeg hælder til sidstnævnte.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: 1 ... 2167 2168 [2169] 2170 2171 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010