home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:06:30 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 21:40:46 g00n Blogs Minimalistic 2020
17 Dec 2025, 15:24 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
11 Dec 2025, 10:24 Broen13 Klubsøgnin... Wrexham AFC (Disney Un...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 607 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2165 2166 [2167] 2168 2169 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5130987 gange)
BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #32490: 04 Jun 2011, 09:06 »

http://www.bold.dk/nyt/Avis-OB-og-Broendby-jagter-Lindgren

Så er der igen rygter om at Lindgren er på vej til os.

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

verdenskrig
Manager

« Svar #32491: 04 Jun 2011, 12:50 »

Hold nu kæft hvor er det dog fantastisk at vi har fået Thygesen til klubben.. Det er simpelthen så smukt at få en af superligaens største profiler på fri transfer.. Det brigner minder tilbage til dengang vi fik zaza og Andras jakobsson på fri..

Simpelthen fantastisk handel, og jeg er 100 % sikker på at Thygesen bliver en ufattelig værdifuld spiller for os.. Komplet, god alder, og fantastisk fysik, samt lederegenskaber.. Keep up the good work Opstemt

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager

« Svar #32492: 05 Jun 2011, 21:46 »

Det ser ganske positivt ud omkring en tilgang af Lindgren. Ganske vidst rygtes det, at OB skulle præsenterer en forsvarsspiller og en midtbanespiller, men det skulle være Holmar Örn og Vendelbo. Samtidig skulle de svenske klubber, der er efter ham, ikke have råd til at betale hans løn..

Nu skal man ikke sælge skindet før bjørnen er skudt, men for satan da, hvor lover dette vindue og den kommende sæson ganske godt for vores vedkommende! Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #32493: 05 Jun 2011, 22:04 »

Det ser ganske positivt ud omkring en tilgang af Lindgren. Ganske vidst rygtes det, at OB skulle præsenterer en forsvarsspiller og en midtbanespiller, men det skulle være Holmar Örn og Vendelbo. Samtidig skulle de svenske klubber, der er efter ham, ikke have råd til at betale hans løn..

Nu skal man ikke sælge skindet før bjørnen er skudt, men for satan da, hvor lover dette vindue og den kommende sæson ganske godt for vores vedkommende! Thumbs Up

Lyder sgu dejligt Grin

Hamza_BIF
Manager

« Svar #32494: 05 Jun 2011, 22:58 »

Ujah var i Brøndby sidste weekend. Hvad der kommer ud af det, ved jeg ikke, men samtidig er vi også "tæt på" en ny spiller nu. Ved dog ikke hvor lang tid "tæt på" er. Så ikke så meget nyt i det, men han var i hvert fald i Brøndby i sidste weekend. Frygter dog, at vi ikke får ham, han har vidst endelig fået sin første landskamp, hvilket betyder, at han nu kan skifte til PL.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #32495: 05 Jun 2011, 23:11 »

Har på fornemmelsen at vi ikke får Ujah Ubeslutsom

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #32496: 05 Jun 2011, 23:32 »

Har på fornemmelsen at vi ikke får Ujah Ubeslutsom

Han bliver sikkert nok også bare en eller anden lottokupon ..

Vi skal alle være her.

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #32497: 05 Jun 2011, 23:34 »

Tror jeg ikke.. Syntes han ser lovende ud Smiley

Men kunne godt tænke mig en Mads  Junker! God erfaring, som vi efterlyser til Agger/Gehrt, og ikke mindst en mand med mål i støvlerne Wink

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #32498: 05 Jun 2011, 23:51 »

Nu spiller manden i Tippeligaen, og derfor har i sikkert haft scouts afsted for at se mange kampe med ham. Derudover er hans scoringssnit meget imponerende, 9 kasser i 9 kampe i denne sæson, og mål i 2/3 af sine kampe for Lillestrøm ifølge Wikien. Bare fordi en spiller er sort, er han ikke en lottokupon. Wink

Og hvis jeg skal kneppe fluen lidt mere, så bliver man ikke en lottokupon. Det er jo noget man siger om en spiller man ikke ved noget om. Wink

-LFC-
Manager

« Svar #32499: 06 Jun 2011, 01:01 »

Hans statistik siger da noget andet. Hvad baserer du dit yderst fantastiske argument på?

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #32500: 06 Jun 2011, 01:15 »

Hans statistik siger da noget andet. Hvad baserer du dit yderst fantastiske argument på?
"Statistik er som et miniskørt. Det giver gode ideer, men skjuler det vigtigste"
- Ebbe Skovdahl .. Den norske liga vil jeg mene er langt langt efter den danske liga og han vil møde meget stærkere spillere end han gør i Norge. Jo vidst har han lavet mål men 20 millioner er virkelig mange penge hvis han kommer til at koste det og han så bare laver nada og en skid i angrebet.

Kig på Jallow ... Vi har haft en masse lorte angribere som kunne det ene og det andet i den liga de kom fra men når de så rammer vestegnen så de bare lort ... Sigurdsson var bare lort rent ud sagt og Rector som var skadet hele sin tid i Brøndby fik vi ikke meget glæde af .. Vi købte jo også Bernburg som bare gjorde det super i FCN og nu er han bare skadet hele tiden han skal være glad for han ikke får løn efter hvor mange kampe han spiller ...

Vi skal alle være her.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #32501: 06 Jun 2011, 01:18 »

Nu spiller manden i Tippeligaen, og derfor har i sikkert haft scouts afsted for at se mange kampe med ham. Derudover er hans scoringssnit meget imponerende, 9 kasser i 9 kampe i denne sæson, og mål i 2/3 af sine kampe for Lillestrøm ifølge Wikien. Bare fordi en spiller er sort, er han ikke en lottokupon. Wink

Og hvis jeg skal kneppe fluen lidt mere, så bliver man ikke en lottokupon. Det er jo noget man siger om en spiller man ikke ved noget om. Wink

Sorry min fejl .. Men det eneste alle hæfter sig ved er jo at han har lavet 9 mål i 9 kampe .. Så hvis man tager Søren Larsens landsholdskampe og mål så burde han også være en vi burde smide penge efter . Manden er jo også konstant skadet.

Jeg håber bare at jeg tager fejl og de scouts der har set noget godt. Jeg kender ham ikke og jovist er det flot at have et snit på 9 mål i 9 kampe men tror bare stadig den danske liga er noget helt anderledes end tippeligaen.

Vi skal alle være her.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #32502: 06 Jun 2011, 01:24 »

"Statistik er som et miniskørt. Det giver gode ideer, men skjuler det vigtigste"
- Ebbe Skovdahl .. Den norske liga vil jeg mene er langt langt efter den danske liga og han vil møde meget stærkere spillere end han gør i Norge. Jo vidst har han lavet mål men 20 millioner er virkelig mange penge hvis han kommer til at koste det og han så bare laver nada og en skid i angrebet.

Kig på Jallow ... Vi har haft en masse lorte angribere som kunne det ene og det andet i den liga de kom fra men når de så rammer vestegnen så de bare lort ... Sigurdsson var bare lort rent ud sagt og Rector som var skadet hele sin tid i Brøndby fik vi ikke meget glæde af .. Vi købte jo også Bernburg som bare gjorde det super i FCN og nu er han bare skadet hele tiden han skal være glad for han ikke får løn efter hvor mange kampe han spiller ...

Vi skal passe på med at have for store armbevægelser her i Sasligaen, i for hold til de andre nordiske ligaer. Jeg er enig i at vi har en bedre liga, men ligefrem "langt langt efter"? Det er jo en historisk overdrivelse, når du kigger på hvor middelmådige de nederste 11 i Superligaen har været i år. Må indrømme at jeg ikke havde set prisen, og der vil jeg så give dig ret. Det er meget for Brøndby at smide efter en angriber, som trods alt ikke har spillet i så mange sæsoner.

Sammenligningen med Jallow er lidt mærkelig, da Jallow spillede i arabiske ligaer, som udover nogle pengehungrende, afdankede, europæiske topspillere, ikke er voldsomt stærk. Derudover kom han altså fra at spille i utrolig varme og så til kolde Danmark. Det har også indflydelse. Sigurdsson var jo heller ikke noget specielt før han kom til Brøndby, 1 mål i over 20 kampe for Stoke, 15 i 65 for Viking. Det du er igang med at argumentere for, er at ingen spillere kan begå sig i Brøndby, så det har reelt set slet ikke noget med Ujah der skulle være en lottokupon at gøre...

Sorry min fejl .. Men det eneste alle hæfter sig ved er jo at han har lavet 9 mål i 9 kampe .. Så hvis man tager Søren Larsens landsholdskampe og mål så burde han også være en vi burde smide penge efter . Manden er jo også konstant skadet.

Jeg håber bare at jeg tager fejl og de scouts der har set noget godt. Jeg kender ham ikke og jovist er det flot at have et snit på 9 mål i 9 kampe men tror bare stadig den danske liga er noget helt anderledes end tippeligaen.

Hvis du læser mit indlæg, så skriver jeg også at han har scoret i omkring 2/3 af sine kampe for Lillestrøm, mener det var 23 mål i 33 kampe, så det er ikke kun hans fantastiske sæsonstart. Smiley
« Seneste Redigering: 06 Jun 2011, 01:26 af Ghertesteas » Logged

Hamza_BIF
Manager

« Svar #32503: 06 Jun 2011, 02:03 »

Frygter stadig Lindgren ryger til OB, de kommer med stor sandsynlighed i EL gruppespil, og tror bare ikke han skifter, når Farne er hans bedste ven.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Frandsen
Ynglingespiller

« Svar #32504: 06 Jun 2011, 09:18 »

Det ville være rigtigt skidt hvis Rasmus Lindgren kommer til OB

For frihed, for folket, for fædreland! Den liberale fane vi fører frem!

Sider: 1 ... 2165 2166 [2167] 2168 2169 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010