home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jul 2025, 22:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jul 2025, 22:07 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23599
  1 Bruger, 627 Gæster Online.

Nyeste Bruger: milokdmenAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 31 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2164 2165 [2166] 2167 2168 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4829091 gange)
Lasse Jatta
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #32475: 03 Jun 2011, 12:23 »

Synes BT får det til at lyde en del tættere på, end det er... Det lyder som om vi præsenterer ham indenfor få dage. Det gør vi desværre ikke. Vi har forhandlet i flere uger, og er stadig ikke enige om en pris. De er gået ned på 17, Men vi vil ikke give mere end 12 foreløbig. Derudover er han alligevel i Nigeria, så vi kan tidligst forhandle med ham om halvanden uge, medmindre agenten klarer det enemand. Ret vildt, hvis vi får ham, han er jagtet af utallige storkluber, og vil helst spille PL, men da han endnu ikke er landsholdsspiller, kan han ikke ryge til sunderland eller spurs, som er interesserede. Får vi ham ikke, er alternativerne først og fremmest Skoubo og Gerndt. Dem nedefter, kender jeg ikke endnu, udover en tysker som har spillet i Gladbach Smiley

Edit: Stanislav Sestak er også på listen

Er det Alexander Gerndt fra Helsingborg der kan være et alternativ? Smiley

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #32476: 03 Jun 2011, 12:26 »

http://www.bold.dk/nyt/Ujah-klar-til-at-lytte-til-Broendby

Han er da ikke afvisende overfor os Wink Han går meget op i at få fast spilletid, og ved ikke om han vil få det i de store klubber der er efter ham Rullende Øjne

Hamza_BIF
Manager

« Svar #32477: 03 Jun 2011, 12:33 »

Er det Alexander Gerndt fra Helsingborg der kan være et alternativ? Smiley

Jep, er dog ikke helt opdateret på ham, så der kan være sket en del. Sidst jeg hørte om ham, var han ihf. højt på listen. Men Ujah er stadig klar førsteprioritet, medmindre de ikke kan blive enige indenfor 2-3 uger Smiley

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #32478: 03 Jun 2011, 12:39 »

Jep, er dog ikke helt opdateret på ham, så der kan være sket en del. Sidst jeg hørte om ham, var han ihf. højt på listen. Men Ujah er stadig klar førsteprioritet, medmindre de ikke kan blive enige indenfor 2-3 uger Smiley
nu snakkede du om før at mange ikke troede på de oplysninger du kom med og hurtigt afviste dem, derfor synes jeg du fortæller et klap på skulderen for min side ihvertfald, det er fantastisk du gider at gøre det, og tror vi går en ny og spændende sæson i møde med dine oplysninger.
Fortsæt det gode arbejde Hamza Smiley

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

blomvikings
Manager

« Svar #32479: 03 Jun 2011, 12:41 »

Synes BT får det til at lyde en del tættere på, end det er... Det lyder som om vi præsenterer ham indenfor få dage. Det gør vi desværre ikke. Vi har forhandlet i flere uger, og er stadig ikke enige om en pris. De er gået ned på 17, Men vi vil ikke give mere end 12 foreløbig. Derudover er han alligevel i Nigeria, så vi kan tidligst forhandle med ham om halvanden uge, medmindre agenten klarer det enemand. Ret vildt, hvis vi får ham, han er jagtet af utallige storkluber, og vil helst spille PL, men da han endnu ikke er landsholdsspiller, kan han ikke ryge til sunderland eller spurs, som er interesserede. Får vi ham ikke, er alternativerne først og fremmest Skoubo og Gerndt. Dem nedefter, kender jeg ikke endnu, udover en tysker som har spillet i Gladbach Smiley

Edit: Stanislav Sestak er også på listen

Du er sikkert blevet spurgt 100 gange, men gider ikke kigge tråden igennem for svar.
Men hvor har du dine oplysninger fra? Smiley

Hamza_BIF
Manager

« Svar #32480: 03 Jun 2011, 12:43 »

Nu er det ikke for at være besværlig på nogen måde, eller lyde som en sportschef der ikke vil ud med tingene, men det vil jeg helst ikke "afsløre". Personerne kan risikere at blive spammet, eller i en af dems tilfælde, kan han blive kontaktet af medier, hvilket jeg har været ude for en gang før Peace

blomvikings
Manager

« Svar #32481: 03 Jun 2011, 12:53 »

Nu er det ikke for at være besværlig på nogen måde, eller lyde som en sportschef der ikke vil ud med tingene, men det vil jeg helst ikke "afsløre". Personerne kan risikere at blive spammet, eller i en af dems tilfælde, kan han blive kontaktet af medier, hvilket jeg har været ude for en gang før Peace

Fair nok Smiley
Ved godt hvad du mener med du ikke gider lyde alt for højrøvet hehe Wink
Men jeg går så ud fra du har kontakter internt i Brøndby Smiley

Hamza_BIF
Manager

« Svar #32482: 03 Jun 2011, 13:11 »

Iflg. AHO på Facebook, kommer der eftersigende en ny spiller i næste uge... Det skal nok blive spændende, håber det er Ujah Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #32483: 03 Jun 2011, 18:18 »

Ifl. et par stykker i selvsamme opdatering, så er der et par stykker, som har skrevet at Bjur og Kalle have været set sammen i aftes - det kan også lugte lidt af et skifte. Spørgsmålet er så bare, hvordan det skal ud offensivt, når der også skal være plads til Thygesen, Mike, Krohn-Delhi og Agger og evt. Ujah/en anden kommende angriber.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #32484: 03 Jun 2011, 18:28 »

Ifl. et par stykker i selvsamme opdatering, så er der et par stykker, som har skrevet at Bjur og Kalle have været set sammen i aftes - det kan også lugte lidt af et skifte. Spørgsmålet er så bare, hvordan det skal ud offensivt, når der også skal være plads til Thygesen, Mike, Krohn-Delhi og Agger og evt. Ujah/en anden kommende angriber.

Hvis det er rigtigt tyder det lidt på et salg af krohnen..

Lasse Jatta
Gæst

« Svar #32485: 03 Jun 2011, 19:12 »

Ja det tror jeg også, men jeg synes at Kahlenberg er den helt rigtige erstatning for Krohn-Dehli hvis han skulle blive solgt Smiley

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #32486: 03 Jun 2011, 19:19 »

Ja det tror jeg også, men jeg synes at Kahlenberg er den helt rigtige erstatning for Krohn-Dehli hvis han skulle blive solgt Smiley

Hvis han kan komme op på sit tidligere niveau, men at miste en så vigtig spiller som Krohnen vil komme til at kunne mærkes.. Ubeslutsom

Zone 43
Manager

« Svar #32487: 03 Jun 2011, 20:45 »

Det er også efterhånden ved at være tid, hvis vi skal have kassen for ham. SA ligeledes. Håber naturligvis de bliver, også fordi det vil tage sin tid at få spille en masse nye ind. Men får vi et tilbud vi ikke kan modstå, så den må tages derfra..

Timisoara, der blev nr. 2 i den rumænske liga, er blevet tvangsnedrykket pga. gæld. Med henblik på hvad der blev sagt i efteråret, at flere profiler fra Rumænien bl.a. var åbne for et skifte til Danmark, så er der vel en chance her for en handel?

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #32488: 03 Jun 2011, 20:49 »

Det er også efterhånden ved at være tid, hvis vi skal have kassen for ham. SA ligeledes. Håber naturligvis de bliver, også fordi det vil tage sin tid at få spille en masse nye ind. Men får vi et tilbud vi ikke kan modstå, så den må tages derfra..

Timisoara, der blev nr. 2 i den rumænske liga, er blevet tvangsnedrykket pga. gæld. Med henblik på hvad der blev sagt i efteråret, at flere profiler fra Rumænien bl.a. var åbne for et skifte til Danmark, så er der vel en chance her for en handel?
Hvis vi kan få Kalle ind, vil det måske være fornuftigt at skille jeg sig af med Krohnen nu, som du siger. Syntes dog vil skal gå langt for at forlænge med SA, da jeg ikke kan se hvem der skal vogte buret ellers..

Jeg kender intet til dem rumænske liga, eller nogle af de rumænske hold, så det kan jeg ikke udtale mig om Smiley

Hamza_BIF
Manager

« Svar #32489: 03 Jun 2011, 20:59 »

Tror faktisk jeg har skrevet tidligere, at netop det hold havde nogle spændende angribere Opstemt

Håber klubben kigger derhen, der er mange spændende spillere i Rumænien i det hele taget, men især i Timisoara.

Sider: 1 ... 2164 2165 [2166] 2167 2168 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010