home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:24:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 22:07:07 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23598
  1 Bruger, 624 Gæster Online.

Nyeste Bruger: maxwilliams
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2162 2163 [2164] 2165 2166 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4825642 gange)
Footi
Førsteholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #32445: 02 Jun 2011, 17:29 »

¨

Det gjorde jeg førhen, og blev et par gange slagtet for at være løgner, mens andre gange var nogle arrogante overfor det. Så fandt frem til en bedre måde, hvor jeg ikke skal høre det samme om og om igen, men stadig har et bevis på det for at vise, jeg ikke digter tingene op.

Claus-Vest: Og Kvindernes førstehold vandt vidst også lige DM igen. Vi har efterhånden vundet alt i begge køn, i begge årgange i denne sæson. Det eneste der mangler, er sådan set det "rigtige" hold Skuffet

Hvad får vi andre så egentlig ud af det? Det er vel sjældent, at folk går xx antal sider tilbage i tråden for at se, om der er nogle, der har lavet opdateringer på deres indlæg.
Dermed ikke sagt, at du skal gøre det for vores skyld. Men du gør det vel for at dele nogle nyheder med os andre, inden de bliver offentlige - hvilket du vel egentlig ikke gør, når du blot opdaterer dine gamle indlæg.
Selvom jeg ikke deltager aktivt inde i tråden, følger jeg nu alligevel ofte med fra sidelinjen og har gjort det i lang tid. Og når du nu har bevist flere gange, at dine kilder er gode nok, burde du være ligeglad med dem, der ikke tror på dig. Jeg vil da personligt hellere have, at du fortæller de ting du får at vide, hvor 3/4 af tingene passer, fremfor at du slet ikke nævner det.

Og dette skal skam ikke være en sviner på nogen måde. Jeg synes bare det er ærgerligt, at du ikke kan få lov til at dele sådanne informationer med os andre, fordi nogle personer går i forsvarsposition og med det samme mener, at du fyrer løgne af. Smiley

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #32446: 02 Jun 2011, 17:32 »

Hvad får vi andre så egentlig ud af det? Det er vel sjældent, at folk går xx antal sider tilbage i tråden for at se, om der er nogle, der har lavet opdateringer på deres indlæg.
Dermed ikke sagt, at du skal gøre det for vores skyld. Men du gør det vel for at dele nogle nyheder med os andre, inden de bliver offentlige - hvilket du vel egentlig ikke gør, når du blot opdaterer dine gamle indlæg.
Selvom jeg ikke deltager aktivt inde i tråden, følger jeg nu alligevel ofte med fra sidelinjen og har gjort det i lang tid. Og når du nu har bevist flere gange, at dine kilder er gode nok, burde du være ligeglad med dem, der ikke tror på dig. Jeg vil da personligt hellere have, at du fortæller de ting du får at vide, hvor 3/4 af tingene passer, fremfor at du slet ikke nævner det.

Og dette skal skam ikke være en sviner på nogen måde. Jeg synes bare det er ærgerligt, at du ikke kan få lov til at dele sådanne informationer med os andre, fordi nogle personer går i forsvarsposition og med det samme mener, at du fyrer løgne af. Smiley
+1

Jeg synes du bare skal vende ryggen til dem der ikke tror på dig, jeg ville med glæde tage imod dine oplysninger, specielt nu når du har bevist du har haft ret et par gange.
Hamza kan være vores mellem mand Opstemt

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Hamza_BIF
Manager

« Svar #32447: 02 Jun 2011, 17:32 »

Faktisk er det ikke for at dele gode nyheder. Det var det før. Det er for at modbevise dem der ikke troede på mig, og det har jeg i høj grad gjort på det seneste, så i fremtiden er det ikke utænkeligt at jeg skriver dem som nye indlæg, det af det som jeg vil ud med. Så må man selv bestemme om man vil have ondt i røven, eller tro på det.

Har nu ramt plet med Thygesen, investor, Jallow, Madsen osv, osv. alene i denne tråd, så nu må der snart være opbygget noget tillid.
« Seneste Redigering: 02 Jun 2011, 17:34 af Hamza_BIF » Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Footi
Førsteholdsspiller

« Svar #32448: 02 Jun 2011, 17:38 »

Faktisk er det ikke for at dele gode nyheder. Det var det før. Det er for at modbevise dem der ikke troede på mig, og det har jeg i høj grad gjort på det seneste, så i fremtiden er det ikke utænkeligt at jeg skriver dem som nye indlæg, det af det som jeg vil ud med. Så må man selv bestemme om man vil have ondt i røven, eller tro på det.

Har nu ramt plet med Thygesen, investor, Jallow, Madsen osv, osv. alene i denne tråd, så nu må der snart være opbygget noget tillid.

Det lyder godt. Og som du selv siger, kan folk selv bestemme om de vil tror på dig eller ej. Hvis de ikke vil, jamen så kan de da bare ignorere dit/dine indlæg. Thumbs Up

Hamza_BIF
Manager

« Svar #32449: 02 Jun 2011, 17:42 »

I øvrigt er Lumb og Femi røget en del længere ned på ønskelisten, så dem skal vi nok ikke regne med længere. Vi fokuserer på at få en angriber ind, samt en def. midt. VB er tredjeprioritet. Navne nævner jeg ikke endnu, men det er nogle man kender Peace

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #32450: 02 Jun 2011, 17:46 »

I øvrigt er Lumb og Femi røget en del længere ned på ønskelisten, så dem skal vi nok ikke regne med længere. Vi fokuserer på at få en angriber ind, samt en def. midt. VB er tredjeprioritet. Navne nævner jeg ikke endnu, men det er nogle man kender Peace

Hvem er det lige femi er? Smiley

Bare sæt navn på Tunge

Ganso
Førsteholdsspiller

« Svar #32451: 02 Jun 2011, 17:47 »

Hvem er det lige femi er? Smiley

Bare sæt navn på Tunge
Ajilore Femi fra Groningen.  Smiley

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #32452: 02 Jun 2011, 17:47 »

Aijilore Femi fra Groningen.  Smiley
Okay Wink

Hamza_BIF
Manager

« Svar #32453: 02 Jun 2011, 17:47 »

Femi Ajilore, det er ham der spillede i FCM engang, men spiller i Groningen, hvor han ikke får spilletid. Ham henter vi sandsynligvis ikke, han er røget langt ned på ønskelisten hos HJ, da der er dukket andre emner op Smiley

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #32454: 02 Jun 2011, 17:48 »

¨

Claus-Vest: Og Kvindernes førstehold vandt vidst også lige DM igen. Vi har efterhånden vundet alt i begge køn, i begge årgange i denne sæson. Det eneste der mangler, er sådan set det "rigtige" hold Skuffet
ja skulle også mene de vandt, de var i hvert fald foran 4-0 mod skovbakken... Smiley Hamza næste sæson, næste sæson Wink  Peace Thumbs Up Hævet Øjenbryn

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #32455: 02 Jun 2011, 17:49 »

Femi Ajilore, det er ham der spillede i FCM engang, men spiller i Groningen, hvor han ikke får spilletid. Ham henter vi sandsynligvis ikke, han er røget langt ned på ønskelisten hos HJ, da der er dukket andre emner op Smiley
Okay Wink kan du ik lige nævne hvem det er hvis du kender dem? Smiley

Footi
Førsteholdsspiller

« Svar #32456: 02 Jun 2011, 17:50 »

Med den nye investorgruppe i mente, er Ujah vel næsten førsteprioritet til angrebet? Kan i hvert fald ikke forestille mig, at vi henter en Skoubo, når vi nu har mulighed for, at få noget bedre.
Til den defensive midtbane håber jeg stadig på, at vi køber Rasmus Lindgren - men det bliver nok for vores egne penge, hvis det da overhoved bliver aktuelt.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #32457: 02 Jun 2011, 18:10 »

Okay Wink kan du ik lige nævne hvem det er hvis du kender dem? Smiley

Jeg er ikke så sikke på, hvilke spillere, som er prioriteret hvor, der er meldingerne meget forskellige.

Med den nye investorgruppe i mente, er Ujah vel næsten førsteprioritet til angrebet? Kan i hvert fald ikke forestille mig, at vi henter en Skoubo, når vi nu har mulighed for, at få noget bedre.
Til den defensive midtbane håber jeg stadig på, at vi køber Rasmus Lindgren - men det bliver nok for vores egne penge, hvis det da overhoved bliver aktuelt.

Ujah er førsteprioritet. Den er i hvert fald sikker, og vi går efter at lukke aftalen så hurtigt som muligt, da der er rigtig, rigtig mange klubber omkring ham.

Langt de fleste spillere på vores liste er enten skandinaviske, og spiller i udlandet, eller spiller i skandinavien. Man kunne forestille sig, at man ikke er så meget for at gå ud og finde spillere i langbortistan på nuværende tidspunkt, og vil have en øjeblikkelig effekt, så det er meget fornuftigt Smiley

Vil ikke gå for meget i detaljer, men man er begyndt at kigge efter spillere, som tidligere også har været succesrige i klubben. Ligesom man er begyndt at lede efter alternativer til evt. hvis Dehli skulle ryge. Der har man Thomas Kahlenberg øverst, selvom han sandsynligvis bliver i udlandet, og vi ikke kan betale hans løn.

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #32458: 02 Jun 2011, 18:33 »

Langt de fleste spillere på vores liste er enten skandinaviske, og spiller i udlandet, eller spiller i skandinavien.

Så kan du næsten heller ikke ramme ved siden af Opstemt
Det skal lige siges at jeg er meget glad for at du kommer med al den insider viden eller hvad vi skal kalde det, som du gør. Smiley

Jeg følge ofte med fra sidelinjen, men er stor Brøndby fan.

Vi være godt at se Ujah da han virker som en meget komplet angriber og en mand der kan, i mod sætning til vores angribere, score mål.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #32459: 02 Jun 2011, 18:54 »

Haha, godt spottet Opstemt

Mener skandinaviske spillere i udlandet, eller i det hele taget spillere, som uanset nationalitet spiller i skandinavien. Altså spillere som på en eller anden måde er forbundet med skandinavien Smiley

Sider: 1 ... 2162 2163 [2164] 2165 2166 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010