home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:06:30 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 21:40:46 g00n Blogs Minimalistic 2020
17 Dec 2025, 15:24 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
11 Dec 2025, 10:24 Broen13 Klubsøgnin... Wrexham AFC (Disney Un...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 488 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2161 2162 [2163] 2164 2165 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5130400 gange)
Søgaard
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #32430: 02 Jun 2011, 12:04 »

Tror det skal ses som en kick-start på at få Brøndby tilbage til toppen. Men det må være i alle parters interesse at sælge når prisen er højest.
Ja, ingen tvivl, men mens klubben vil kunne lave indtjeneste på de sportslige resultater og så måske ikke få den vanvittige høje fortjeneste på selve spilleren, så vil investorerne jo være interesseret i at sælge, når de kan øjne en profit i form af et salg, da de ikke vil få del i de penge, som f.eks. en Champions League deltagelse vil give jer, som jo i fremtiden ikke ser umulig ud, hvis I formår at snuppe andenpladsen de næste par sæsoner.

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #32431: 02 Jun 2011, 12:14 »

Ja, ingen tvivl, men mens klubben vil kunne lave indtjeneste på de sportslige resultater og så måske ikke få den vanvittige høje fortjeneste på selve spilleren, så vil investorerne jo være interesseret i at sælge, når de kan øjne en profit i form af et salg, da de ikke vil få del i de penge, som f.eks. en Champions League deltagelse vil give jer, som jo i fremtiden ikke ser umulig ud, hvis I formår at snuppe andenpladsen de næste par sæsoner.
Jeg er også bange for at det er det der vil ske Ubeslutsom men tror alligevel at det vil gave os, da det vil give sportslig succes Smiley Desuden har der været forhandlinger siden Januar, så mon ikke Bjur og Lockhart har fået skruet en ordentlig aftale sammen som de mener der er fornuftig mht. til fremtiden Wink

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #32432: 02 Jun 2011, 12:51 »

korzika
Gæst

« Svar #32433: 02 Jun 2011, 12:52 »

Jeg er egentligt positivt indstillet på det her, da det i mine øjne kan gavne os sportsligt og økonomisk. Men der er også visse punkter, hvor jeg er lidt i tvivl om det er en god idé. Det kan ende med, at det bliver lidt for FCM-ish, hvor man sælger profilerne, og aldrig kommer til at opnå kontinuitet og et slagkraftigt hold.

Derudover, så kræver det, at der er en god balance mellem vores og fondens magt. Hvis fonden får for meget magt, så frygter jeg, at der kun bliver tænkt i profit. Det kan ramme os sportsligt. Det kan også ramme vores egne talenter, hvis de får for meget magt. I stedet for at satse på vores egne talenter, så kan de blot købe nogle udefra, og så bliver vores egne frosset ud.

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #32434: 02 Jun 2011, 13:01 »

Jeg er egentligt positivt indstillet på det her, da det i mine øjne kan gavne os sportsligt og økonomisk. Men der er også visse punkter, hvor jeg er lidt i tvivl om det er en god idé. Det kan ende med, at det bliver lidt for FCM-ish, hvor man sælger profilerne, og aldrig kommer til at opnå kontinuitet og et slagkraftigt hold.

Derudover, så kræver det, at der er en god balance mellem vores og fondens magt. Hvis fonden får for meget magt, så frygter jeg, at der kun bliver tænkt i profit. Det kan ramme os sportsligt. Det kan også ramme vores egne talenter, hvis de får for meget magt. I stedet for at satse på vores egne talenter, så kan de blot købe nogle udefra, og så bliver vores egne frosset ud.

Som der står i de forskellige artikler, skal Brøndby og fonden blive enige om købet, så fonden kan ikke bare købe spillere. Det eneste jeg er bange for er, hvordan salget af spillerne kommer til at foregår Smiley

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #32435: 02 Jun 2011, 13:08 »

Som der står i de forskellige artikler, skal Brøndby og fonden blive enige om købet, så fonden kan ikke bare købe spillere. Det eneste jeg er bange for er, hvordan salget af spillerne kommer til at foregår Smiley
Ja, det bliver vildt spændende og samtidig virkelig nerve pirrende at se hvordan det kommer til at gå, jeg har dog en rigtig god mave fornemmelse omkring det her. Specielt fordi jeg mener Jan og Ole er virkelig fornuftige, jeg tror kun de vil gøre noget der kommer til at gå vores vej, jeg tror også at de gerne vil statse på vores ungdom og derfor går de ikke helt amok, men igen alt dette er gætterig.
Forza Brøndby!! Kys Kys Kys

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Hamza_BIF
Manager

« Svar #32436: 02 Jun 2011, 13:09 »

En engelsk investor vil pumpe penge i klubben. Pengene bruges formentlig på en ny VB (Lumb), en ny def. midt (Femi) og en angriber - Redigeret 30. April '11

Redigeret d. 14. Maj '11: Noget stort er under opsejling. Formentlig kommer der noget ud om et par uger ca. Enten en investor eller en ny spiller (eller to).

Jamen dog, jamen dog, der kan man bare se. Så fik man ret igen igen. Betvivl ikke mine kilder Rullende Øjne Cool

Kan så se, at den ene investor har fået flere med på idéen.

Synes det er fint, det er efterhånden ved at være sidste udkald, hvis vi skal have nogen chance, så de her penge skal bruges ordentligt.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #32437: 02 Jun 2011, 13:20 »

Jeg er utrolig spændt på dette transfervindue, men mener også det er tid til at sige farvel til HJ, hvor stor sandsynlighed tror i der er for de skiller sig af med ham?
Det var utrolig flot af ham han gik ind og tog over, men hvis vi vil tilbage til toppen inden længe har vi brug for en anden mand.

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Hamza_BIF
Manager

« Svar #32438: 02 Jun 2011, 13:22 »

Han er 100% en del af planerne, medmindre han begynder at tæve løs på folk ud af det blå, det er jeg overbevist om. Han har ikke haft midlerne førhen, dem får han nu, så lad os se hvad han kan udrette. Er det fortsat så ustabilt i efteråret, er den ikke længere end, at vi bare ikke forlænger hans kontrakt.

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #32439: 02 Jun 2011, 13:27 »

Jamen dog, jamen dog, der kan man bare se. Så fik man ret igen igen. Betvivl ikke mine kilder Rullende Øjne Cool

Synes det er fint, det er efterhånden ved at være sidste udkald, hvis vi skal have nogen chance, så de her penge skal bruges ordentligt.

Godt arbejde Hamza, det kan vi bruge til noget Wink

Hamza_BIF
Manager

« Svar #32440: 02 Jun 2011, 14:45 »

Takker Tunge

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #32441: 02 Jun 2011, 16:35 »

Respekt for det Thumbs Up Jeg vil aldrig tvivle på dine kilder igen Cool

Aldrig alene!

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #32442: 02 Jun 2011, 16:55 »

lige været inde og se KoldingQ mod Brøndby u18 piger, med nogle gutter... der var stortromme og romerlys og det hele genialt...!! Wink med den fantastiske støtte, endte kampen selvfølgelig fortjent med en 3-1 sejr til vestegnens piger... Wink

Footi
Førsteholdsspiller

« Svar #32443: 02 Jun 2011, 17:14 »

Af ren nysgerrighed - hvorfor skriver du det i indlæg der er måneder gamle, i stedet for at skrive nye indlæg omkring det? Altså i stedet for, at du i April måned ændrer et indlæg fra Januar, ville det så ikke være lettere (og mere brugbart for os andre), at du opretter et nyt indlæg omkring det? Blot en tanke. Thumbs Up

Hamza_BIF
Manager

« Svar #32444: 02 Jun 2011, 17:19 »

Af ren nysgerrighed - hvorfor skriver du det i indlæg der er måneder gamle, i stedet for at skrive nye indlæg omkring det? Altså i stedet for, at du i April måned ændrer et indlæg fra Januar, ville det så ikke være lettere (og mere brugbart for os andre), at du opretter et nyt indlæg omkring det? Blot en tanke. Thumbs Up
¨

Det gjorde jeg førhen, og blev et par gange slagtet for at være løgner, mens andre gange var nogle arrogante overfor det. Så fandt frem til en bedre måde, hvor jeg ikke skal høre det samme om og om igen, men stadig har et bevis på det for at vise, jeg ikke digter tingene op.

Claus-Vest: Og Kvindernes førstehold vandt vidst også lige DM igen. Vi har efterhånden vundet alt i begge køn, i begge årgange i denne sæson. Det eneste der mangler, er sådan set det "rigtige" hold Skuffet

Sider: 1 ... 2161 2162 [2163] 2164 2165 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010