home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Jun 2025, 22:17 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23592
  0 Brugere, 646 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejtiarablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2155 2156 [2157] 2158 2159 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4793394 gange)
Thebarber
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #32340: 29 Maj 2011, 20:41 »

I mine øjne er der kun reelt Conboy, resten vil dog være fine breddespillere, men det står vi ikke og mangler.
Jeg ser ellers også en Lorentzen rigtig spændende.

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

N17
Manager

« Svar #32341: 29 Maj 2011, 20:47 »

Var AaB rykket ned, så kunne jeg se et par spændende muligheder. Ved ikke hvem der kunne være interessant fra de to nedrykkere

Esbjerg;
Jesper Lange
Søren Rieks
Kevin Conboy

Randers;
Jonas Kamper
Anders Egholm

Det er lige hvad jeg kan se, som kunne være interessant. Kasper Lorentzen kunne også godt være interessant, men vi mangler bare ikke nogen på den plads han spiller, hvis vi ikke skal spille med to typer på kanten, så vi har Dehli i den ene side og K-Lo i den anden.

SA
Ny - Goodson - Egholm - Conboy
Kamper/K-Lo - Mike - Ny - MKD
Ny - Agger/Gehrt

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Zone 43
Manager

« Svar #32342: 29 Maj 2011, 20:52 »

Jeg ser ellers også en Lorentzen rigtig spændende.

Ingen tvivl om det, og jeg håber da også, at han vender tilbage før eller siden. Men jeg har svært ved at se ham skulle slå en Mike Jensen af holdet, som ser ud til at blive bedre og bedre.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Lortenshit
Gæst

« Svar #32343: 29 Maj 2011, 21:03 »

For mig at se:

Stephan
Nilsson - Goodson - Stenderup - Jan F
Jens Stryger - Mike - NY! - Dehli
Agger - NY!

Vil være super godt. Kan ikke se at vi skal hente nogle fra nedrykkerne, strategien siger egen avl blandet med markant kvalitet. Det skulle udelukkende være for bredden, og på det punkt skulle det meget gerne være dér hvor egen avl var aktuelt. Havde intet imod Egholm som back-up, men en mand som Dumic skal på vej frem - og sådan kan man blive ved.

Jesper Lange må betragtes som virkelig ikke aktuel, vi har sytten angribere som er bedre i forvejen...

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #32344: 29 Maj 2011, 21:10 »

For mig at se:

Stephan
Nilsson - Goodson - Stenderup - Jan F
Jens Stryger - Mike - NY! - Dehli
Agger - NY!

Vil være super godt. Kan ikke se at vi skal hente nogle fra nedrykkerne, strategien siger egen avl blandet med markant kvalitet. Det skulle udelukkende være for bredden, og på det punkt skulle det meget gerne være dér hvor egen avl var aktuelt. Havde intet imod Egholm som back-up, men en mand som Dumic skal på vej frem - og sådan kan man blive ved.

Jesper Lange må betragtes som virkelig ikke aktuel, vi har sytten angribere som er bedre i forvejen...
Vi har da ingen angriber der er bedre end Lange udover Agger til tider, og Bernburg hvis han ikke er skadet og spiller op til hvad han kan, hvilket jo sker lige så tit som en nonne får sex ....

Lortenshit
Gæst

« Svar #32345: 29 Maj 2011, 21:21 »

Vi har da ingen angriber der er bedre end Lange udover Agger til tider, og Bernburg hvis han ikke er skadet og spiller op til hvad han kan, hvilket jo sker lige så tit som en nonne får sex ....
Overdrivelse fremmer forståelsen.
Men når man ikke engang er sikker starter for Esbjerg (set over hele sæsonen), så... Desuden så er han jo ikke en god angriber, snarere en energi bombe. Vi har ikke behov for endnu en angriber af Ousman Jallows kvalitet. Lad os nu sigte højere og gå efter en klasse angriber.

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #32346: 29 Maj 2011, 21:23 »

Overdrivelse fremmer forståelsen.
Men når man ikke engang er sikker starter for Esbjerg (set over hele sæsonen), så... Desuden så er han jo ikke en god angriber, snarere en energi bombe. Vi har ikke behov for endnu en angriber af Ousman Jallows kvalitet. Lad os nu sigte højere og gå efter en klasse angriber.
Der er jeg tilgenglæd 100% enig, vi har brug for en angriber der kan score de 15+ mål i løbet af en sæson.

Lortenshit
Gæst

« Svar #32347: 29 Maj 2011, 21:26 »

Ujah ser utrolig spændende ud, men jeg er ikke helt klar over hans markedsværdi lige i øjeblikket.
Til pladsen ved siden af Mike, så kan man jo ikke andet end håbe på Rasmus Lindgren. En mand af den kvalitet, skal man ikke lukke døren for.

Har I nogle bud på andre alternativer til angrebsposten? Smiley

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #32348: 29 Maj 2011, 21:32 »

Der er flere gange blevet nævnt nogle angribere fra den norske liga. Jeg kender dem dog ikke, og har heller aldrig set dem spille.

Zone 43
Manager

« Svar #32349: 29 Maj 2011, 21:37 »

Ujah ser utrolig spændende ud, men jeg er ikke helt klar over hans markedsværdi lige i øjeblikket.

Har I nogle bud på andre alternativer til angrebsposten? Smiley

2.6 mio euro, svarende til 19-20 mio dkr., ifl. transfermarkt.

Junker, Skoubo, Fall, Zidan, Wanderson, Prica, Hysén..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Brodtgaard
Manager

« Svar #32350: 30 Maj 2011, 16:22 »

http://www.bold.dk/nyt/Fem-spillere-faerdige-i-Broendby

Brøndby har i dag meldt ud, at Mikkel Bischoff, Ousman Jallow, Pierre Kanstrup, Bruno og unge Beran Camili forlader klubben ved udgangen af juni.

Det er vel det forventede...

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #32351: 30 Maj 2011, 16:33 »

2.6 mio euro, svarende til 19-20 mio dkr., ifl. transfermarkt.

Junker, Skoubo, Fall, Zidan, Wanderson, Prica, Hysén..

Hmm, tror umiddelbart at Skoubo og Wanderson(kender ham ikke, så giver dig bare ret Wink) ville være de mest oplagte og realistiske her. Junker og Zidan vil måske gerne hjem, men FCK mangler også en angriber og en fløj, så det er nok mere interessant for dem, med mindre Junker vil "hjem" til Brøndby.

Prica... altså han spiller for de norske mestre der skal ud i CL-kvallen. Kan ikke se hvordan Brøndby skulle være mere interessant for ham. Hvis han endelig skifter, bliver det nok helt hjem til Sverige.

Hysén... Tja, igen tror jeg simpelthen bare at der er mere attraktive klubber efter ham. Egentlig lidt utroligt at han stadig er i Göteborg.

Fall... Tjo, den kunne man faktisk godt forestille sig, og det har der da også været et par rygter om, ikke? Men OB kan også komme ind i billedet her, hvis nu f.eks. Utaka smutter eller bare hvis de søger mere kvalitet end de alternative de har nu. Og så kan de jo lokke med cl-kval.

Zone 43
Manager

« Svar #32352: 30 Maj 2011, 18:07 »

http://www.bold.dk/nyt/Fem-spillere-faerdige-i-Broendby

Brøndby har i dag meldt ud, at Mikkel Bischoff, Ousman Jallow, Pierre Kanstrup, Bruno og unge Beran Camili forlader klubben ved udgangen af juni.

Det er vel det forventede...

Jeg synes det er værd, at hæfte sig ved, at Remco - og Munksgård og Falkesgaard for den sags skyld - ikke står nævnt på listen. Jeg er dog lidt overrasket over, at Camili smutter, da jeg havde troet at han ville en plads i A+-truppen.

Hmm, tror umiddelbart at Skoubo og Wanderson(kender ham ikke, så giver dig bare ret Wink) ville være de mest oplagte og realistiske her. Junker og Zidan vil måske gerne hjem, men FCK mangler også en angriber og en fløj, så det er nok mere interessant for dem, med mindre Junker vil "hjem" til Brøndby.

Prica... altså han spiller for de norske mestre der skal ud i CL-kvallen. Kan ikke se hvordan Brøndby skulle være mere interessant for ham. Hvis han endelig skifter, bliver det nok helt hjem til Sverige.

Hysén... Tja, igen tror jeg simpelthen bare at der er mere attraktive klubber efter ham. Egentlig lidt utroligt at han stadig er i Göteborg.

Fall... Tjo, den kunne man faktisk godt forestille sig, og det har der da også været et par rygter om, ikke? Men OB kan også komme ind i billedet her, hvis nu f.eks. Utaka smutter eller bare hvis de søger mere kvalitet end de alternative de har nu. Og så kan de jo lokke med cl-kval.

Det er ikke skudt helt ved siden af. Junker og Zidan vil gerne tilbage til Danmark, og Dortmund vil også gerne slippe Zidan, hvis det rette tilbud kommer. Men de to og Fall tror jeg vil afhænge af det økonomiske denne sommer, primært løn og sign on fee, transferbeløbet er nok ikke det højeste, da Junker og Zidan har kontraktudløb næste sommer, og Fall til vinter.

Hysén skulle vi angiveligt have scoutet på det seneste, hvilket er den eneste grund til, at jeg har nævnt ham, men der er langt derfra og til en aftale. Prica tror jeg godt vil vende tilbage til Danmark, men ingen af dem er nok næppe realistiske. Wanderson har været et flop nede i Arabien, men til gengæld scoret meget i Sverige hos GAIS. Så han og Skoubo er de mest oplagte.. Smiley

- Daniel Agger.

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #32353: 01 Jun 2011, 07:45 »

http://www.bold.dk/nyt/Avis-Broendby-praesenterer-Thygesen-i-dag

Det er ekstra bladet, meeeeen mon ikke der er lidt om det denne gang? Smiley

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #32354: 01 Jun 2011, 08:46 »

http://www.bold.dk/nyt/Avis-Broendby-praesenterer-Thygesen-i-dag

Det er ekstra bladet, meeeeen mon ikke der er lidt om det denne gang? Smiley

Jeg håber sindsyg meget at det passer, han vil være genial at have på holdet..

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

Sider: 1 ... 2155 2156 [2157] 2158 2159 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010