home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Jun 2025, 22:17 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
28 Jun 2025, 07:37 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23588
  0 Brugere, 611 Gæster Online.

Nyeste Bruger: priyadeswal
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2150 2151 [2152] 2153 2154 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4786215 gange)
Skovlyst
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #32265: 19 Maj 2011, 22:50 »

Kan nu godt lide Wass - men altså.. det er sgu svært at ikke have lidt kvalme over alle hans udtalelser i efteråret/hen mod vinter.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #32266: 19 Maj 2011, 22:53 »

Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Zone 43
Manager

« Svar #32267: 19 Maj 2011, 22:59 »

Det værste, udover Onsides evigt talende vandfald, er at vi nok benytter os af Randrup fremover. Skuffet

Men go' vind til Wass i Benfica.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #32268: 19 Maj 2011, 23:04 »

*krydser fingre for en Mathias Larsen eller Mikael Nilsson spiller på højreback*

Remco, Lindgren (formodentlig ikke en der kommer til klubben), eller en anden defensiv orienteret oprydder på midten kan tage Nilssons plads på midten :-)

Smukke ord

Thomas K
Ynglingespiller

« Svar #32269: 19 Maj 2011, 23:04 »

Hvis man ikke henter en ny back hælder jeg mest til at rykke Nilsson ned på backen, og så smide Randrup ud på bænken. Er han ikke tilfreds med det må vi af med ham. Han har ikke niveauet...

Hamza_BIF
Manager

« Svar #32270: 19 Maj 2011, 23:10 »

Der var nogle norske fans (Mener det var på Rosenborgs forum), som mente at Rosenborg var ude efter Randrup... formentlig en and, men man har vel lov at håbe Smiley

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #32271: 19 Maj 2011, 23:19 »

Mindre emneskift, men faldt over denne:
http://ob.dk/forum/permalink/493061/493083/ShowThread.aspx#493083

Nu er det jo blot en teori fra brugeren derinde - men det lyder da bestemt muligt at BIF går efter Fall.

Smukke ord

Hamza_BIF
Manager

« Svar #32272: 19 Maj 2011, 23:22 »

Han er i hvert fald på listen, det skrev jeg for ca. halvandet år siden... Der var det Kim Vilfort himself der havde sagt det til U19-kamp mod Vejle Smiley

Men ok... Derfra, også til at vi henter ham, der er lang vej... Selvom han ville gøre underværker oppe i det angreb. Hans nye hår skræmmer alligevel alle væk Grin

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Zone 43
Manager

« Svar #32273: 19 Maj 2011, 23:26 »

Der var nogle norske fans (Mener det var på Rosenborgs forum), som mente at Rosenborg var ude efter Randrup... formentlig en and, men man har vel lov at håbe Smiley

Lustig er vidst deres højre back, og han har kontraktudløb til vinter. Så med mindre de forlænger med ham, er der vel et lille håb der. Wass og Mike har kun fået noget positivt ud af deres ophold i Fredrikstad og Malmö, bare se forskellen på før og efter, forhåbenlig kan det få samme betydning for Randrup, hvis han smutter en tur til Trondheim.

Men det er godt nok utroligt så lavt et niveau han har, med tanke på, at han har spillet over 100 førsteholdskampe, en fast plads til U21-landsholdet og fået debut på A-landsholdet..
Generalt er vi bare svagt besat på back positionerne, at det er lige før jeg gerne opgiver en angriber i sommerens vindue mod at få to nye klasse backs, en til hver side. Og så en 6'er, gerne Lindgren. Remco tror jeg man har som plan b.

Mindre emneskift, men faldt over denne:
http://ob.dk/forum/permalink/493061/493083/ShowThread.aspx#493083

Nu er det jo blot en teori fra brugeren derinde - men det lyder da bestemt muligt at BIF går efter Fall.

Fall har jeg tidl. peget på, han vil være fantatisk. Selvom han er stor og fysisk stærk er han ikke helt uden teknik, så det er bestemt et køb jeg vil hylde Bjur for, hvis det bliver tilfældet. Ellers er der Junker, Skoubo, Zidan og evt. Wanderson fra GAIS/et hold fra Arabien..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #32274: 20 Maj 2011, 19:14 »

Dejlig sejr i Lyngby her til aften Thumbs Up.. En kamp der desværre også viste at vores hold i løbet af en kamp er som nat og dag.. Første halvleg synes jeg var rigtig fin fra vores side.. Da vi har klaret os ud af Lyngbys pres i starten, begynder vi at spille rigtig fin fodbold langs græsset.. Massere af bevægelse, gode kombinationer, og stor kynisme nede bagi.. Vi får scoret to kasser, og der sidder jeg egentlig med fornemmelsen af at vi har vundet den kamp hvis bare vi fortsætter..

I anden halvleg laver vi dog den sædvanlige.. I de første 30 min stopper vi totalt med at spille fodbold, graver os ned, og er vel egentlig bare heldige med at Lyngby er så afsindigt talentløse som tilfældet er.. Havde vi mødt en bedre modstander der var vi blevet straffet big time.. Jeg ved ikke om det er en del af Henrik Jensens plan, men det er i hvert fald et scenarie jeg har set alt for mange gange med ham som træner..

Jeg forstår bare ikke hvorfor vi ikke fortsætter med at holde i bolden, for så længe vi gør det så har Lyngby jo absolut intet modtræk..

Derudover taler Anders Randrups niveau endnu engang for sig selv.. Ikke nok med at manden laver et selvmål som er dybt godnat ( TOTALT UPRESSET Huh ) så udstiller han gang på gang sine manglende evner med bolden i det opbyggende spil.. Han er simpelthen så nem at stresse... Jeg ville give alt for at få en anden højreback ( og egentlig også venstre) og jeg synes ikke jeg rammer meget forbi når jeg siger at Randrup pt er superligaens ringeste højre back.. GUD hvor er han en falliterklæring..

Men vi vandt, har gode kort på hånden med hensyn til bronze, og har faktisk stadig fine muligheder for at få sølv.. OB skal ud i to svære kampe mod FCK og Lyngby.. FCK tror jeg maks de får et point mod, og så kan man jo håbe at Lyngby skal bruge en sejr i sidste runde.. Vinder vi vores to sidste kampe har vi i hvert fald gjort vores til at det kan ske Smiley.. Jeg tror fortsat på det!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #32275: 20 Maj 2011, 20:34 »

Er helt på linje med dig VK angående Randrup. Han er uhyre usikkert både offensivt og defensivt. Han har den ene fejlaflevering efter den anden, fejler de fleste offsensive aktioner, og bliver udstillet gang på gang i defensiven. Jeg håber virkelig på en forstærkning til denne plads (alternativt må Nilsson derned), og Henrik Jensen kan vel ikke blive ved med, at give ham chancen. Derudover syntes jeg det er ærgerligt Wass blev bænket i dag. Vi har jo vidst han var på vej væk længe, og bare fordi det blev endeligt offentligtgjort igår, så har han stadig fortjent at spille de sidste kamp. Han har hold et godt niveau og burde have spillet højre back i stedet for Randrup i dag.

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #32276: 20 Maj 2011, 20:38 »

Vil lige kommenterer Wass han har altså ikke været god de sidste kampe så helt fair man spiller med en der også er her efter sommerferien, han byder jo heller ikke ind med en skid idag efter han kommer ind.

Randrup er igen meget ringe helt til grin så håbløs han er.

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #32277: 20 Maj 2011, 20:39 »

Vil lige kommenterer Wass han har altså ikke været god de sidste kampe så helt fair man spiller med en der også er her efter sommerferien, han byder jo heller ikke ind med en skid idag efter han kommer ind.

Randrup er igen meget ringe helt til grin så håbløs han er.

Men han ville jo stadig være 100 gange bedre end Randrup på HB. Så kan Randrup også se han ikke er selvskrevet til den plads.

Din Vej 2019

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #32278: 20 Maj 2011, 20:46 »

Det ville han ja, men vi er altså nød til at kigge fremad, men ja jeg mener så nilsson burde spille den plads, også give jatta chancen på midten.

Men i og med Nilsson ikke får chancen på pladsen, tror jeg at vi også forsøger at slippe af med ham og hans løn til sommer. Bliver sq helt mærkeligt med et svensker frit hold

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #32279: 20 Maj 2011, 20:51 »

Det ville han ja, men vi er altså nød til at kigge fremad, men ja jeg mener så nilsson burde spille den plads, også give jatta chancen på midten.

Men i og med Nilsson ikke får chancen på pladsen, tror jeg at vi også forsøger at slippe af med ham og hans løn til sommer. Bliver sq helt mærkeligt med et svensker frit hold

Når nu Wass ikke fik lov til, at spille pladsen havde jeg også gerne set Nilsson fik lov. Men med Wass væk, og Nilsson muligvis det samme SKAL vi hente en højre back ind.

Din Vej 2019

Sider: 1 ... 2150 2151 [2152] 2153 2154 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010