home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Jun 2025, 22:17 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
28 Jun 2025, 07:37 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23587
  0 Brugere, 695 Gæster Online.

Nyeste Bruger: hyderabadgodrej
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2149 2150 [2151] 2152 2153 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4783420 gange)
Skovlyst
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #32250: 19 Maj 2011, 22:00 »

Jeg ville ønske det var en 2 års forlængelse og så et forsøg på salg til sommer eller næste sommer Skuffet

Men det er jo udelukket... Jeg tror også umiddelbart på et hold i Tyskland.

Køln? Mon dog...

Der har jo også været meget snak om Benfica (selvom Wass har skudt det ned for et par mdr siden)

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #32251: 19 Maj 2011, 22:18 »

Der var jo også snak om St. Pauli for 1-1½ år - men eftersom de rykker ned i 2. liga sååå...

Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Zone 43
Manager

« Svar #32252: 19 Maj 2011, 22:33 »

Kunne godt forestille mig, at han forlænger med os. Han er garanteret fast spilletid, får en fin løn og vil være en af dem som skal løfte klubben tilbage til tops. Det, tror jeg, er nok argument fra Bjur.. Hvis ikke, tror jeg han ryger til Holland eller Tyskland.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #32253: 19 Maj 2011, 22:35 »

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #32254: 19 Maj 2011, 22:36 »

Kunne godt forestille mig, at han forlænger med os. Han er garanteret fast spilletid, får en fin løn og vil være en af dem som skal løfte klubben tilbage til tops. Det, tror jeg, er nok argument fra Bjur.. Hvis ikke, tror jeg han ryger til Holland eller Tyskland.

Det ville være lækkert, men tror han vil prøve et udenlandseventyr og så tilbage til Brøndby når der engang er kommet lidt mere styr på det, forhåbelig.

verdenskrig
Manager

« Svar #32255: 19 Maj 2011, 22:39 »

Det ville være så episk hvis han direkte fra parken annoncerede at han næste år fortsætter i FCK.. I vores ansigter Tunge

Men gud hvor jeg ikke håber det Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #32256: 19 Maj 2011, 22:40 »

Det ville være så episk hvis han direkte fra parken annoncerede at han næste år fortsætter i FCK.. I vores ansigter Tunge

Men gud hvor jeg ikke håber det Smiley

Så skal han vist ikke regne med at komme tilbage til Brøndby om nogle år, som han har udtalt Tunge

Zone 43
Manager

« Svar #32257: 19 Maj 2011, 22:40 »

Eller MLS.

Smider samtlige 78k freakdollars til i Bjurs pengekasse, hvis det er tilfældet! MLS kan jeg virkelig ikke se ham i, og slet ikke nu. Så er det lige før Døllefjælle Musse er mere oplagt. Opstemt

Det ville være lækkert, men tror han vil prøve et udenlandseventyr og så tilbage til Brøndby når der engang er kommet lidt mere styr på det, forhåbelig.

Det lyder meget sandsynligt. Jeg har dog bare længe haft en mavefornemmelse af, at han forlænger. Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #32258: 19 Maj 2011, 22:40 »

Må også sige, at jeg har en ganske god mavefornemelse her.

En klækkelig lønforhøjelse, profil, og så en kæreste og deres lille barn. Smiley
Det ville være sundt med bare et enkelt år mere i DK.

Smukke ord

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #32259: 19 Maj 2011, 22:42 »

Smider samtlige 78k freakdollars til i Bjurs pengekasse, hvis det er tilfældet! MLS kan jeg virkelig ikke se ham i, og slet ikke nu. Så er det lige før Døllefjælle Musse er mere oplagt. Opstemt

Det lyder meget sandsynligt. Jeg har dog bare længe haft en mavefornemmelse af, at han forlænger. Smiley

Lad os da håbe at der er noget om den mavefornemmelse! Opstemt

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #32260: 19 Maj 2011, 22:46 »

Camilla Martin lover og lover konstant noget....... Overhold det dog nu i uduelige fjolser.

Smukke ord

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #32261: 19 Maj 2011, 22:48 »

Held og lykke med det portugisiske... Vi ses til januar.

Smukke ord

N17
Manager

« Svar #32262: 19 Maj 2011, 22:49 »

Ja så blev det Benfica som vi alle vidste

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

verdenskrig
Manager

« Svar #32263: 19 Maj 2011, 22:49 »

Benfica.. Glæder mig til at se dig om halvandet år Daniel når du er træt af at slå rødder på bænken Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hamza_BIF
Manager

« Svar #32264: 19 Maj 2011, 22:50 »

Den har været på plads i mange måneder, han har godt nok været god til at skjule det crazy

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Sider: 1 ... 2149 2150 [2151] 2152 2153 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010