home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 07:37:10 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
I går kl. 21:45:25 Broen13 Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23586
  0 Brugere, 548 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadeinsigniayl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2129 2130 [2131] 2132 2133 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4768700 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #31950: 03 Apr 2011, 20:40 »

Vi har mange unge spillere på banen, og derfor er det vitalt for holdet at de rutinerede folk går forrest, og får skubbet holdet fremad og får hjulpet de unge. Men Hverken vores anfører eller viceanfører går jo på nogen måde forrest, Krohn har en god første halvleg, men er totalt blottet fra lederegenskaber. Vores anfører spiller en håbløs kamp og mangler totalt attitude, og lederegenskaber, hvilket er det både han og Nilsson især skal kunne bidrage med på et ungt hold som vores, men de er begge totalt det modsatte end leder typer.

Holdet mangler i skrigende grad ledertyper der går forrest og får råbt spillerne op, samt hjulpet det, nytter ikke noget at det istedet er unge folk som ud over at spille en svær, kamp skal påtage sig de leder roller rutinen burde stå for!.

Vi mangler ganske simpelt folk med attitude og gejts. Eneste af de 11 på banen idag, som jeg kan se som leder og anfører er Mike, ja han spiller ikke en god kamp, men fighter og vil dø med støvlerne på. Han er den absolut eneste på holdet med leder egenskaber, og det er kernen til vores problemer i modgang.

Remco er ikke fremtiden, men besidder de egenskaber vi mangler, det samme gør Goodson som forhåbentligt snart er tilbage.

Men først nævnte er reserve, og sidst nævnte er ikke andet end lige kommet til klubben.

Zone 43
Manager

« Svar #31951: 03 Apr 2011, 21:22 »

Helt enig omkring Remco, og det er også derfor jeg gerne så, at han spillede mere end det er tilfældet.

Nogen der kan fortælle mig hvad fansene sang ved cirka de 56 minutter?

Yellow blue army, mener jeg.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #31952: 03 Apr 2011, 21:28 »

Helt enig omkring Remco, og det er også derfor jeg gerne så, at han spillede mere end det er tilfældet.

Yellow blue army, mener jeg.

Det var det ja. Vi sang den vel i 10 minutter cirka Opstemt

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

ptrN
Manager

« Svar #31953: 03 Apr 2011, 21:34 »

Nu kan vi ENDNU EN GANG takke dommeren for, at vi ikke vinder en kamp. Vi bliver snydt for mindst 3-4 åbne scoringsmuligheder, og så scorer det andet hold. Hvis dommeren ikke havde været blind, havde vi vundet 3-1, måske 4-1...
Ellers rigtig god kamp...
Det er uden tvivl den dummeste kommentar jeg har set i min tid på denne side.

welbz is dat guy

zidan99
Førsteholdsspiller

« Svar #31954: 03 Apr 2011, 21:49 »

Det var det ja. Vi sang den vel i 10 minutter cirka Opstemt
ja hvis ikke længere tror faktisk at vi sang den i 15 minutter Opstemt ( men det er også lige meget hvor lang det nu var ,selvom det var surt at vi ikke kun få hele sydsiden til at syng med på den ( hader bare folk som køber billet bare for at stå og nyde kampen uden  og være med til at skabe stemning og   syng med på sangen)

Dagens positive spiller var helt klart Gehrt 
glæder mig meget til at se hvor god han kan blive han virker lovende

om kampen :
men jeg fatter bare ikke hvorfor spillerne skal  prøve på  og spille med hæl og tå og ikke bare lukker kampen helt før man begynder på det .

verdenskrig
Manager

« Svar #31955: 03 Apr 2011, 21:53 »

Jeg gider kraftdeme snart ikke de lusede amatøre mere.. Hold kæft hvor er det en historisk skandale.. Det er en af de mest pinlige oplevelser jeg har haft som Brøndby fan, for hold kæft hvor har vi dog alle forudsætninger for at vinde den her kamp..

Men spillerne stopper med at spille fodbold og tager tingene for givet, Henrik Jensen tager Ghert ud frem for at tage hans HORRIBELT elendige søn ud.. Kan Mike jensen helt seriøst finde ud af andet end at have dårlig attitude, smide bolde væk, og ellers bare tabe alle nærkampe.. Hvor er han til grin.. Hold da kæft.. Los så den forpulede ludersøn ud på bænken hvor han hører til.. Om vi så må hente Daugaard tilbage på banen..  

Ellers fed stemning i dag.. Der var sgu godt gang i den, og mange sangene kørte længe og højt.. Men spillerne kan rende mig noget så grusomt...

Forpulede lejesvende hele bundtet.. Håber i er tilfreds med jeres bankbog her den første, for i fortjener ikke en krone af jeres løn!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hamza_BIF
Manager

« Svar #31956: 03 Apr 2011, 22:07 »

Spillet var ikke godt nok, resultatet er til at begå selvmord over. At vi ikke kan slå ligaens - efter min mening - svageste hold på hjemmebane, er utroligt. At vi pakker os ned imod dem selvom de er en mand i undertal, er endnu mere utroligt. MEN, at DBU sætter en fck-fan til at være linjedommer, er fandme den værste omgang lort set længe. Jeg siger ikke nødvendigvis at ham Wulff var dårlig, men sådan noget bør sgu være klokkeklart for DBU.

Stemningen var ok, og i 2. halvleg da der blev sunget Yellow Blue Army, Vi hæver vor faner højt i sky og Super Vestegnen, synes jeg det lød ret fedt. Det var sgu en smule komisk at folk væltede flere rækker ned Opstemt
Især halstøklæderne havde også en positiv effekt imo. Dem må vi tage med hver gang! Kan vi få dem "bredt ud" til hele tribunen, kan det se skræmmende ud.

Nu har jeg ondt i halsen, mit hår og tøj er overdækket med øl, min uge er ødelagt, og i næste weekend kan det blive resten af sæsonen. Det er intet mindre end knald eller fald i Odense.

Dagens lyspunkt: Jeg så VK :Q
« Seneste Redigering: 03 Apr 2011, 22:09 af Hamza_BIF » Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Zone 43
Manager

« Svar #31957: 03 Apr 2011, 22:11 »

Dvs. du så ikke patter? Skuffende, Hamster!

Og det var i øvrigt, Hermansen der var dommer. Tunge

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #31958: 03 Apr 2011, 22:13 »

Dvs. du så ikke patter? Skuffende, Hamster!

Og det var i øvrigt, Hermansen der var dommer. Tunge

Jo, dem så jeg sgu godt. Men for at være ærlig, bliver jeg mere tændt af VK end af patter :Q

skrev også linjedommeren...

Zone 43
Manager

« Svar #31959: 03 Apr 2011, 22:16 »

Jo, dem så jeg sgu godt. Men for at være ærlig, bliver jeg mere tændt af VK end af patter :Q

Mente også linjedommeren...

Skræmmende. Intet mindre. Ubeslutsom

- Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #31960: 03 Apr 2011, 22:18 »

Hvor så du mig crazy Grin? For jeg så ikke dig Opstemt

I øvrigt vil jeg gerne lige knytte en kommentar til ham linievogteren.. Hold kæft mand har idioten damp eller er han bare evnesvag? For hans arm flyver op og ned i tide og utide og det er lidt noget lort når flaget i i den hånd.. Manden fatter jo ikke offside reglen.. Flere gange kan man BAGFRA MÅLET se at der ikke er skyggen af offside og alligevel hæver preben fra anstalten hans lille flag.. Jeg hader linievogtere, og af og til mistænker dem for at de er linievogtere bare fordi de ikke kunne få andet arbejde.. Er det det første de tilbyder arbejdsløse på arbejdsformidlingen?

Det skal slet ikke være en undskyldning for at vi taber kampen, for det kan vi blot takke os selv for.. Men det kan sgu da ikke være rigtigt at klaphatten ikke kan finde ud af en af de få ting han skal holde øje med i de givende situationer.. BRUG ØJNENE DET ER DET DU HAR DEM FOR!!!!!!!!!!!

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hamza_BIF
Manager

« Svar #31961: 03 Apr 2011, 22:19 »

Hvor så du mig crazy Grin? For jeg så ikke dig Opstemt

I øvrigt vil jeg gerne lige knytte en kommentar til ham linievogteren.. Hold kæft mand har idioten damp eller er han bare evnesvag? For hans arm flyver op og ned i tide og utide og det er lidt noget lort når flaget i i den hånd.. Manden fatter jo ikke offside reglen.. Flere gange kan man BAGFRA MÅLET se at der ikke er skyggen af offside og alligevel hæver preben fra anstalten hans lille flag.. Jeg hader linievogtere, og af og til mistænker dem for at de er linievogtere bare fordi de ikke kunne få andet arbejde.. Er det det første de tilbyder arbejdsløse på arbejdsformidlingen?

Det skal slet ikke være en undskyldning for at vi taber kampen, for det kan vi blot takke os selv for.. Men det kan sgu da ikke være rigtigt at klaphatten ikke kan finde ud af en af de få ting han skal holde øje med i de givende situationer.. BRUG ØJNENE DET ER DET DU HAR DEM FOR!!!!!!!!!!!

Så dig midt i første halvleg da du stod med halstørklædet i luften ved siden af ham med det mørke hår Kys

Stod en nogle rækker længere oppe, og inde på midten.

verdenskrig
Manager

« Svar #31962: 03 Apr 2011, 22:22 »

Så dig midt i første halvleg da du stod med halstørklædet i luften ved siden af ham med det mørke hår Kys

Stod en nogle rækker længere oppe, og inde på midten.

Oh ja det skal nok passe, stod ret langt nede i dag  Opstemt.. Men godt du holder øje med mig  Hævet Øjenbryn  Kys

Cool

Hamza_BIF
Manager

« Svar #31963: 03 Apr 2011, 22:25 »

Oh ja det skal nok passe, stod ret langt nede i dag  Opstemt.. Men godt du holder øje med mig  Hævet Øjenbryn  Kys

Kigger altid efter dig, når jeg er på Sydsiden Hævet Øjenbryn

Kan ikke koncentrere mig om kampen eller stemningen, fordi jeg er så optaget af at lede efter dig Kys

btt. Ole Bjur lyder sgu som den helt rette mand i klippet på Onside. Synes han lydeer meget fornuftig.

Zone 43
Manager

« Svar #31964: 04 Apr 2011, 18:08 »

btt. Ole Bjur lyder sgu som den helt rette mand i klippet på Onside. Synes han lydeer meget fornuftig.

Boreset fra at han mener HJ er den rette mand, så er jeg enig. Lockhart ligeså. Håber de kan få udført mirakler, selvom de to gamle tosser - Bjerregaard og Winther, hvis nogen skulle være i tvivl - nok skal få det fucket godt og grundigt op. Igen. Tunge

Nå, anyway omkring træner posten, mener jeg som sagt at HJ ikke er den rette, og kampen i går viser meget godt hvorfor. Nok har vi ikke et mesterhold, men så ringe er holdet nu heller ikke, at tingene skal fuckes så meget op. Som afløser popper to navne op: Bordingaard og Haglund (Elfsborgs træner). Bordingaard pga. vi fremover skal satse på de unge, Haglund primært fordi han tidligere har været rygtet et par danske klubber (fail argument, i know), men også fordi han lader til at være en dygtig træner.. Smiley

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 2129 2130 [2131] 2132 2133 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010