home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23583
  0 Brugere, 681 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Bwqkibor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2120 2121 [2122] 2123 2124 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4762407 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #31815: 21 Mar 2011, 21:38 »

Det kan du sagtens have ret i, det gør det dog ikke jeres reaktioner mindre spøjse. :Q

Henrik J: OB tuder altid
"- De brokker sig hver gang, de møder Brøndby. Hver gang føler de sig snydt af dommeren, lød det fra Henrik Jensen, der mener, at dommeren dømte lige dårligt begge veje, til 3+."

Henrik J.: Dommeren er en kylling
"- Faktisk mener jeg, at dommeren skubbede marginalerne over på deres (FC Københavns, red.) side. For eksempel skulle der være dømt frispark ved deres første mål, og så skulle vi være blevet tildelt et straffespark i kampens første minut, men så skulle han (Peter Rasmussen, red.) også have uddelt et rødt kort, siger han"
Det er selvfølgelig to udtalelser der kan virke spøjse set i forhold til hinanden.. Men to pointer vil jeg knytte til det..

1. Jeg mindes ikke at Jensen har klaget over dommeren andre gange efter vi har mødt jer
2. Jeg mener at vi i de to sidste kampe mod jer har haft større grund til at beklage os, end OB havde mod os der Smiley.. To gange i streg har dommeren afgørende indflydelse på kampens resultat.. Det er jo til at blive serie morder af  Tunge

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #31816: 21 Mar 2011, 21:44 »

Det er selvfølgelig to udtalelser der kan virke spøjse set i forhold til hinanden.. Men to pointer vil jeg knytte til det..

1. Jeg mindes ikke at Jensen har klaget over dommeren andre gange efter vi har mødt jer
2. Jeg mener at vi i de to sidste kampe mod jer har haft større grund til at beklage os, end OB havde mod os der Smiley.. To gange i streg har dommeren afgørende indflydelse på kampens resultat.. Det er jo til at blive serie morder af  Tunge

1. Det har han så vidt jeg ved heller ikke, men det er ikke kun ham jeg tænker på. Der var bare lige et oplagt eksempel med ham. Én ting er at ophidsede(og/eller fulde) fans skriver et eller andet sindsygt dobbeltmoralsk pga. følelser der er i kog, men det er rimelig skidt når cheftræneren begår sådan en bommert.

2. Det har i da måske også, og OBs fans vl omvendt hævde at det var klart værst for dem. Jeg må faktisk indrømme at jeg ikke kan huske hvordan OB blev bortdømt, men jeg kan huske at der var meget virak omkring det, og de var helt oppe og køre. Selvfølgelig spiller det en rolle hvor meget man bliver bortdømt, men pointen er stadig den samme. Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #31817: 21 Mar 2011, 21:49 »

1. Det har han så vidt jeg ved heller ikke, men det er ikke kun ham jeg tænker på. Der var bare lige et oplagt eksempel med ham. Én ting er at ophidsede(og/eller fulde) fans skriver et eller andet sindsygt dobbeltmoralsk pga. følelser der er i kog, men det er rimelig skidt når cheftræneren begår sådan en bommert.

2. Det har i da måske også, og OBs fans vl omvendt hævde at det var klart værst for dem. Jeg må faktisk indrømme at jeg ikke kan huske hvordan OB blev bortdømt, men jeg kan huske at der var meget virak omkring det, og de var helt oppe og køre. Selvfølgelig spiller det en rolle hvor meget man bliver bortdømt, men pointen er stadig den samme. Wink

1. Kan da ikke se problemet i det Henrik Jensen udtalelse stemmer jo fint overens med det som skete.. Derudover påpeger han at OB ALTID tuder mod os, og når han så selv udtaler sig EN gang om dommeren er det ikke videre dobbeltmoralsk i mine øjne Peace

2. Kom lige i tanke om grunden.. Det var fordi Bruno fik et halvtyndt straffespark, hvor AMC gik i ryggen på ham, men den fløjtes ikke hver gang.. Og at remco tog bolden med hånden i det angreb der førte til 2-2 målet.. Det sidste synes jeg dog er klamt, da de havde mange muligheder for at afværge scoringen efter hånden..

Det kan man ikke helt sige om Wass ved 1-1 målet  crazy

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

fck-drengen
Gæst

« Svar #31818: 21 Mar 2011, 21:51 »

Jeg forstår simpelthen ikke FCK-fans kan forsvarer disse situationer. De har selvfølgelig lov til at være glad for sejren, og selvfølgelig mister de ikke håneretten selvom kampen ikke ligefrem gik til Brøndbys fordel. Men man burde sgu være mand nok til også at sige: "Hey, der var vi sgu heldige i et par situationer. Jeg er glad for der ikke blev dømt noget, selvom det havde været helt korrekt.". I stedet for at snakke om Brøndby-fansnes tuderi. Hvis det var AaB, havde jeg sgu også brokket mig.
Hvorfor skal vi mene det som du syntes er det rigtige? Du skriver som om at DU har 100 % ret, og vi andre ikke har ret  Huh

verdenskrig
Manager

« Svar #31819: 21 Mar 2011, 21:53 »

Du skriver som om at DU har 100 % ret, og vi andre ikke har ret  Huh

Det har han jo også?

Cool

fck-drengen
Gæst

« Svar #31820: 21 Mar 2011, 21:54 »

Det har han jo også?
Syntes DU...

verdenskrig
Manager

« Svar #31821: 21 Mar 2011, 21:56 »

Syntes DU...
No shit Sherlock.. Hvis man bare gad vågne lidt op fra sin osteklokke og se på hvad der faktisk skete i de aktuelle situationer, så ville man nok komme frem til samme resultat som os " Dumme tudende Brøndby fans" ..

At man i det mindste ikke kan indrømme at man var heldig med dommerens kendelser i i hvert fald to situationer er dybt til grin, og det har jeg absolut intet til overs for..

Cool

fck-drengen
Gæst

« Svar #31822: 21 Mar 2011, 22:07 »

No shit Sherlock.. Hvis man bare gad vågne lidt op fra sin osteklokke og se på hvad der faktisk skete i de aktuelle situationer, så ville man nok komme frem til samme resultat som os " Dumme tudende Brøndby fans" ..

At man i det mindste ikke kan indrømme at man var heldig med dommerens kendelser i i hvert fald to situationer er dybt til grin, og det har jeg absolut intet til overs for..
Du skal da ikke bestemme hvad jeg skal mene, at du så intet har til overs for det kan jeg være ekstremt ligeglad med.
Jakob E, skriver bare på en, syntes han selv(ud fra indlægget), objektiv måde, som jeg ikke syntes er rigtig.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #31823: 21 Mar 2011, 22:15 »

Du skal da ikke bestemme hvad jeg skal mene, at du så intet har til overs for det kan jeg være ekstremt ligeglad med.
Jakob E, skriver bare på en, syntes han selv(ud fra indlægget), objektiv måde, som jeg ikke syntes er rigtig.
Jeg mener bare ikke man kan være i tvivl her. Det er satme det samme som at sige Chelsea ikke blev snydt mod FC Barcelona i Champions League semifinalen 2009. Noget skal man selvfølgelig bare erkende gik sit holds vej, og så indrømme det. Det skal jo ikke fjerne jeres sejr, glæde eller håneret. I vandt stadig. Det vil bare vise lidt sans for tingene og sportsmanship.

Yessir
Manager

« Svar #31824: 21 Mar 2011, 22:34 »

Wass har en sag, det har Agger ikke. Skulle Agger have straffespark, skulle han prøve at lade være at have så flagrende arme som han har. Det er jo nødvendigt at bruge sine arme for at komme forbi, når modparten lige så bruger dem til at dække af med.

Jeg ville personligt hellere brokke mig over, der ikke røg et kort op til Damen i situationen med Stenderup.

26-sorensen-10
Reserveholdsspiller

« Svar #31825: 21 Mar 2011, 22:40 »

http://onside.dk/fodbold-video/superligaen/svinestreg-af-ndoye  ja det her er virkelig noget af en svinestreg.. aner ikk hvad dommeren laver men kort skal der sgu op

verdenskrig
Manager

« Svar #31826: 21 Mar 2011, 22:41 »

Wass har en sag, det har Agger ikke. Skulle Agger have straffespark, skulle han prøve at lade være at have så flagrende arme som han har. Det er jo nødvendigt at bruge sine arme for at komme forbi, når modparten lige så bruger dem til at dække af med.

Jeg ville personligt hellere brokke mig over, der ikke røg et kort op til Damen i situationen med Stenderup.

Nicolaj Agger er først på bolden, har den under kontrol, mens Antonsson hænger i ryggen af ham og flagrer armene rundt på Aggers skuldre.. Agger vælter fordi Antonsson bringer ham ud af balance bagfra uden mulighed for at spille bolden.. Hvis det ikke er et straffespark så ved jeg ikke hvornår der er det ?

Bolanos behøvede da kun sparke sig selv ned?

Cool

plutonium
Manager

« Svar #31827: 21 Mar 2011, 22:43 »

Hvor jeg dog elsker når du kommer på besøg i den her tråd  Opstemt

Jeg er (som så ofte før) enig med dig. Dommeren var venlig mod os, for nu at bruge diplomatisk tale. Jeg mener dog ikke at der skulle være straffe til Wass. Det var hvad jeg ville kalde et hændeligt uheld, som aldrig kunne have givet frispark uden for boksen, og dermed ikke straffe inden for boksen. Men overordnet set havde dommeren ikke en vildt god præstation.

EDIT
Wass... xD

EDIT 2
Og jeg er da blind, at jeg tror at jeg er hoppet ind i FCK-tråden. Tror jeg skal tidligt i seng i dag  Forlegen
« Seneste Redigering: 21 Mar 2011, 22:45 af plutonium » Logged

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

verdenskrig
Manager

« Svar #31828: 21 Mar 2011, 22:49 »

Hvor jeg dog elsker når du kommer på besøg i den her tråd  Opstemt

Jeg er (som så ofte før) enig med dig. Dommeren var venlig mod os, for nu at bruge diplomatisk tale. Jeg mener dog ikke at der skulle være straffe til Wass. Det var hvad jeg ville kalde et hændeligt uheld, som aldrig kunne have givet frispark uden for boksen, og dermed ikke straffe inden for boksen. Men overordnet set havde dommeren ikke en vildt god præstation.

EDIT
Wass... xD
Haha  Kys  Grin   Opstemt

Du mener det er et hændeligt uheld, men som jeg ser det prøver Antonsson kraftigt at komme forbi Agger hvilket ikke lykkes.. I stedet frarøver han Agger chancen for at afslutte ved at bringe ham ud af balance bagfra.. Da situationen skete var jeg simpelthen ved at eksplodere af raseri over at vi ikke fik noget    crazy  Grin

Cool

26-sorensen-10
Reserveholdsspiller

« Svar #31829: 21 Mar 2011, 22:49 »

hahaa GJ plutonium:p

tror du ikk du skal i seng nu:D du virker meget træt når du hopper i den anden tråd:D

Sider: 1 ... 2120 2121 [2122] 2123 2124 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010