home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:59 Lavilldrymn Blogs ethyl phenethylcarbama...
I dag kl. 01:10:40 Lavilldrymn Pro Cyclin... 96 0038 00 assay dvlpm...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  1 Bruger, 607 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2101 2102 [2103] 2104 2105 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4749213 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #31530: 13 Mar 2011, 19:17 »

Gal en ringe spillet kamp.. Der er absolut intet som hænger sammen, og vi skal være glade for at vi var skarpe foran mål i dag for vi skabte jo nærmest ingenting..

Jeg ved ikke hvad der sker for vores hold, men det er de mest elementære ting som kikser gang på gang.. Simple tæmninger, inderside afleveringer, Indlæg som ikke kommer forbi forreste mand, misforståelse med hensyn til løb/aflevering, forvirring i forsvaret osv osv osv..

Jeg ved ikke hvad det er spillerne går og laver på træningsbanen, men jeg tvivler på det har meget med fodbold at gøre, for hold da kæft hvor er det tamt og ideforladt.. Der er ingen af spillerne som aner hvad de skal med bolden, og alle 10 markspillere løber rundt i deres egen lille osteklokke uden at orientere sig om hvad der sker omkring dem.. 

Men når alt kommer til alt vinder vi stadig 2-0 og det kan vi tage med videre.. I øvrigt savner jeg virkelig det vi gør ved det første mål.. En spiller udfordrer modstanderens back, og smækker et indlæg tilbage i feltet, så vores offensive spillere har front mod bolden..

Stemningen i dag var god til tider, men kom ikke for alvor op og ringe.. Der er fortsat for mange nydere på tribunen som står og glor fodbold og hyggesnakker frem for at bidrage til stemningen som man bør på en stemningstribune.. Folk som står indenfor målrammen på faxe altså = på midten bidrager og yder godt.. Men så snart man kommer ud mod siderne er det jo nærmest hver 7 person som synger med og gider yde.. Tamt..

Nu tager vi parken med storm på søndag Djævel

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager

« Svar #31531: 13 Mar 2011, 19:36 »

Jeg ville lyve, hvis jeg sagde, jeg var uenig. Og det er meget ærgeligt, for jeg mener, at vi har et ganske fint hold, der sagtens kan præsterer bedre end det har været tilfældet mod Lyngby i sidste uge, og i dag mod SønderjyskE.

En af de positive ting, der har været, er Aggers spil. For satan da, han gør det godt, men det ebber som oftest ud i ingenting, desværre, og det er noget, der må og skal arbejdes med på træningsbanen. Der udover synes jeg godt nok, at man bør benytte sig af Remco på midtbanen, for der er ikke meget hoved og hale i det som Mike og Nilsson foretager sig der.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #31532: 13 Mar 2011, 20:09 »

2-0 over SønderjyskE

På nogle områder var der fremgang at spore.

Vi havde vel 214% af boldbesiddelsen, og dominerer kampen på den konto. Talte 4 SønderjyskE chancer i dag, hvor der heller ikke var nogen deciderede 100% chancer. Personligt var jeg dybt, dybt imponeret over Stenderup især i anden halvleg i dag. Han virkede bundsolid. Rygtet går på, at han spillede med en skade i meget af kampen (Remco, Max og Goodson er også skadet åbenbart... herligt!). Offensivt skaber vi ikke ligeså mange chancer som mod Lyngby, men aligevel vil jeg mene, at det var en acceptabel præstation af de offensive kræfter - udover dødboldene, som i mine øjne var decideret elendige meget af tiden. Jan F imponerede også endnu engang. Forsvaret/målmanden ser ud til at være vores stærkeste punkt lige nu (pånær Randrup måske...). Angriberne kom desværre heller ikke i gang rent målscoringsmæssigt. Gad godt se Jallow være lidt mere "egoistisk" ved 2-0 målet.

På tribunen var der imo. bedre stemning end mod Lyngby, selvom vi ikke var ligeså mange. Især i starten af 2. halvleg kørte "Super Vestegnen" fantastisk! også en flot, kreativ, og veludført TIFO - stor ros til de frivillige - igen!

Så meget mere er der ellers ikke at sige. En sikker - men dog ikke fantastisk - sejr, og vi er nu klar til derby. Lad os for guds skyld ikke håbe, at midterforsvaret hedder Randrup-Bischoff på søndag!

Også er vi ellers Lyngby-"fans" i de næste dage... De møder OB og FCM!

VI HADER, VI HADER, VI HADER FCK!

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Zone 43
Manager

« Svar #31533: 13 Mar 2011, 20:39 »

Rygtet går på, at han spillede med en skade i meget af kampen (Remco, Max og Goodson er også skadet åbenbart... herligt!).

Krohn-Delhi forlod vidst også banen med en skade, ligesom Stephan var nede og bide i græsset kort før tid. Regner med de alle er ude resten af sæsonen. Cool

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #31534: 13 Mar 2011, 20:43 »

Positivt: sejren og stadion platten, samt at vi holdt nullet.
negativt: alt andet.

26-sorensen-10
Reserveholdsspiller

« Svar #31535: 13 Mar 2011, 22:36 »

hmm fandt lige den her underlige blog

http://www.bold.dk/blog/vis.php?blog_id=1478&post_id=5   
kunne i forstille jer det ske? 

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #31536: 13 Mar 2011, 22:41 »

hmm fandt lige den her underlige blog

http://www.bold.dk/blog/vis.php?blog_id=1478&post_id=5   
kunne i forstille jer det ske? 
Kunne simpelthen ikke se det ske, jeg vil dog ikke love noget.
Wass er vokset op i Brøndbys ungdom, og derfor kunne han ikke finde på at skifte til FCK, hvis jeg var ham kunne jeg godt se fordelende i det, men jeg vil tror der er endnu flere ulemper. Jeg krydser dog finger og håber virkelig ikke det sker!!

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

26-sorensen-10
Reserveholdsspiller

« Svar #31537: 13 Mar 2011, 22:47 »

osse mig... men fordelene ved det er at støre udfordringer.. flere penge osv.. CL mange ting.. men håber snart han melder noget ud hvor han skal hen:/

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #31538: 13 Mar 2011, 22:48 »

Tror jeg ikke han kunne finde på, tvivler også på han ville passe ind, da han vil blive tøjret meget mere kreativt end han bliver hos os, derudover vil han ikke være sikret spilletid. En tysk midterklub eller noget sydlansk ville passe ham meget bedre.

26-sorensen-10
Reserveholdsspiller

« Svar #31539: 13 Mar 2011, 22:51 »

han skal jo kæmpe med jonny thomsen..

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #31540: 13 Mar 2011, 22:54 »

Mon ikke fck henter en anden højre back også, derudover er thomsen jo ikke rigtigt højre back, og det er wass jo sådan set heller ikke.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #31541: 13 Mar 2011, 23:00 »

Et frækt bud kunne være han skulle ned til sin fætter og udvikle sig sammen med ham.

AFC
Manager

« Svar #31542: 13 Mar 2011, 23:01 »

Arh, tror jeg ikke han ville komme til at gøre, hvis han endelig kom til FCK. For mig at se, så er Johnny Thomsen nok hentet til for at få mere bredde i truppen. Som der bliver sagt, så er Johnny Thomsen ikke en decideret højre back. Han bliver primært brugt som højrekant i SønderjyskE. Det eneste gode ved Johnny Thomsen er, at han er arbejdsvillig og arbejder hele tiden for sit hold. Hvis han skal være højreback i FCK, så synes jeg dog stadig der kan være andre alternativer til den back.

3.v evaB
Gæst

« Svar #31543: 13 Mar 2011, 23:05 »

Det eneste gode ved Johnny Thomsen er, at han er arbejdsvillig og arbejder hele tiden for sit hold.
Det er hans eneste kvalitet eller hvordan?

AFC
Manager

« Svar #31544: 13 Mar 2011, 23:07 »

Det er hans eneste kvalitet eller hvordan?
Sådan som jeg har set ham i de kampe for SønderjyskE, ja.

Sider: 1 ... 2101 2102 [2103] 2104 2105 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010