home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 683 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2078 2079 [2080] 2081 2082 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4729197 gange)
Fernando
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #31185: 27 Jan 2011, 18:34 »

Kan kampen ses?

Zone 43
Manager

« Svar #31186: 27 Jan 2011, 18:39 »

Ikke på dansk TV ihf., modsat de to kommende kamp i Algarve Cuppen, som TV2Sport viser..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Fernando
Gæst

« Svar #31187: 27 Jan 2011, 18:41 »

Okay taak for svaret.. Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #31188: 27 Jan 2011, 22:08 »

0-0 ved pause, Randrup udskiftet efter ca. 30 minutter og afløst af Nilsson (indikation på, at Wass skal væk - eller bare træthed efter U21?). Tæt kamp, dog med de største chancer til OB. Jan F. afløser TR efter pausen..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

søgaard
Gæst

« Svar #31189: 27 Jan 2011, 22:19 »

Snak om stream her på siden er ikke lovligt og derfor er der lige blevet slettet et par indlæg her i tråden.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #31190: 27 Jan 2011, 22:22 »

Helt i orden.

Vi er bagud 2-1 midt i 2. halvleg. Jallow scorede Smiley

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Lasse Jatta
Gæst

« Svar #31191: 28 Jan 2011, 19:04 »

Nå så kan vi også glemme alt om Movsisyan, han fortsætter i russiske FK Krasnodar Græder

PEAST
Landsholdsspiller

« Svar #31192: 28 Jan 2011, 19:09 »

ÆVV!!!

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

verdenskrig
Manager

« Svar #31193: 29 Jan 2011, 12:51 »

Er i alle spejlblanke Rullende Øjne Rullende Øjne ?

Vi har lige solgt en af de eneste angribere i truppen der kan noget med en fodbold, og som rent faktisk har vist at han har niveau til at gøre en forskel.. Tilbage står vi med Agger der har lavet 1 mål i efteråret, Jallow der er faldet helt sammen, Madsen der er over the hill, samt Bruno som desværre aldrig har fået chancen, men som omvendt nok heller ikke har niveauet..

Jeg kan slet ikke se hvordan i kan glæde jer.. Farnerud og Agger viste i slutningen af efteråret at de havde oparbejdet et rigtig fint samarbejde, plus at vi nu er i total mangel af en angriber der kan få bolden i fødderne og skabe noget..

Jeg kender intet til ham russeren, men hvordan nogen kan være positive overfor at vi henter en forbandet hviderusser der vel dårligt kan snakke engelsk, eller har set et vesteuropæisk land før, er mig simpelthen en gåde! Medmindre der kommer en KLASSE handel på plads, så tror jeg meget vel at dette salg kan være med til at koste os andenpladsen..

Men som altid lever naiviteten i bedste velgående i vores fankreds. Så snart vi sælger en spiller der rent faktisk har nogle evner, så forventer alle straks at han nok skal blive erstattet med en dygtig spiller der gør en forskel.. Bliver i aldrig klogere?

Med fare for at lyde bagklog, så vil jeg alligevel tillade mig at være det nu!

Der er ganske få dage tilbage af transfervinduet, og vi ser endnu engang ud til at komme svækket ud af et transfervindue.. Vi har mistet en af få offensive spillere i truppen som rent faktisk kan gøre en forskel, og tilbage står vi med nul farlighed..
Ledelsen prøver ihærdigt at skjule deres elendighed bag postulater som " Markedet er svært" "Priserne er høje" "Vi sælger før vi køber" "bla bla bla bla"
Jeg hopper ikke på limpinden.. Stort set alle køber og gør noget for at styrke sig, mens vi endnu engang sidder og triller tommelfingre, uden at gøre det mindste..

CL pladsen er gone, vi kommer til at få et røvnedern forår med det her hold! Håber at alle der jublede over at Farnerud blev solgt, sidder tilbage med en bitter eftersmag  Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hamza_BIF
Manager

« Svar #31194: 29 Jan 2011, 12:59 »

http://www.sporten.dk/superligaen/hollandske-bud-paa-krohn-dehli

Hvis vi får 4,5 mio euro for ham, så send ham afsted. KUN hvis vi har en erstatning klar. Hvis han sælges og vi ikke henter nogen ind, bliver det et grimt forår hvor vi skal kæmpe for overhovedet at komme i Europa måske... men hey. Det bliver det jo i forvejen. Jammerligt transfervinde.

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #31195: 29 Jan 2011, 13:08 »

De er vel ikke så åndsvage og sælge vores bedste spiller 2 dage før vinduet lukker og han er den vigtigste mand for os, som skal sørge for vi får den 2.plads..

verdenskrig
Manager

« Svar #31196: 29 Jan 2011, 13:09 »

De er vel ikke så åndsvage og sælge vores bedste spiller 2 dage før vinduet lukker og han er den vigtigste mand for os, som skal sørge for vi får den 2.plads..

Ville de undre nogen hvis vi gjorde det ? Så indkompetente er vores sportslige ledelse.. Det er en hån mod os fans!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hamza_BIF
Manager

« Svar #31197: 29 Jan 2011, 13:11 »

Hvor dum er man også lige at sælge Farnerud uden at have en erstatning klar? Min mormor kunne fandme gøre det bedre. Og hun kender intet til fodbold!

Lasse Jatta
Gæst

« Svar #31198: 29 Jan 2011, 13:12 »

Det ville være en KÆMPE fejl i min verden hvis vi sælger Krohn, han er vores bedste spiller, en af de eneste der kan score mål, og jeg mener ikke vi kan hente en spiller der er ligeså god Ubeslutsom

Hamza_BIF
Manager

« Svar #31199: 29 Jan 2011, 13:13 »

Mon ikke der er nogen kompetente spillere derude, hvis vi får 30 mio. for ham? Men nej, han skal KUN sælges hvis en fuldgod erstatning er klar.

Sider: 1 ... 2078 2079 [2080] 2081 2082 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010