home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 563 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2075 2076 [2077] 2078 2079 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4727099 gange)
Hamza_BIF
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #31140: 20 Jan 2011, 15:29 »

Munksgaard er midtbane spiller, Kanstrup er mere dc'er end han er. Du synes ikke Randrup har sejlet nok rundt derinde til at vise det ikke er hans plads. Larsen er ligeledes midtbane mand ifl den hemmelige.
Munksgaard er derudover 21 og havde slået igennem hvis han var bestemt til det, er manden ikke med omkring 1 holdet nu kommer han det aldrig.

Både Larsen og Munksgaard kan spille i forsvaret. Der var helle ingen der kendte til Stenderup før han pludselig fik chancen. Munksgaard plejede at blive udtaget hist og her, mens Stenderup var helt ude af truppen. Så blev Stenderup udtaget og Muksgaard blev sat af. Stender greb chancen. Jeg siger ikke at han er på niveau med Stenderup, men han har et godt potentiale.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #31141: 20 Jan 2011, 15:32 »

At man kan spille der gør ikke en til en spiller til pladsen de bruges primært som midtbanefolk Larsen er da også ret offensiv i sit spil og det skal vi betragte dem som.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #31142: 20 Jan 2011, 15:34 »

Som jeg også nævner, er der til sommer formentlig 2 der er klasse (Klasse = i forhold til resten af suppen). Alle dem jeg nævner kan også bruges der, hvis det skulle blive nødvendigt. Så kan vi have Dumic som en decideret reserve, hvis du ikke ønsker at spille med folk der også dækker andre positioner Wink

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #31143: 20 Jan 2011, 15:42 »

Som jeg også nævner, er der til sommer formentlig 2 der er klasse (Klasse = i forhold til resten af suppen). Alle dem jeg nævner kan også bruges der, hvis det skulle blive nødvendigt. Så kan vi have Dumic som en decideret reserve, hvis du ikke ønsker at spille med folk der også dækker andre positioner Wink

Hvis vi vil være med i toppen nytter det ikke noget vi er dækket ind med midtbane folk der til nød kan spille i centerforsvaret, så simpelt er det.

En god trup bør bestå af 4 mand til hver plads, også nogle talenter som backup. Goodson Stenderup er hvad der højst sandsynligt er tilbage til sommer så derfor mangler vi 2 mand til positionen. Derfor kan man sagtens gå ud og signe en ny nu her hvis den rette er tilgængelig.

Ja vi skal havde barberet truppen ned, i forsvaret er det jo så bare lidt heldigere stillet da 3 af de 4 man vil af med har udløb til sommer, så der behøver vi ikke være så bange for ikke at slippe af med dem.

Zone 43
Manager

« Svar #31144: 20 Jan 2011, 17:20 »

Reginiussen vil være et godt køb, ingen tvivl om det. Men han vil nok ikke være aktuel før til sommer tidligst, når MvS, Bischoff og Remco er fortid senest. Og spørgsmålet er så bare, om han ikke har fundet en anden klub der.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #31145: 21 Jan 2011, 17:48 »

http://tipsbladet.dk/nyhed/generelle/michael-lumb-faerdig-i-feyenoord

Her synes jeg brøndby skal slå til og hente en forstærkning, for thomas rasmussen bliver dårligere og dårligere Smiley
Men tror i overhovedet han giver hjem til danmark og brøndby?

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #31146: 21 Jan 2011, 18:11 »

http://tipsbladet.dk/nyhed/generelle/michael-lumb-faerdig-i-feyenoord

Her synes jeg brøndby skal slå til og hente en forstærkning, for thomas rasmussen bliver dårligere og dårligere Smiley
Men tror i overhovedet han giver hjem til danmark og brøndby?

Hvorfor ikke? Alt andet en Thomas Rasmussen er jo bedre, og Lumb er jo endnu en af de der danskere der allerede fik stiv pik af et storhold der kom med en stor pose penge og troede på over egen evne. Så han vil sikkert gerne til Danmark og kickstarte karrieren igen.

Så han skal da være velkommen..

Zone 43
Manager

« Svar #31147: 21 Jan 2011, 18:14 »

Lumb er helt bestemt en ung, dygtig spiller, der i høj grad ville pynte på venstreback positionen. Men jeg tror kun, at han vil være en mulighed, hvis han kan hentes til en billig pris, såvel transferbeløb som løn, og det er nok næppe sandsynligt. En lejeaftale sæsonen ud med forkøbsret kunne dog være en mulighed..

Jeg håber TR har spillet sin sidste kamp for os, for han har set bedre dage, og når næppe op til det gamle niveau. Og hvis ikke vi kan hente Lumb, så håber jeg, at MvS og Jan F. bliver de to konkurranter til pladsen i foråret, og så at man får hentet Fredrik Stenman til pladsen til sommer, hvor hans kontrakt med Groningen udløber.

Og så en positiv nyhed fra 'Den hemmelige':
http://brondby.com/article.asp?aid=65086&id=145

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #31148: 21 Jan 2011, 18:21 »

Jeg håber bestemt at Lumb vil til brøndby, men som i siger er han nok ikke billig i løn og tror ik brøndby vil hente andet end en angriber og måske en midterforsvar i det er vindue.. men jeg håber da nu når vi endelig har chancen! Wink

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #31149: 21 Jan 2011, 19:17 »

Han ryger da garanteret til FCK, når nu de mister Wendt. Den er jo oplagt. Og FCK plejer jo at hente alt hvad der ellers er muligt for superliga-klubber, for at sikre den totale dominans Smiley

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #31150: 21 Jan 2011, 19:31 »

Han ryger da garanteret til FCK, når nu de mister Wendt. Den er jo oplagt. Og FCK plejer jo at hente alt hvad der ellers er muligt for superliga-klubber, for at sikre den totale dominans Smiley

Han er nok også et emne i FCK, men jeg tror at de holder Wendt indtil til sommer, så mon ikke Lumb har fundet noget inden.. det kan man da håbe på Tunge

Zone 43
Manager

« Svar #31151: 21 Jan 2011, 20:00 »

Ved ikke om det er gået nogens næse forbi, at vi for tiden har Ibrahim Mansaray (årg. 92, fra B.93) til prøvetræning, som er udtaget til træningskampen mod HIK i morgen. Ifl. '93s side lyder han som en spændende fætter.. Smiley

http://fodbold.b93.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=68&Itemid=63

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #31152: 22 Jan 2011, 12:25 »

Fantatisk nyhed, at stå op til - Gislason skulle angiveligt være tæt på et skifte til Viking. :-)

- Daniel Agger.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #31153: 22 Jan 2011, 15:10 »

Hey. Kommer lige med et kort referat af det jeg så.

Den først kamp sad vi på fra start til slut. Dog var det ikke fordi vi ligefrem vadede i chancer. Opstillingen var

Tørnes

Randrup-Clay-Max-TR

Munksgaard-Kanstrup

Bruno-Madsen-Corlu

McGrath

De roterede dog meget på de forreste 4 pladser. Vi vandt den 5-0 (Max, Madsen, Kanstrup, Bruno og McGrath)

Munksgaard, Corlu og Randrup især synes jeg gjorde sig positivt bemærket. I anden halvleg gik vi over til 4-4-2 og der var Corlu-Randrup i højre side en virkelig god "duo". Randrup viste også nogle offensive kvaliteter. Munksgaard tog nogle gode løb ind i feltet og kom frem til nogle gode chancer.

Angående vores nye spiller, Clarence Goodson, er han sgu noget af et stort monster. Han vandt samtlige af sine hovedstødsdueller. I de offensive hjørnespark tror jeg han havde en 3-5 forsøg på mål. Han scorede dog ikke. I det defensive var det meget safety first i dag og han valgte de sikre afleveringer. Bedste centrale forsvar i den kamp.

Kamp 2 så jeg ikke færdig. Så de første 35 minutter. Der var vi foran 1-0 på mål af Jallow. Mathias Gehrt viste prøver på sin gode teknik og på sine hurtige ben i de første 35. Vi vandt 3-0 ved jeg. Nogen der har referat fra den? Smiley

26-sorensen-10
Reserveholdsspiller

« Svar #31154: 22 Jan 2011, 15:56 »

siden de brugte randrup? betyder det så det er farvel til wass?Skuffet

Sider: 1 ... 2075 2076 [2077] 2078 2079 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010