|
Hamza_BIF
|
|
Ja, lad os endelig håbe min ligning er korrekt 
|
|
|
|
|
|
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Håber faktisk der bliver lavet en aktion mod Johan Absalonsen! xD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Hvad skulle vi lave? En Tifo hvor der står judas? Herregud. Hvis det havde været en svensker med samme fornavn, ville jeg nok reagere noget voldsommere. Men det er sgu lidt ligegyldigt. Det er nok at råbe ham ud af Brøndby Stadion 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brodtgaard
|
|
Jeg kender ikke meget til ham, men kan se på Wiki at han, siden 2005 har spillet 96 kampe for BATE og scoret 45 mål. Det er da et meget godt snit.
|
|
|
|
|
|
Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Vel ret godt hvis vi kan købe en angriber som starter inde for BATE. De er videre fra EL gruppespillet  Også er han tilsyneladende vant til at spille i gul og blå 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kuszman
|
|
Nu kender jeg ikke niveauet fra den hvidrussiske liga, men hvordan er det i forhold til superligaen? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Det er under Superligaen ihf. Udfra deres koefficienter udelukkende 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kuszman
|
|
okay, men som jeg husker det spillede de da nogenlunde lige op med FCK gjorde de ik?  På wikipedida står der at han blev kåret som den bedste angriber i den hvidrussiske liga i 2010 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
BATE er vidst også ret dominerende i Hviderusland. De er nok bedre end Brøndby, men han vil vel gerne til en større og mere attraktiv liga  En engelsk investor vil pumpe penge i klubben. Pengene bruges formentlig på en ny VB (Lumb), en ny def. midt (Femi) og en angriber - Redigeret 30. April '11
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 30 Apr 2011, 18:36 af Hamza_BIF »
|
|
|
|
|
|
|
kuszman
|
|
BATE er vidst også ret dominerende i Hviderusland. De er nok bedre end Brøndby, men han vil vel gerne til en større og mere attraktiv liga  Det håber jeg da han vil  men jeg håber for en gangs skyld også at det er ordentlig scouting arbejde!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lausus
|
|
umiddelbart virker han som en rimelig kompetent angriber  Det er i hvert fald en mand der kan lave mål, og det er jo en vigtig kompetence for en angriber  Ikke som Hannes, der havde lavet 1 mål i 30 kampe eller hvordan det nu var. hmm Men interessant. Han bliver nok det eneste indkøb i dette vindue så... Havde håbet på mere, men ok 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Benja-
|
|
Men igen er det Ekstra Bladet der bringer historien, så ved ikke hvor meget vi skal ligge i det.
Jeg håber da det er rigtig, for han lyder som en lovende spiller ;-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|