home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:37:57 susankeaton Træningsbanen Taktikker FM24
I går kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 620 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2062 2063 [2064] 2065 2066 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4719018 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #30945: 03 Jan 2011, 17:48 »

Jeg tror stadig de finder ud af en handel. I en artikel på et norsk site står der, at Martin Fillo er på vej til Tjekkiet. Og når han er solgt er det ikke utænkeligt, de så har pengene til Gislason. Med deres udtalelse vil de blot presse købsprisen ned, og det er der intet nyt i, det er set mange gange før.

Gislason er Viking inden måneden er omme.

Købsprisen ned, de skal næppe betale en bøjet 50'øre for manden.
Er udelukkende hans skyhøje løn der er problemet.

Zone 43
Manager

« Svar #30946: 03 Jan 2011, 21:57 »

Købsprisen ned, de skal næppe betale en bøjet 50'øre for manden.
Er udelukkende hans skyhøje løn der er problemet.

Det er nu også lønnen, jeg hentød til. Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #30947: 03 Jan 2011, 22:02 »

Håber virkelig også vi slipper af med Gislasson og ville heller ikke sige noget til at vi fik sendt nogle af de ældre og løntunge drenge videre.

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #30948: 03 Jan 2011, 22:04 »

Jeg håber så sandelig også at vi slipper af med Gislason.. men derudover skal vi også af med Peter Madsen, Farnerud og Jan K Smiley Vi skal have alle de løntunge spillere ud og ind med nogle spillere der i det mindste har noget kvalitet der holder jænvt niveau over en hel sæson Smiley

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #30949: 03 Jan 2011, 22:24 »

Jeg håber så sandelig også at vi slipper af med Gislason.. men derudover skal vi også af med Peter Madsen, Farnerud og Jan K Smiley Vi skal have alle de løntunge spillere ud og ind med nogle spillere der i det mindste har noget kvalitet der holder jænvt niveau over en hel sæson Smiley

Thumbs Up

Lige mine ord. Ville faktisk også gerne se Max forlade klubben, og så få noget billigere og noget bedre ind.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #30950: 03 Jan 2011, 22:25 »

Thumbs Up

Lige mine ord. Ville faktisk også gerne se Max forlade klubben, og så få noget billigere og noget bedre ind.

Kender du da Max' løn? og kom gerne med forslag.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #30951: 03 Jan 2011, 22:28 »

Jeg ville heller ikke være ked hvis Max forlod klubben Smiley han har ikke sammen niveau som tidligere set. Skal lige se Goodson an, men hvis han spiller op til det man har hørt han kan, så kunne jeg godt se Goodson og Stenderup danne par i midterforsvaret Smiley og så en ORDENLIG angriber med landsholdsniveau og MASSERE af mål i støvlerne! Thumbs Up

absalonsen
Gæst

« Svar #30952: 04 Jan 2011, 00:13 »

Kender du da Max' løn? og kom gerne med forslag.

300.000 kr. pr. måned i følge EB.

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/article1136804.ece

Zone 43
Manager

« Svar #30953: 05 Jan 2011, 21:03 »

Udover Martin Fillo skulle Indridi Sigurdsson være på vej væk fra Viking, det må kunne gøre plads til, at de kan betalte Stefan Gislason's løn - så for at citerer et af mine tidl. indlæg: Han er Viking inden måneden er omme, det er jeg ret så sikker på.

Der udover har man afvist et bud på Alexander Farnerud - noget jeg faktisk er glad for, for så længe vi råder de angribere, vi nu engang råder over, mener jeg ikke der er råd til, at sende ham til Schweiz. Ikke før til sommer, med mindre man henter en afløser ind. Og her mener jeg, at kun Gilberto Macena og Tim Janssen er realistiske muligheder fra Superligaen, og gratis er de næppe.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #30954: 08 Jan 2011, 08:35 »

Det ser ud til, Daniel Wass er tabt for BIF. I følge Ekstra Bladet skulle han inden længe skrive under på en 5-årig kontrakt med Benfica gældende fra sommer.

Gosser
Manager

« Svar #30955: 08 Jan 2011, 09:22 »

Det er fandeme trist. En af vores bedste og mest lovende spillere, ingen tvivl. Fatter ikke hvorfor man ikke, i god tid, havde sørget for at tilbyde ham en kontrakt han ikke kunne afslå.

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #30956: 08 Jan 2011, 10:19 »

virkelig kedeligt... men en stor mulighed for Wass så held og lykke til ham fremover

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #30957: 08 Jan 2011, 10:46 »

Nu vil jeg ikke sørge helt endnu, da han selv siger at han ikk har snakket med Benfica, men på den anden side er det jo det han SKAL sige.

Det er nok noget af det værste der kunne ske, efter kontraktforlængelse n ikke blev til noget. Vi får jo lige præcis hat for ham nu, og han var én af de mest lovende spillere i dansk fodbold. Øv øv øv... Men så har vi jo heldigvis Randrup... puuuuha

Hamza_BIF
Manager

« Svar #30958: 08 Jan 2011, 12:08 »

Perfekt for Wass... han har vel tænkt:

"
1. Barnet kommer til verden i fred og ro og får dansk pas

2. Jeg får sagt ordentligt farvel til Brøndby

3. Jeg får spilletid og kommer til U21 EM"

Næh nej... Hvis det står til mig, skal Randrup spilles ind nu. Wass har godt nok reddet mange mål igennem tiden ved at stå inde foran mål når modstanderen har skudt udefra Grin

Ind med Randrup. Også må vi håbe at vi kan sælge Wass allerede i dette vindue og få bare lidt for ham.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #30959: 08 Jan 2011, 12:13 »

Det er selvfølgelig en god chance for Wass at komme til Benfica. Den skal han uden tvivl tage. Det er dog et meget stort problem at Randrup nu står til at overtage pladsen som back. Jeg kan ikke se noget godt i ham, jeg vil så hellere se Nilsson som en højre back selvom han har gjort det fornuftigt som MC.

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

Sider: 1 ... 2062 2063 [2064] 2065 2066 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010