|
Hamza_BIF
|
|
Ja, man skal som sagt bare have en konto på bwin (gratis registrering) som der skal være penge på (1 kr. er nok).
|
|
|
|
|
|
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Noget andet bemærkelsesværdigt er, at St. Pauli er præcis det modsatte af det Brøndby står for. De blander politik ind i fodbold som de udnytter til at komme frem med deres brutale holdninger. Derudover består en stor del af deres fanskare af en flok drankere der godt kan lide at synge om hvor klamme de er. Dem er der så bred enighed om, at vi hader inde på SSO 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Ja de en kultklub selvom jeg ikke har nogen som helst viden om sådan noget. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bimmand
Gæst
|
|
Hava er det Max siger i spørgsmål 2 i quiz?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Han spørg hvad den østlige tribune hedder
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bimmand
Gæst
|
|
Okay tak og Bigmac siger noget med årets spiller? Passer det?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
korzika
Gæst
|
|
Ja de en kultklub selvom jeg ikke har nogen som helst viden om sådan noget.  Hvorfor skrive noget, når du sikkert ikke ved hvad det betyder? Du har sikkert fundet det på Wikipedia. Du skriver alt for mange irrelevante indlæg, og det gavner ikke nogen eller noget.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thomas K
|
|
Jeg må indrømme jeg havde håbet på en anden. Men man ved jo selvfølgelig ikke hvad han kan. Bliver spændende.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Badefar
|
|
Lyder godt. Brøndby har jo gode erfaringer med midtbanespillere fra 90'erne i sportsdirektør stolen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kuszman
|
|
Må indrømme at jeg er skuffet.. Jeg havde gerne set en mere erfaren mand i jobbet, som også har et større netværk.. Igen skuffet over hjerteklubben Brøndby I.F..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TMazz
|
|
Er godt tilfreds med valget af Ole Bjur. Muligt han ingen erfaring har, men man ved ikke hvilket netværk han har, så det syntes jeg ikke man kan komme med kritik af allerede nu. Carsten V Jensen havde heller ikke erfaring da han tiltrådte i FCK... Se hvad der sker for FCK den dag idag 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Fedt at bestyrelsen nåede noget før deadline!  Mht. valget havde jeg set en del personer der kunne være bedre end ham, men i vores nye scoutingsystem er det mere klubbens eget netværk der er vigtigst, så det er fint hvis ikke han netværk er det bedste.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Benja-
|
|
Du gættede rigtig med at John Faxe blev ansat, Hamza. Ironi
TMazz, du har fat i noget. Jeg glæder mig til at se hvad han kan gøre!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Jeg har ikke gættet på at John Faxe ville blive ansat  Jeg skrev at der var to kandidater tilbage og at det lå mest til Faxe. Dagen efter skrev jeg at der havde været små uenigheder med ham og at det nu var 50/50
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|