home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 607 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2057 2058 [2059] 2060 2061 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4717112 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #30870: 27 Dec 2010, 23:31 »

Men ved også at der stadig er en del der ikke tror på mig. Hvilket også er årsagen til at jeg næsten aldrig skriver det jeg får at vide herinde Peace

Det skal ikke være nogen undskyldning. Cool

Faxe som sportsdirektør, nej tak. Han passer bedre som ass. træner for HJ.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #30871: 27 Dec 2010, 23:32 »

Men ved også at der stadig er en del der ikke tror på mig.

Men skriv bare løs om det alligevel!! Opstemt

Aldrig alene!

Hamza_BIF
Manager

« Svar #30872: 28 Dec 2010, 16:32 »

Det skal ikke være nogen undskyldning. Cool

Faxe som sportsdirektør, nej tak. Han passer bedre som ass. træner for HJ.

Synes bare det er træls at skulle høre på latterlige kommentarere som "Ja... og min nabos hund fortalte mig at (...) og det vildeste er at min nabo ikke engang har hund" wtf? come on. Det er ikke alle der ikke tror på mig, men fandme nedern at skulle høre på at man lyver og opdigter ting. Især når det så viser sig at være sandt.

Btt. Der er to kandidater tilbage (i hvert fald det sidste jeg har hørt). Den ene er Faxe. De forhandlede videre i dag og der var små uenigheder som har gjort at det går marginalt langsommere nu. I går var chancen nok ret stor, men nu er den måske 50/50 for at det bliver Faxe. Den anden kandidat har måske lidt mere erfaring indenfor branchen, men Faxe passer bedre ind i profilen. Det nye scoutingsystem som vi bekendt er i gang med at "indføre" passer godt til Faxe da nogle af hovedpersonerne er nogle han kender. Mere ved jeg ikke om lige denne sag.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

absalonsen
Gæst

« Svar #30873: 28 Dec 2010, 16:56 »

En grund til, at man kan betvivle din troværdighed, er nok en besked som denne, AB:

Altså da jeg skrev tilbage i Maj at Køhlert var nede og se ham spille imod Belenenses(stav?) og at vi havde fået tilbudt ham for 1 mio. euro blev jeg slagtet af et par personer... men jeg har jo før 2-3 gange haft ret i hvilke spillere vi hentede/solgte så til dem der stadig tror på mig: Vi er i forhandlinger med ham og det er lidt et røgslør fra hans agent der siger at vi har opgevet - det har vi ikke endnu kan jeg fortælle. Til dem der ikke tror på mig: Bare lad vær med at skrive noget for hvis vi skulle gå hen og hente ham har i udstillet jer selv Smiley

EDIT: Hvis nogen vil vide mere så skriv en PM.

Men her endte du vel med at udstille dig selv?

Well, jeg tror ikke på så mange. Der er så mange rygter og historier, at jeg vil have dem bekræftet før jeg tror på dem. Smiley

Hamza_BIF
Manager

« Svar #30874: 28 Dec 2010, 17:11 »

Bemærk de sidste 2 linjer.

"Bare lad vær med at skrive noget for HVIS vi skulle gå hen og hente ham har i udstillet jer selv Smiley "

"EDIT: Hvis nogen vil vide mere så skriv en PM"

1. Jeg skriver HVIS vi henter ham.

2. Hvordan ved du at jeg ikke har haft ret i det jeg skrev til et par personer over PM (nogle af dem senere over MSN)? Det kan jeg så fortælle at jeg havde.

Det er selvfølgelig helt op til en selv om man vil tro på det. Og jeg har heller aldrig i mit liv skrev "Vi henter helt sikkert ham her". Mame N'diaye skrev jeg jo også for flere år siden at ham kiggede vi på. Han har så lige været til prøvetræning. Så hvis ikke jeg får ret nu og her udelukker det jo ikke at jeg kan få det på et senere tidspunkt. Jeg siger heller ikke at vi helt sikkert henter Faxe. Men det kunne muligvis tyde på det.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #30875: 28 Dec 2010, 17:15 »

Og det citat du poster af mig underbygger vel næsten at jeg kan have haft ret? Jeg skrev 1-2 måneder før at Køhlert havde kigget på ham. Og det viser sig så at en dansk klub (og jo. Det ER os - tro det eller lad være) er med i opløbet. Og det udelukker heller ikke det andet jeg skriver. At vi har fået ham tilbudt for 1 mio. Euro. Det var så for dyrt og vi hentede i stedet en kartoffel - igen. Tro det eller lad være.

absalonsen
Gæst

« Svar #30876: 28 Dec 2010, 17:26 »

Hov, mit indlæg fra før er åbenbart forsvundet.. :S

Well, en ting jeg tænker på et lige så meget, at du ikke synes folk skal stille spørgsmålstegn ved dit rygte, fordi de udstiller sig selv. Men udstiller du ikke lidt dig selv, når der alligevel ikke sker noget? Ellers er det jo blot en win-win, at vi alle kan komme med rygter uden, der stilles spørgsmålstegn ved det.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #30877: 28 Dec 2010, 17:32 »

Det ville være at udstille mig selv hvis jeg sagde "vi henter ham og ham" men det har jeg aldrig skrevet. Jeg har skrevet hvem vi har forhandlet med og være interesserede i. Og som sagt. Jeg havde også ret i at vi ville hente Cassio, men han var for dyr - igen, igen. Tro det eller lad være. Jeg havde også ret i at vi ville hente Jallow og holdt øje med N'diaye (vel og mærke flere år før han var til prøvetræning). Hvis jeg havde skrevet det jeg har skrevet til andre folk over msn, sms osv. havde jeg haft mange flere ting at skrive. Men man bliver sgu lidt skræmt når det så viser sig at en anden klub får fat i en spiller og man så bliver slagtet som om man var et svin i en Islamisk stat. Du bliver slagte, men der er ingen der vil samle dig op fordi du er beskidt.

absalonsen
Gæst

« Svar #30878: 28 Dec 2010, 17:38 »

Og når du så skriver: "Jeg havde ret ved..." osv. og nævner dem, hvor du mener, du havde ret, så fristes jeg til at spørge:

Hvor mange gange har du taget fejl? Har du også tal på det?

Hamza_BIF
Manager

« Svar #30879: 28 Dec 2010, 17:43 »

Og når du så skriver: "Jeg havde ret ved..." osv. og nævner dem, hvor du mener, du havde ret, så fristes jeg til at spørge:

Hvor mange gange har du taget fejl? Har du også tal på det?

Én gang. Da jeg skrev at vi holdt øje med Tomas Repka. Dagen efter fandt jeg ud af at det var en joke.

Fordi: Igen, igen, igen, igen, igen, igen, igen, igen: Jeg har aldrig skrevet at vi henter den og den. Jeg har sagt at vi har været interesserede i  X og forhandlet med X.

absalonsen
Gæst

« Svar #30880: 28 Dec 2010, 17:50 »

Du har kun taget fejl én gang.. Ok, så siger vi det. Vi finder aldrig ud af, om vi rent faktisk forhandlede med de pågældende spillere... Men som det ser ud nu, tror jeg kun på det, der er bekræftet. Smiley

Hamza_BIF
Manager

« Svar #30881: 28 Dec 2010, 17:52 »

... Hvilket som sagt også er i orden Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #30882: 29 Dec 2010, 18:20 »

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Fernando
Gæst

« Svar #30883: 29 Dec 2010, 18:34 »

Vel sagtens en spiller vi nok kan hente ind, HVIS Wass smutter, men spørgsmålet er nok også om vi kan betale hans løn - Nu ved jeg ikke hvad han vil i løn jo, men han vil nu nok han en stor løn. Wink

Men helt bestemt et emne.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #30884: 29 Dec 2010, 18:47 »

Og nåede vi ét eneste af de mål han satte for Brøndby? nej. Så kan vi ikke helt have været glade for dem.
At Brøndby har forvaltet pengene elendigt, er på ingen måde Jespers skyld. Som Zone skriver, så fjernede han noget af jeres gæld. Er det ikke godt? At I brugte dem på at købe Jan K, Jönsson og Farnerud og give dem nogle af ligaernes højeste lønninger kan han jo ret beset ikke gøre for. :-)

Enhver Brøndbyfan kender "Én gang Brøndby, Altid Brøndby". Man skifter ikke bare klub og starter en ny op som potentielt kan være en katastrofe for din "tidligere hjerteklub". Du skifter heller ikke mor bare fordi du ikke må få et nyt computerspil som lille.

Enhver forretningsmand kender "enhver er sin egen lykkes smed" - Brøndby kunne ikke give ham den rolle han vil have lige nu, og derfor tager han nu sagen i egen hånd og starter et projekt op. Skulle han sætte sine planer på køl og vente flere år på at Bjerregaard får sit mesterskab? Ikke hvis han vil handle lige nu, og med den store succes hans håndboldhold trods alt har, er det nu han skal på banen mht. sponsorer.

http://onside.dk/nyheder/superligaen/kasi-jesper-og-bendtner-pa-festers-a-hold

Den nyhed fortæller meget mere, end hvad der ellers lige står i den.

Sider: 1 ... 2057 2058 [2059] 2060 2061 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010