home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 619 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2055 2056 [2057] 2058 2059 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4715978 gange)
Brodersen93
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #30840: 26 Dec 2010, 13:04 »

Ville personligt aldrig begynde at holde med AG, hvis de nu skulle rykke op i Suppen. KASI-Dude har selvfølgelig pengene, men han vil aldrig kunne komme op i nærheden af det fanmiljø vi har i Brøndby som vi har levet højt på som en af Brøndbys kvaliteter, hvis bestyrelsen kan finde de gamle dyder frem vil vi altid være øverst i kransekagen på vestegnen, selvfølgelig kunne KASI købe 20.000 svenskere, og sende dem til stadion hver weekend standarden ville dog sikkert også være herefter.  Peace
« Seneste Redigering: 26 Dec 2010, 13:10 af Brodersen93 » Logged

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #30841: 26 Dec 2010, 14:03 »

Hvor vil Jesper få sine fans fra? Indtægter derfra. Vi snakker om en klub han vil føre i Champions League som spiller i 2.division nu. 99% af hele vestegnen holder med Brøndby. Nordpå har FCK deres tilhængerskare og lænere nordpå ligger både Lyngby og FC Nordsjælland.
Det vil da kræve mindst 20.000 tilskuere for AG. Come On.....

Hvor fik håndbolden deres fans fra? Hvor fik FCK deres fans fra?
Fans kommer til i medgang, og AGK skal nok få deres fans, hvis de får succes. Se bare fx Chelsea, City.

Hvis man især kan lokke de unge fans, ser det godt ud. Og det er ikke just Mission Impossible. Penge og succes - så kommer fansene. Det er ikke nødvendigvis de hardcore Brøndby-fans der står på stadion uge efter uge... men der er altså også en verden udenfor :-)

Hamza_BIF
Manager

« Svar #30842: 26 Dec 2010, 14:04 »

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

cjensen94
Gæst

« Svar #30843: 26 Dec 2010, 14:04 »

Fans kommer til i medgang, og AGK skal nok få deres fans, hvis de får succes. Se bare fx Chelsea, City.

Hvis man især kan lokke de unge fans, ser det godt ud. Og det er ikke just Mission Impossible. Penge og succes - så kommer fansene.
FCK fik vel en del fra KB.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #30844: 26 Dec 2010, 14:07 »

FCK fik vel en del fra KB.

Ja, så er den del jo forklaret... eller Smiley

De skal nok komme - hvis han får succes.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #30845: 26 Dec 2010, 14:31 »

99% af hele vestegnen holder med Brøndby.

Det tror jeg overhovedet ikke på. Brøndby har selvfølgelig mange fans derude, i og med det trods alt er der hvor man kan tale om at det er lokalt, men Brøndby har jo siden succesen i 90erne haft rollen som hele Danmarks hold(som FCK desværre er nu), og derfor har de også rigtig mange fans rundt om i landet, og rigtig rigtig mange i Jylland. Jeg er ret overbevist om at 99% er ret optimistisk, og der skal nok være dem der ikke rigtig følger så meget med og skifter lidt, som sikkert er gået lidt over til FCK og så videre pga succes, så jeg er helt enig med JG. Dem der virkelig har følelserne med kan han på ingen måde fange, men de unge, og dem der er lidt løse, dem kan han sagtens lokke med lidt succes og penge. Jeg tror da også det kan friste nogen på vestegnen at få en konkurrent til BIF derude.

Men grunden til i bliver så sure over det, er jo fordi i ikke forstår hvad han mener og hvad der ligger i det. Han vil jo ikke tage jer fra Faxetribunen osv men de andre omtalte typer. Jeg tror godt han ved at han ikke kan få fat i jer

Hvis man især kan lokke de unge fans, ser det godt ud. Og det er ikke just Mission Impossible. Penge og succes - så kommer fansene. Det er ikke nødvendigvis de hardcore Brøndby-fans der står på stadion uge efter uge... men der er altså også en verden udenfor :-)

Nemlig. Der bliver også født nye mennesker...! Shockeret

Hamza_BIF
Manager

« Svar #30846: 26 Dec 2010, 14:36 »

Håber hans penge brænder op i helvede.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #30847: 26 Dec 2010, 21:30 »

Håber hans penge brænder op i helvede.

Brøndby har nu ellers været ret glade for dem Smiley

Hamza_BIF
Manager

« Svar #30848: 26 Dec 2010, 21:34 »

Og nåede vi ét eneste af de mål han satte for Brøndby? nej. Så kan vi ikke helt have været glade for dem. Enhver Brøndbyfan kender "Én gang Brøndby, Altid Brøndby". Man skifter ikke bare klub og starter en ny op som potentielt kan være en katastrofe for din "tidligere hjerteklub". Du skifter heller ikke mor bare fordi du ikke må få et nyt computerspil som lille.

Brøndby 1964
Førsteholdsspiller

« Svar #30849: 26 Dec 2010, 21:42 »

Og nåede vi ét eneste af de mål han satte for Brøndby? nej. Så kan vi ikke helt have været glade for dem. Enhver Brøndbyfan kender "Én gang Brøndby, Altid Brøndby". Man skifter ikke bare klub og starter en ny op som potentielt kan være en katastrofe for din "tidligere hjerteklub". Du skifter heller ikke mor bare fordi du ikke må få et nyt computerspil som lille.

Det er jo ikke Jespers skyld, at vi ikke kan bruge dem ordenligt.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #30850: 26 Dec 2010, 21:52 »

Det har jeg heller ikke sagt. Men JG skriver, at Brøndby har været glade for dem. Det kan man ikke just sige ovenpå de udtalelser, PB kom med.

Daniel SS
Ynglingespiller

« Svar #30851: 26 Dec 2010, 22:17 »

Selvfølgelig har Brøndby været glade for de penge som Jesper Nielsen, har bragt ind i klubben. Alt andet ville være tåbeligt at påstå. Man er som en proffessionel klub, der gerne skal kører med et økonomisk plus, altid glade for "donationer"/sponsorater af den størrelsesorden Jesper Nielsen - i daglig tale Kasi-Jesper, er kommet med. Hvad Per Bjerregaard udtaler er i dette tilfælde ligegyldigt, det er decideret idioti ikke at tro Brøndby har været glade for pengene. Det har jeg i hvert fald været - som Brøndby-fan.

19. 5. 2012.

Zone 43
Manager

« Svar #30852: 26 Dec 2010, 22:33 »

Selvfølgelig har Kasi' penge været været til gavn hos os, ellers havde vi været mere ude og skide økonomisk. Jeg mener en god del af pengene fjernede godt 100 mio af vores gæld, og vi nu 'kun' har et underskud på 20-30 mio. Det er korrekt, der har været en del fejl indkøb siden han blev sponsorer, men de indkøb stod 2xBjerregaard for.

Kasi skal have held og lykke med sit BGA/AGK projekt.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #30853: 27 Dec 2010, 11:07 »

Giv ham en kontrakt til sommer, synes det kunne være spænende:
http://onside.dk/nyheder/superligaen/cagara-en-aere-at-spille-i-brondby-igen

Jeg synes ikke vores venstre side af forsvaret er den stærkeste, så giv ham chancen.

Thomas K
Ynglingespiller

« Svar #30854: 27 Dec 2010, 11:50 »

Ja altså, man kunne da smide Thomas Rasmussen på porten. Bruge Jan F og så som du siger give Cagara en kort kontrakt.

Sider: 1 ... 2055 2056 [2057] 2058 2059 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010