Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 11:31:04
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37
Broen13
Blogs
Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23579
0 Brugere, 573 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
geowalker
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Brøndby IF tråden
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
2053
2054
[
2055
]
2056
2057
...
2757
Forfatter
Emne: Brøndby IF tråden (Læst 4714710 gange)
Brøndby 1964
Førsteholdsspiller
Sv: Brøndby IF tråden
«
Svar #30810:
16 Dec 2010, 20:14 »
Citat af: Hamza_BIF 16 Dec 2010, 20:10
Her er de nominerede
hahaha tror fernando vinder
Zone 43
Manager
«
Svar #30811:
16 Dec 2010, 20:29 »
Aaaand btt, guys.
http://www.tipsbladet.dk/blog/thomas-faerch-blog/faerch/2010-12-16-leder-pinligt-benny-winther
http://flemmingfjeldgaard.blogs.sporten.dk/2010/12/15/magel%C3%B8se-benny-winther/
To blogs, der rammer hovedet på sømmet.
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
Zone 43
Manager
«
Svar #30812:
17 Dec 2010, 20:35 »
Fire citater fra Doktoren himself, i dagens to sider lange interview, fra EB.
Om magtkampene:
- Ja, men jeg kan godt forstå, at nogle tror det. For medierne har stor magt. Når en avis skriver, at jeg ligger i magtkamp med FBA, kører det rundt på forskellige netsider og debatfora. Det er selvforstærkende, og folk tror det er sandheden.
Om Jan L.:
- Jeg har kendt ham i flere år, og han siger, når han er utilfreds. Det gjorde han så sent som for et par uger siden som sponsor. Mit indtryk er, at han er stærk. Og jeg er sikker på, at han vil få en tæt kontakt til jer (medierne) og til fansene.
Endvidere siger han, at han vil få masser af ro til arbejde, samt at Winthers udtalelse er mistolket - det skal forståes, som at Jan L. ikke skal stille i Vild med dans o.l. programmer.
Om Kasi-Jesper:
- Jeg kan godt lide ham og hans dynamik, og han har været en god mand for Brøndby. Og selv om han starter noget nyt op, tror jeg godt på, at det kan blive Jesper og Brøndby på sigt. [..] Der er intet fjendtligt over Jesper ift. Brøndby.
Om fremtiden/det nye setup
- Jeg er meget optimistisk med det nye setup, vi er ved at skabe. Og jeg tror også, at i om 3-4 måneder vil sige, at det er blevet et mere åbent Brøndby, som ikke putter sig så meget om sig selv, som jeg nok har gjort.
Endvidere står der også, at han ingen planer har om, at stoppe i den nære fremtid, også set i lyset af, at vi 'ligger i bunden', som Doktoren også er citeret for. Samt at holdet ikke er homogent, fordi man lavede en masse fejlkøb i 2007 og 2008, hvilket man betaler prisen for nu. I vinduet vil man sælge 5-7 mand og hente 1-2 ny ind, om det med eller uden Goodson, er gået i glemslen.
Umiddelbart lader det til, at Bjerregaard har lært meget af de senere års fejltagelser, og nu retter op på disse. Og det er jo kun positivt. Men en ting er, at snakke med en EB-journalist, noget andet er, at vise man har lært af disse fejl. For fejler det også i den nærmeste fremtid, kan det nok godt blive det sidste skud i bøssen for Bjerregaard.
«
Seneste Redigering: 17 Dec 2010, 21:24 af Zone 43
»
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
Hamza_BIF
Manager
«
Svar #30813:
17 Dec 2010, 22:23 »
Artiklen om PB i dagens EB:
JEG VIL IKKE BESTEMME ALT
Brøndbys stærke mand: Per Bjerregaard taler ud om et 2010, som på alle fronter har været hårdt at komme igennem
Af Rene Schrøder rene@eb.dk .
Der er lidt trængt på kontoret.
Ikke fordi det er plastret til med store møbler og lavthængende lamper.
Nej, rummet er bare ikke større end et kammer i et parcelhus. Men det er stort nok til at huse manden, der for år tilbage var den mest populære i Brøndby. Og manden, som i det meste af 2010 har været den mest hadede.
Navnet er Per Bjerregaard , hvis nogen skulle være i tvivl. Det skal der nok være nogle, der er, for det er en noget tyndere, en noget mere grå udgave af bestyrelsesformande
n end længe set.
Forklaringen er ligetil: Et hårdt forløb med leukæmi og knoglemarvstranspla
ntation, dødsfald i den nærmeste vennekreds og konstant modvind blandt fans og i medierne har tæret på doktoren. Fysisk og mentalt.
Han har taget et frikvarter fra sygehuset, hvor han har været indlagt i fire uger.
Et frikvarter på sit kontor, hvor Ekstra Bladet torsdag eftermiddag er på besøg til en sludder og en danskvand.
Der er ikke mange mennesker i korridorerne. Onde tunger vil hævde, at de alle er skredet, fordi bestyrelsesformande
n er en pestilens at arbejde sammen med.
Men hvad siger han selv? - Per , er du svær at arbejde sammen med? - Det kan godt være, at jeg er lidt kantet. Jeg siger nok tingene lidt kontant. Men billedet af, at jeg vil bestemme det hele, er simpelt hen ikke sandt. Men jeg ytrer gerne min holdning.
- Jeg har dog på det seneste lært, at jeg som bestyrelsesformand ikke altid skal sige min mening, men indimellem at holde den for mig selv.
- Vi i bestyrelsen har nok blandet os lige rigeligt i den daglige drift. Det har vi lært om alt det, der er sket.
- Så når folk påpeger, at der er enevælde herude, så er det det rene galimatias? - Ja, men jeg kan godt forstå, at nogle tror det. For medierne har stor magt. Når en avis skriver, at jeg ligger i magtkamp med Frank Buch-Andersen, kører det rundt på samtlige netsider og debatfora. Det bliver selvforstærkende, og folk tror, at det er sandheden.
- Men der sidder altså en flok på 15-20 folk i denne klub, som i mange år har diskuteret, hvilken vej vi skulle bevæge os.
- Og det er klart, at jeg i min egenskab af formand har været blandt dem i den forreste række. Men det er ikke sådan, at jeg ikke har prøvet at blive stemt ned, forklarer den 64-årige bestyrelsesformand.
I vindueskarmen står et billede af Michael Laudrup i den ene ende. Uden ramme omkring. I den anden ende smiler Per Bjerregards to sønner, Anders og Morten.
De er sat i glas og ramme.
Symbolikken er slående.
Storhed og fald inden for halvanden meters rækkevidde.
- Hele uroen starter med Anders' opsigelse ( i december 2009, red.). Det falder sammen med min sygdom, som jo ikke bare er en forkølelse, smiler Per Bjerregaard skævt.
- Hvis jeg var 64 år, mit helbred skrantede, og folk buhede, når jeg mødte op på job, ville jeg nok trække stikket og nyde mine sidste år med familien og nogle gode glas rødvin.
Hvorfor gør du ikke det? - Min livsholdning er, at man ikke kan være bekendt at gå, hvis man har haft ansvaret og nu er nede i en bølgedal.
Så må man være med til at rette op.
- Men der er en 15-20 stykker, som jeg vil lytte til, hvis de mener, at jeg skal stoppe.
- Hvad hvis din kone siger stop på dine vegne? - Det gør hun ikke. Hun kender mig og ved, at jeg er en stædig rad, der ikke bare giver op. Det havde nok været noget andet, hvis sygdommen havde gjort mig meget svag.
- Stopper du så først, når Brøndby er tilbage på toppen? - Nej, det siger jeg ikke.
Men jeg vil i hvert fald ikke stoppe på bunden. Vi er i et dybt hul i forhold til, hvor vi har været før.
- Mine planer er at bruge alle kræfter på de opgaver, der er mine, siger Per Bjerregaard .
Og indikerer dermed, at han holder nallerne fra den kommende sportchefs og den nyudnævnte direktørs.
Den fjerde i rækken på halvandet år.
Jan Lockhart følger i det blodige spor, Hermann Haraldsson, Frank Buch-Andersen og Ole Palmå har forladt/er blevet fyret fra.
- Hvorfor er der dette blodige spor af direktører i dit kølvand? - Jeg lægger mig ikke på ryggen og lader os overtage af eksterne investorer, hvis de forlanger nogle pladser i bestyrelsen og økonomien i det er for dårlig. Det har vi været for dårlige til at forklare omgivelserne.
- Du er kendt som noget af en menneskekender. Hvordan kan du tage så meget fejl, at du nu har været nødt til at ansætte den fjerde direktør på ingen tid? - Jeg har spurgt mig selv om det samme. Jeg har altid interesseret mig for adfærdspsykologi.
Der sker nogle gange det for folk, der kommer fra et job uden for mediernes opmærksomhed, at deres adfærd ændres markant, når de kommer i spotlyset.
- Jeg læste en artikel i januar, hvor der er lavet undersøgelser af dette fænomen på flere forskellige universiteter.
- Jeg var dybt rystet over min egen dømmekraft, indtil jeg læste de artikler. Og kunne så se, at jeg langtfra er den eneste, der har taget fejl.
- Hvad tyder for dig på, at Jan ikke ændrer sig, når han starter op som profileret direktør? - Jeg har kendt ham i flere år, og han siger, når han er utilfreds. Det gjorde han så sent som for et par uger siden som sponsor ( I Ekstra Bladet, hvor han truede med ikke at forlænge sponsoratet, red.).
- Mit indtryk er, at han er stærk. Og jeg er sikker på, at han vil få en tæt kontakt til jer og til fansene.
- Så virker det bare lidt underligt, når Benny Winther forleden fortalte, at Jan ikke skal tro, at han skal stille sig op foran hvert eneste kamera, han ser..
- Det var ikke det, Benny mente. Han sagde, at Jan skulle passe sit arbejde med alt, hvad det også indebærer af kommunikative ting, men han mente ikke, at Jan skulle stille op i ' Vild med dans' og sådan noget.
- Får Jan Lockhart arbejdsro, så han ikke ender som den fjerde eksdirektør på to år? - Ja, det kan jeg love dig.
Det er der ingen tvivl om.
Han får frie tøjler til at styre denne virksomhed. Hvis Jan vil spørge mig til råds eksempelvis om et spillersalg, bliver det på hans initiativ.
Ikke på mit, lover Per Bjerregaard .
Før vi forlader det meget oplyste kontor og bevæger os ud i vintermørket, kommer bestyrelsesformande
n med en afsluttende bemærkning.
- Jeg er meget optimistisk med det nye setup, vi er ved at skabe. Og jeg tror også, at I om tre-fire måneder vil sige, at det er blevet et mere åbent Brøndby, som ikke putter sig så meget om sig selv, som jeg nok har gjort, smiler han.
Vi får se, Per . Og vi tales ved om tre-fire måneder.
Mine planer er at bruge alle kræfter på de opgaver, der er mine Min livsholdning er, at man ikke kan være bekendt at gå, hvis man har haft ansvaret og nu er nede i en bølgedal.
Billedtekst: Kantet og kontant - Det kan godt være, at jeg er lidt kantet, Jeg siger nok tingene lidt kontant. Men billedet af, at jeg vil bestemme det hele, er simpelt hen ikke sandt, siger Per Bjerregaard til Ekstra Bladet i et frikvarter fra sygehuset, hvor han har været indlagt i fire uger. FOTO: THOMAS LEKFELDT
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
-Benja-
Landsholdsspiller
«
Svar #30814:
20 Dec 2010, 08:08 »
Bestemt en spiller vi skal gå efter:
http://onside.dk/nyheder/aresdivisionen-holland/lumb-har-aldrig-faet-chancen-i-feyenoord
Men er det realistisk?
TMazz
Førsteholdsspiller
«
Svar #30815:
20 Dec 2010, 08:40 »
Syntes da han er realistisk, han søger spilletid og vi mangler en venstre back.. så hvorfor ikke?
Det kan jo evt. først være på en lejekontrakt fra feyenoord med option på køb senere hen.
Zone 43
Manager
«
Svar #30816:
20 Dec 2010, 20:00 »
Det er nu godt nok Zenit der ejer ham, men mon ikke de kan gå med til en sådan handel, hvad enten det bliver her til januar - forudsat Feyenoord sender ham tilbage - eller til sommer, når han vender tilbage til Zenit. Og nu vi er ved de russiske klubber, kunne man forhører sig om Djiby Fall.
Edit:
– Vi er fortsatt i dialog, men har gitt beskjed til både Stefán og Brøndby at vi må være i mål til nyttår. Dersom vi ikke er i mål til nyttår, eller i det minste så nære at det bare gjenstår litt til, må vi se oss om etter andre alternativer. Vi må komme i mål med troppen for neste år så tidlig som mulig, sier Østenstad til Rogalands Avis.
http://www.rogalandsavis.no/sport/viking/article5422228.ece
Håber de får fikset en aftale snart, det vil være win-win for alle parter.
«
Seneste Redigering: 20 Dec 2010, 20:24 af Zone 43
»
- Daniel Agger.
Hamza_BIF
Manager
«
Svar #30817:
21 Dec 2010, 15:00 »
http://www.sporten.dk/superligaen/wass-udskyder-broendby-kontrakt
Great. Springer ud af vinduet nu
Slikkel
Landsholdsspiller
«
Svar #30818:
21 Dec 2010, 15:05 »
Er det realistisk at hente ham hjem igen ? :
http://onside.dk/nyheder/ovrige-ligaer/celtic-vil-heller-ikke-bruge-duncan
Vi skal alle være her.
Thomas K
Ynglingespiller
«
Svar #30819:
21 Dec 2010, 15:14 »
Citat af: Slikkel 21 Dec 2010, 15:05
Han er så vidt jeg ved ikke en angriber Henrik Jensen er interesseret i. Henrik Jensen ser helst en bevægelig angriber der er stærkt teknisk og løber mange meter. Han har tidligere udtalt, at sådan en angriber er Duncan bestemt ikke.
Zone 43
Manager
«
Svar #30820:
21 Dec 2010, 20:03 »
Citat af: Hamza_BIF 21 Dec 2010, 15:00
http://www.sporten.dk/superligaen/wass-udskyder-broendby-kontrakt
Great. Springer ud af vinduet nu
Det ville ikke undrer mig, hvis det skulle vise sig, at være spil for galleriet. Det vil heller ikke være første gang, det vil ske. Begge parter siger jo ofte, at de gerne vil forlænge aftalen, hvorfor jeg kunne forestille mig den er forlænget, men det først offenliggøres i februar eller marts.
- Daniel Agger.
Hamza_BIF
Manager
«
Svar #30821:
21 Dec 2010, 20:09 »
Citat af: Zone 43 21 Dec 2010, 20:03
Det ville ikke undrer mig, hvis det skulle vise sig, at være spil for galleriet. Det vil heller ikke være første gang, det vil ske. Begge parter siger jo ofte, at de gerne vil forlænge aftalen, hvorfor jeg kunne forestille mig den er forlænget, men det først offenliggøres i februar eller marts.
Den var mere eller mindre på plads, men interesse fra en tysk klub (formentlig St. Pauli) gjorde at han nu afventer. St. Pauli forventes dog ikke at ville skrive med ham i dette vindue. Vi forlænger formentlig, men chancen for at han skifter er der.
verdenskrig
Manager
«
Svar #30822:
21 Dec 2010, 21:27 »
Citat af: Slikkel 21 Dec 2010, 15:05
Vores spil er lagt op på at vores angribere kan få bolden i fødderne, gå i kombinationer, eller skabe noget selv.. Dertil passer Duncan på ingen måde, og derfor bør han naturligvis ikke hentes..
Jeg er derudover på ingen måde overrasket over at han ikke kan få succes i udlandet, da man skal lede længe efter en mere boldsvag angriber!
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
Hamza_BIF
Manager
«
Svar #30823:
23 Dec 2010, 10:55 »
Citat af: Hamza_BIF 21 Dec 2010, 20:09
Den var mere eller mindre på plads, men interesse fra en tysk klub (formentlig St. Pauli) gjorde at han nu afventer. St. Pauli forventes dog ikke at ville skrive med ham i dette vindue. Vi forlænger formentlig, men chancen for at han skifter er der.
http://onside.dk/nyheder/superligaen/avis-tysk-klub-lurer-pa-daniel-wass
Skandale hvis han ryger
andreasjean
Juniorspiller
«
Svar #30824:
23 Dec 2010, 11:01 »
Citat af: Hamza_BIF 23 Dec 2010, 10:55
http://onside.dk/nyheder/superligaen/avis-tysk-klub-lurer-pa-daniel-wass
Skandale hvis han ryger
Men altså enhver dansk klub vil jo gerne sælge deres spillere hvis de for nok penge for dem. For de fleste klubber har ikke et stort omdømme som mange af de klubber i udlandet..
Men du har ret i hvis han ryger er det en skandale. Og så tror jeg også vi ryger helt ned og skraber bunden.
det eneste jeg drømmer om,
det er en titel og lidt rom -
og sku vi smadre f c k,
vil det da også kunne gå
ohoh ohoh lala lala lalalaaa
ohoh ohoh lala lala lalalaaa
i parken har de et koncept;
registrering og konfekt -
men vestegnen er ik' for sjov
vi følger kun tribunens lov .
Sider:
1
...
2053
2054
[
2055
]
2056
2057
...
2757
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »