|
|
|
supermehl
Gæst
|
|
Jaja jeg sviner den ikke til. Jeg siger bare hvad de er i øjeblikket. Vil du ikke sige det ikke er godt nok når man har ambitioner om at komme i Champions League, at man så istedet ligger på en 7.plads i den danske liga. Haha
Jo? Selvfølgelig er det ikke godt nok og der skal da gøres noget ved det! Men derfor er Brøndby ikke en lorteklub!! Lige nu har de bare ikke spillermaterialet. Og så har vi en del skader. Sådan er det, og det er det vi må forholde os til. Brøndby er og bliver Danmarks flagskib lige meget hvad!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
michaelk
|
|
sjovt du siger vi. Du er en fan.
|
|
|
|
|
|
Hala Madrid!
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Så så alle sammen! Hvem husker hvad der skete for præcis 2 år siden? FCK var også i en slags krise. De fik ikke særligt mange point, og vi var foran med 16 point ved nytår. De kom tilbage, så ved I hvad? Det tror jeg sørme også, at vi gør.  Op med humøret! Vi skal nok komme tilbage. Om det tager 1 uge, 1 måned eller 1 år må tiden vise. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
supermehl
Gæst
|
|
sjovt du siger vi. Du er en fan.
Godt så vandt jeg vist den diskution. Hvis du begynder at grave i sådan noget.. Taber!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
michaelk
|
|
Ja hvis du tager det sådan. Slut skal vi blive venner. Jeg stopper med at kretisere og du stopper med at kalder mig øgenavne (hvilket jeg også gør) også stopper du med at rette mig.
|
|
|
|
|
|
Hala Madrid!
|
|
|
|
|
vesperGT
|
|
Godt så vandt jeg vist den diskution. Hvis du begynder at grave i sådan noget.. Taber!
SÅ VÆR DEN VOKSNE OG STOP HER DIN &€(#%€#(")#€& AAAAARRRRRRHHHHH
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
supermehl
Gæst
|
|
SÅ VÆR DEN VOKSNE OG STOP HER DIN &€(#%€#(")#€& AAAAARRRRRRHHHHH
Vi har også stoppet den nu. Men jeg finder mig ikke i, at nogen på den måde voldboller min klub. Men jeg har også afreageret nu  Besked til mig selv: Tilbage til topic!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vesperGT
|
|
Vi har også stoppet den nu. Men jeg finder mig ikke i, at nogen på den måde voldboller min klub. Men jeg har også afreageret nu  Besked til mig selv: Tilbage til topic!!  Tak 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
michaelk
|
|
Ja også vil jeg lige sige undskyld hvis vi to lige har forstyrret jer. Kom bare med min mening men er vist også remelig ny. UNDSKYLD
|
|
|
|
|
|
Hala Madrid!
|
|
|
|
|
vesperGT
|
|
Ja også vil jeg lige sige undskyld hvis vi to lige har forstyrret jer. Kom bare med min mening men er vist også remelig ny. UNDSKYLD
Fantastisk.... nu skal i bare give hinanden et virtuelt kram og en bajer i lufthavnen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
supermehl
Gæst
|
|
Fantastisk.... nu skal i bare give hinanden et virtuelt kram og en bajer i lufthavnen  omg.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
United-styrer
Gæst
|
|
Der er såmænd intet galt i at sige sin mening. Der er derimod noget galt i at kalde andre for spasser og taber, så lad os bare lade den diskussion ligge. Würtz ville være genialt - det siger sig selv, men Fall ville jeg ikke være så begejstret for. Ellers så jeg gerne Zimling, Berg, Jan K. og Leon Andreasen blandt andre.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ducklas
Lilleputspiller