home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1190 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 28 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 161 162 [163] 164 165 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4220220 gange)
MeeLo
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #2430: 30 Okt 2006, 14:46 »

Halvldelen af de spillere har ikke intentioner om at spille for Brøndby.

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #2431: 30 Okt 2006, 14:48 »

Djimi Fall til BRØNDBY !

En stærk spiller der både kan med hovedet og føderne..

En angriber der også er god med ryggen til målet, hvilket Vi har manglet lidt i Brøndby, PLUS at prisen ikke kan være helt vildt dyr.

et fremragende køb ifølge mig !

supermehl
Gæst

« Svar #2432: 30 Okt 2006, 14:54 »

Djimi Fall til BRØNDBY !

En angriber der også er god med ryggen til målet, hvilket Vi har manglet lidt i Brøndby, PLUS at prisen ikke kan være helt vildt dyr.

Hør nu her. Han er middelmådig. Vi skal have en som ikke bare er god, men SUPER god. Ellers så bliver vi ved med at køre den linje med "okay" spillere og ikke super spillere. Og det må helst ikke ske!!

Mht. den liste... Muligvis ville 3-4 af dem være interesseret, men det er ikke mange af dem! F.eks. Zidan og Leon. Dem får vi sgu ikke!

Zone 43
Manager

« Svar #2433: 30 Okt 2006, 14:55 »

Djimi Fall til BRØNDBY !

Fall mener jeg ikke er så god igen, ud fra, hvad jeg har set og hørt om ham Smiley

Halvldelen af de spillere har ikke intentioner om at spille for Brøndby.

Man skal aldrig sige aldrig Wink

God liste - bortset fra én! Væk med Zidan. Jeg vil helst undgå at få sådan en spiller i truppen. Okay, han er god og kan noget med en bold. Men jeg tror han er en, som kan skabe dårlig stemning i truppen.

Jeg har det en smule på samme måde.. Men siden skiftet til Tyskland har der vidst ikke været problemer med ham, hvilket jo kun er positivt Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

morten81
Reserveholdsspiller

« Svar #2434: 30 Okt 2006, 14:58 »

Hvor mange mål har Giovanni Rector scoret for os indtil videre?

Han skal nok score dde der 8-10 stykker til resten af sæsonen

Hmm. Husker en artikel på bolddk, hvor en belgisk journalist sagde at ikke engang en 2 divisons klub vil have ham gratis der nede, så ringe har han været i belgien. Tror der er lang vej optil 8-9 mål Ubeslutsom

vesperGT
Manager

« Svar #2435: 30 Okt 2006, 15:00 »

Hmm. Husker en artikel på bolddk, hvor en belgisk journalist sagde at ikke engang en 2 divisons klub vil have ham gratis der nede, så ringe har han været i belgien. Tror der er lang vej optil 8-9 mål Ubeslutsom

Synes det er meget godt gået at i ikke engang TROR / håber på ham....  Sur

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #2436: 30 Okt 2006, 15:01 »

Han kommer MAKS til at score 2 mål.

1: Han får ikke spilletid.
2: Han er uskab:

3: han er lavet 1 mod Brønshøj i Pokalen.

vesperGT
Manager

« Svar #2437: 30 Okt 2006, 15:02 »

Han kommer MAKS til at score 2 mål.

1: Han får ikke spilletid.
2: Han er uskab:

3: han er lavet 1 mod Brønshøj i Pokalen.

Mener du: uskarp?

morten81
Reserveholdsspiller

« Svar #2438: 30 Okt 2006, 15:05 »

Synes det er meget godt gået at i ikke engang TROR / håber på ham....  Sur

Ikke sig det til nogen med en stor Bif fan er jeg da ikke. Så derfor tror jeg ikke på ham!

Syntes dog det er synd sådan som det går klubben. Det har de ikke fortjent. Men tror sgu problemet er møllesten. Simpelthen. Stemningen har ikke på noget tidspunkt været god i klubben siden hans ankomst. Jo da første dag, men da kendte de ham ikke. Og så er hans kendskab bare ikke godt nok til den danske superliga!

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #2439: 30 Okt 2006, 15:38 »

Dér eksisterer ikke noget link til det, da det er noget jeg har fået fra et familiemedlem, som har insider-viden i de højere kredse i FCK-toppen..

Kerm

OK, øvligt der ikke er et link Sur

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #2440: 30 Okt 2006, 15:56 »

Hele fejlen ved Brøndby Idræt Foregning (tror det staves sådan (lol)) er at de har ansat Anders Blærerøv (Bjerregaard) som om Brøndby skulle blive en stor Bjerregaardfamilie. Han fatter jo ikke noget om fodbold, når han ikke vælger at købe en erstatning for Johan Elmander (som man aldrig skulle havde solgt, også hans skyld) Han er hele grunden til krisen. Jeg tror Brøndby rykker ned så dårligt de spiller når de kun kan få uagjordt mod SILKEBORG ( som er et lortehold) så er det jo klart der mangler noget ekstraoninert. SÅ DERFOR ER BRØNDBY I KRISE!

Hala Madrid!

vesperGT
Manager

« Svar #2441: 30 Okt 2006, 16:02 »

Hele fejlen ved Brøndby Idræt Foregning (tror det staves sådan (lol)) er at de har ansat Anders Blærerøv (Bjerregaard) som om Brøndby skulle blive en stor Bjerregaardfamilie. Han fatter jo ikke noget om fodbold, når han ikke vælger at købe en erstatning for Johan Elmander (som man aldrig skulle havde solgt, også hans skyld) Han er hele grunden til krisen. Jeg tror Brøndby rykker ned så dårligt de spiller når de kun kan få uagjordt mod SILKEBORG ( som er et lortehold) så er det jo klart der mangler noget ekstraoninert. SÅ DERFOR ER BRØNDBY I KRISE!

Nu tager du dig sammen  ticked off

1)
Elmander kunne jo ikke blive i Brøndby, så stort som potentialet var hos ham.
2)
Det er jo ikke KUN Anders Bjerregaards skyld, det har også noget med (Jeg ved godt at det er en kliché) skader at gøre.
3)
Hvis du nogensinde selv har spillet fodbold ved du også hvor svært det kan være som et hold at rejse sig, fra den ene dag til den anden.....

Så slap HELT af !!  ticked off  ticked off  ticked off

Zone 43
Manager

« Svar #2442: 30 Okt 2006, 16:02 »

når han ikke vælger at købe en erstatning for Johan Elmander (som man aldrig skulle havde solgt, også hans skyld)

Selvfølgelig skulle Elmander af sted før eller siden.. Lidt efter at han amkom sagde han også at han ville bruge Brøndby, som et springbræt videre ud i Europa, og man må sige at han har gjort det godt i Toulouse(?), hvilket jo er godt for ham og holdet Smiley

Desuden har vi Ericsson som afløser, at han så ikke har gjort det så godt, som Elmander, er noget andet. . .

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Mickelborg
Landsholdsspiller

« Svar #2443: 30 Okt 2006, 16:06 »

jeg sys personligt at Brøndby skal til at tage sig sammen.... hold kæft hvor de spiller

Brøndby IF - Tottenham hotspur

supermehl
Gæst

« Svar #2444: 30 Okt 2006, 16:07 »

Som jeg ser det er problemet hverken skader eller holdet som sådan.

Da Laudrup smuttede fik Møllen ikke ret lang tid, til at opbygge et hold når der var smuttet så mange store spillere over et halvt år ca.

Så i mine øjne er det Per B der har lavet en fejl ved ikke, at opsige (eller hvad han nu gjorde) Laudrup lidt før.

Så jeg håber og tror at vi gør nogle gode indkøb i vinterpausen og så kommer tilbage hen over efteråret.

Og så håber jeg på en 3-0 sejr på søndag  Wink

Sider: 1 ... 161 162 [163] 164 165 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010