home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:52:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 609 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2047 2048 [2049] 2050 2051 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4711324 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #30720: 07 Dec 2010, 15:07 »

Banerne er bedre nu, end de er til forårs starten.
Jeg kan lide manden som tekikker, men til den løn han får har hans altså bare floppet set over hans ophold i klubben, så kan vi komme af med ham så ja tak.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #30721: 07 Dec 2010, 15:07 »

Hvis vi kan skaffe os af med Farnerud, Magic og Gisla vil det jo give helt nye muligheder. Muligheder som vi ikke har haft siden sommer 2008 måske. Den løn vi vil slippe af med vil være nok til at hente 2 - måske 3 - klassespillere (måske for meget sagt) til den samme løn. Farnerud har åbenbart en særlig evne til at stinke mere end en behåret armhule til at spille fodbold hvorefter han spiller godt i de sidste 3 kampe på en halvsæson. Han scorer i træningskampene og går helt ned når sæsonen starter op. Giga-lønnen er årsagen til at vi skal af med ham. Han er bestemt en god spiller NÅR han præsterer. Og det er for sjældent. Selvom det måske er lidt dumt og han sikkert blomstrer op i YB så skyd ham afsted og hent en 15+ angriber for pengene. Evt. på leje i første omgang hvis vi ikke tjener nok på salget.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

verdenskrig
Manager

« Svar #30722: 07 Dec 2010, 15:10 »

Selvom det måske er lidt dumt og han sikkert blomstrer op i YB så skyd ham afsted og hent en 15+ angriber for pengene. Evt. på leje i første omgang hvis vi ikke tjener nok på salget.

Hva i alverden får dig til at tro at vores handlingslammede ledelse gør det  Rullende Øjne? En af grunden til at jeg mener vi skal beholde ham er sikkerheden i at have noget som fungerer.. Sælger vi ham nu skal vi på jagt efter en ny spiller, som for det første sikkert skal bruge tid på at akklimatisere sig da vi aldrig henter fra suppen, og hvem siger derudover at ledelsen overhoved er villige til at lave sådan en handel?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #30723: 07 Dec 2010, 15:15 »

Noget der fungerer hold nu op fordi han har spillet 2 gode kampe ?

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #30724: 07 Dec 2010, 15:19 »

Farnerud spillede en rigtig flot forårssæson, hvor han så afgjort var et af holdets bedste og en af grundene til at tingene pludselig kørte på skinner.. Hans første sæson var ikke spillemæssigt noget vildt men han lavede stadig 9 mål..

Nu er han begyndt at spille godt samtidigt med at han laver mål.. Ham og Agger virker til at have et samarbejde som er rigtig fint, i og med at de begge har et godt blik for spillet og ganske god teknik.. Se f.eks det mål vi laver til 1-1 mod Silkeborg.. Det er fandme så høj klasse at selv du som FCK fan må tage hatten af.. Vi skiller jo Silkeborg ad der efter behag Grin..

Har du nogensinde set Rob Findley spille? For jeg kan ikke se hvordan en spiller som for mig er totalt ukendt, som ikke taler dansk, og som ikke kender den danske fodboldkultur kan være med til at hjælpe os med at få den anden plads.. Manden skal med garanti mindst bruge et halvt år på at vænne sig til superligaen.. Hvor meget videre bringer det os? Så kan vi da lige så godt satse på noget som virker pt..

Grunden til at Farnerud er blomstret op nu, er at han har HJ som træner.. Det er helt tydeligt at HJ har arbejdet med hans blik for medspillerne, samt hans arbejdsindsats rent defensivt.. Det ses tydeligt ved at han nu ikke længere behøver 8 boldberøringer før han sender bolden videre, men rent faktisk er med til at holde flow i vores angrebsspil!  Smiley.. Jeg kan ikke se hvorfor det ikke skulle fortsætte.. Det er for mig at se et dårligt signal til de øvrige klubber i toppen hvis vi sælger ud nu!

Jo det var skam et flot mål, men FCKs ven, Aílton, lavede også nogle flotte mål, men problemet var bare et han kun præsteret 110% i en forårssæson, ligesom Farnerud har gjort det og derfor tog FCK konsekvensen og solgte. Det kan godt være, at han nu har præsteret godt i et par kampe, men jeg mener selv i kan få meget bedre spillere end ham... og det mente fck også da de solgte Aílton, se dem nu.

Findley snakker ikke dansk, men engelsk hvilket må betegnes at være ligeså godt. Så længe han scorer målene og forståelsen for spillet i orden er det vel lige meget om manden kan dansk eller ivoriansk, eller hvad han taler.

Thaurat al Shabab

Hamza_BIF
Manager

« Svar #30725: 07 Dec 2010, 15:19 »

Hva i alverden får dig til at tro at vores handlingslammede ledelse gør det  Rullende Øjne? En af grunden til at jeg mener vi skal beholde ham er sikkerheden i at have noget som fungerer.. Sælger vi ham nu skal vi på jagt efter en ny spiller, som for det første sikkert skal bruge tid på at akklimatisere sig da vi aldrig henter fra suppen, og hvem siger derudover at ledelsen overhoved er villige til at lave sådan en handel?

Vi bruger 5,5 mio. på ham i løn pr. år. Ca. 13-14 mio. har vi altså brugt. Han har spillet 78 kampe el. lign. for os og får 180.000 for hver kamp så vidt jeg har forstået. Vi runder ned til 150.000 da jeg også har hørt 130.000 (mener jeg). ca. 12 mio.

13-14 + 12 = 25-26 mio + sign on fee har vi brugt på ham.

Fandt ikke den med 180.000 men her er en lidt gammel med 142.000. Er dog sikker på jeg også har set en med over 180.000: http://www.kanalsport.dk/index.php/tv/clip_id=27079

Det er for meget. Og beløbet vokser. Han skal helst ud inden vi har brugt det ville tjene i Champions League på ham.

verdenskrig
Manager

« Svar #30726: 07 Dec 2010, 15:24 »

Vi bruger 5,5 mio. på ham i løn pr. år. Ca. 13-14 mio. har vi altså brugt. Han har spillet 78 kampe el. lign. for os og får 180.000 for hver kamp så vidt jeg har forstået. Vi runder ned til 150.000 da jeg også har hørt 130.000 (mener jeg). ca. 12 mio.

13-14 + 12 = 25-26 mio + sign on fee har vi brugt på ham.

Fandt ikke den med 180.000 men her er en lidt gammel med 142.000. Er dog sikker på jeg også har set en med over 180.000: http://www.kanalsport.dk/index.php/tv/clip_id=27079

Hehe ja matematisk set er der skam fin logik i det.. Men var der ikke også det efter vi havde solgt profiler for over 100 mio i 05 og 06 Smiley.. Tror efterhånden at vi talrige gange har set at selvom det gir mening at vi handler stort ind så gør bestyrelsen det ikke..

Derudover kan jeg slet ikke se hvordan i kan være så positive for det, når vi ikke engang har en sportsdirektør.. Allerede der knækker filmen for mig Smiley

Jo det var skam et flot mål, men FCKs ven, Aílton, lavede også nogle flotte mål, men problemet var bare et han kun præsteret 110% i en forårssæson, ligesom Farnerud har gjort det og derfor tog FCK konsekvensen og solgte. Det kan godt være, at han nu har præsteret godt i et par kampe, men jeg mener selv i kan få meget bedre spillere end ham... og det mente fck også da de solgte Aílton, se dem nu.

Findley snakker ikke dansk, men engelsk hvilket må betegnes at være ligeså godt. Så længe han scorer målene og forståelsen for spillet i orden er det vel lige meget om manden kan dansk eller ivoriansk, eller hvad han taler.

Forskellen på jer og os er at nordea desværre ikke tillader os at handle for store summer konstant selvom vores økonomi sejler Wink.. Sagt med andre ord så kan i hver gang i er det mindste utilfredse med en spiller bare skyde ham væk og bruge et tociffret millionbeløb på at hente en ny.. For os andre menneskelige klubber er det desværre ikke altid lige til..

Og som Farnerud spiller lige nu tvivler jeg på vi kan få noget meget bedre..

Og Sunbao du er da totalt blank.. Manden har spillet godt lige siden han begyndte at få chancen regelæssigt her i efteråret.. Han har bare ikke haft held til at lave mål, men Farnerud er heldigvis en spiller der bidrager med andet end mål!

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hamza_BIF
Manager

« Svar #30727: 07 Dec 2010, 15:28 »

Derudover kan jeg slet ikke se hvordan i kan være så positive for det, når vi ikke engang har en sportsdirektør.. Allerede der knækker filmen for mig Smiley

Lad os nu se hvad Goodson har at byde på... ellers har vi en udsynlig sportsdirektør som vil hjemsøge Brøndby Stadion. Anders Bjerregard Tunge

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #30728: 07 Dec 2010, 15:31 »

Synes også det ville være meget dumt at sælge Farnerud nu. Er enig med dig VK.

De vil sikkert også sige hele tiden, at vi leder efter en angriber, hvis Farnerud skulle blive solgt. Men det bliver sikkert det samme som med sportsdirektøren.

Min mening, behold Farnerud tll sommer, og se om han har fortsat de gode takter, hvis nej, så send ham afsted!

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #30729: 07 Dec 2010, 15:31 »

Hehe ja matematisk set er der skam fin logik i det.. Men var der ikke også det efter vi havde solgt profiler for over 100 mio i 05 og 06 Smiley.. Tror efterhånden at vi talrige gange har set at selvom det gir mening at vi handler stort ind så gør bestyrelsen det ikke..

Forskellen på jer og os er at nordea desværre ikke tillader os at handle for store summer konstant selvom vores økonomi sejler Wink.. Sagt med andre ord så kan i hver gang i er det mindste utilfredse med en spiller bare skyde ham væk og bruge et tociffret millionbeløb på at hente en ny.. For os andre menneskelige klubber er det desværre ikke altid lige til..

Og som Farnerud spiller lige nu tvivler jeg på vi kan få noget meget bedre..

Og Sunbao du er da totalt blank.. Manden har spillet godt lige siden han begyndte at få chancen regelæssigt her i efteråret.. Han har bare ikke haft held til at lave mål, men Farnerud er heldigvis en spiller der bidrager med andet end mål!

VK, er det ikke logisk?

Vi har en fast og TYDELIG målsætning i FCK. Vi har en sportslig ledelse, der har siddet i sædet i lang tid og supplere hinanden rigtigt godt. Vi har været i Europæiske gruppespil 5 år i træk nu? Det kan godt være, at vi får økonomiske indskud af Nordea, men vi er også den klub der tjener klart mest på det sportslige og det har vi været de seneste 10 år. Og nu når vi snakker økonomiske indskud, så kan jeg se at Kasi-Jesper penge er igang med at blive jeres død. I kommer også ud af kvartalerne med blodrøde tal, men forskellen ligger bare i at, i tjener ikke så penge på det sportslige da jeres målsætning er uklar, jeres scoutningsystem ikke eksisterend og jeres trup for dårlig?
Og nu sidder du som inkarneret Brøndby fan og siger i skal holde i Farnerud, fordi det fungerer? Fordi at ledelsen ikke vil gå ud og investerer i en ny mand? Tro mig, hvis Farnerud blev skudt afsted, så ville der komme nyt blod ind ingen tvivl om det.!

Thaurat al Shabab

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #30730: 07 Dec 2010, 15:33 »

nu har fcks køb jo heller ikke været for store summer, i det nuværende markede skal der ikke ret meget til.
Vi har ikke behov for en bank til at give os lov til at købe spillere. Det har vi selv økonomi til. Hvis de rette vel og mærke kan fås.

Vi kan sagtens få noget der passer bedre ind end Farnerud derudover spiller han ca samme funktion om Krohn begge to samtidig holder ikke i længden.

Hold nu op manden har spillet 2 gode kampe og vist lidt i de andre, det gør ham altså ikke til nogen frelser eller noget som helst.
Manden viser i momenter hvad han kan, men det er bare alt alt for sjældent, vi kan få så meget mere ud af hans hyre.

verdenskrig
Manager

« Svar #30731: 07 Dec 2010, 15:35 »

i tjener ikke så penge på det sportslige da jeres målsætning er uklar, jeres scoutningsystem ikke eksisterend og jeres trup for dårlig?

Hvormed du lige har begrundet min frygt for et salg af Farnerud og et køb af "Hvem-det-nu-skulle-være".. Er det ikke logisk fra min side at jeg frygter et salg af en nuværende profil, når jeg ved hvilke personer der er sat til at hente en ny.. Eller nej jeg ved ikke engang hvem der skal hente ham.. For vi har ingen sportsdirektør, kun et "hemmeligt fodboldudvalg"  crazy

Du modsiger jo totalt dig selv ved først at sige at vi ingen klar plan for noget har, for så at have fuld tillid til at vi henter en åhh så god spiller.. Hvordan hænger det sammen?

Jeg må da i den grad sige at hvis Farnerud bliver solgt så håber jeg du får ret.. Men det du siger der giver ikke særlig meget mening imo

Cool

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #30732: 07 Dec 2010, 15:36 »

i har da Anders Bjerregaard? Smiley

Thaurat al Shabab

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #30733: 07 Dec 2010, 15:37 »

VK, er det ikke logisk?

Vi har en fast og TYDELIG målsætning i FCK. Vi har en sportslig ledelse, der har siddet i sædet i lang tid og supplere hinanden rigtigt godt. Vi har været i Europæiske gruppespil 5 år i træk nu? Det kan godt være, at vi får økonomiske indskud af Nordea, men vi er også den klub der tjener klart mest på det sportslige og det har vi været de seneste 10 år. Og nu når vi snakker økonomiske indskud, så kan jeg se at Kasi-Jesper penge er igang med at blive jeres død. I kommer også ud af kvartalerne med blodrøde tal, men forskellen ligger bare i at, i tjener ikke så penge på det sportslige da jeres målsætning er uklar, jeres scoutningsystem ikke eksisterend og jeres trup for dårlig?
Og nu sidder du som inkarneret Brøndby fan og siger i skal holde i Farnerud, fordi det fungerer? Fordi at ledelsen ikke vil gå ud og investerer i en ny mand? Tro mig, hvis Farnerud blev skudt afsted, så ville der komme nyt blod ind ingen tvivl om det.!

Rolig nu det er først med de sidste par års cl succes i er begyndt at tjene penge sportsligt ellers har fodbold delen været ren underskudsforretnin g.

Well hvis du kigger i vores regnskaber ville du se at grunden til der har været de underskud er at man har betalt store summer ekstra ordinært af på sine lån og dermed er nede og skylde bankforbindelsen sølle 25-30 millioner.

Om jer kan man sige at i er blevet reddet af pludselig sportslig succes i europa havde det ikke været for den inden for det sidste års tid, ja så havde situationen hos jer været helt og særdeles anderledes. I har haft godt styr på den sportslige del ja, men alt andet har sejlet lige så meget rundt som ude hos os.

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #30734: 07 Dec 2010, 16:11 »

i har da Anders Bjerregaard? Smiley

Nej... Huh

Aldrig alene!

Sider: 1 ... 2047 2048 [2049] 2050 2051 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010