home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:52:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 606 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2046 2047 [2048] 2049 2050 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4709905 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #30705: 06 Dec 2010, 22:07 »

men vores store problem er efter min mening forsvaret "De vender jo som færge" Peace, føler at vi mangler hurtighed i den bagerste kæder, vi virker utrolig følsomme overfor hurtige vævre angribere  Smiley

ENIG! Utvivlsomt vores største problem, ligeledes mangler der en ordenlig 6'er type. Der så jeg gerne en anden end Nilsson (hej Thygesen eller Jatta!).

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Brodersen93
Gæst

« Svar #30706: 06 Dec 2010, 22:07 »

Det er også de færreste målmand som spiller godt med en skadet skulder Wink
Den havde jeg så heller ikke ligefrem med i overvejelserne, tak for bonusinfo  Smiley

korzika
Gæst

« Svar #30707: 06 Dec 2010, 22:09 »

ENIG! Utvivlsomt vores største problem, ligeledes mangler der en ordenlig 6'er type. Der så jeg gerne en anden end Nilsson (hej Thygesen eller Jatta!).

Thygesen er da ikke en 6'er?

Han er da alt andet end defensivt indstillet, og hvis han spiller med centralt, så er det da offensivt, han har sine styrker.

Zone 43
Manager

« Svar #30708: 06 Dec 2010, 22:21 »

Thygesen er da ikke en 6'er?

Han er da alt andet end defensivt indstillet, og hvis han spiller med centralt, så er det da offensivt, han har sine styrker.

Nah, nok nærmere en 8'er. Og de par gange, jeg har set ham i aktion, har han nu leveret en god solid, defensiv indsats. Offensivt ligeså.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #30709: 06 Dec 2010, 22:29 »

Thygesen er nok det man ville kalde en felt-til-felt spiller Smiley
Derfor så jeg da meget gerne man hentede ham! Vil hellere have ham end Jan K!

Jatta er helt klart 6'eren og jeg synes han gør det rigtig fint de gange han spiller. Men han er stadig ung og meget skadet, så en stabil kvali-spiller ville være kanon Smiley Jesper Jørgensen fra Esbjerg?

Men men men centerforsvaret er førsteprioritet, og selvom Goodson kommer ser jeg gerne en forstærkning

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #30710: 07 Dec 2010, 11:37 »

Ja, så skal FAXE-tribunen omdøbes!
Dette sker da Carlsberg er blevet ny "official beer partner".

Man vil tage fans med på råd omkring det nye navn.

Jeg tænker at man kunne opkalde den efter John Faxe, så er der ligesom ikke så meget der.
Sydsiden er også et godt bud.

Hvad mener i?

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #30711: 07 Dec 2010, 11:56 »

Thygesen er nok det man ville kalde en felt-til-felt spiller Smiley
Derfor så jeg da meget gerne man hentede ham! Vil hellere have ham end Jan K!

Jatta er helt klart 6'eren og jeg synes han gør det rigtig fint de gange han spiller. Men han er stadig ung og meget skadet, så en stabil kvali-spiller ville være kanon Smiley Jesper Jørgensen fra Esbjerg?

Men men men centerforsvaret er førsteprioritet, og selvom Goodson kommer ser jeg gerne en forstærkning

Thygesen ja tak, jesper jørgensen nej tak vi har mike til den anden plads i forvejen.

Endnu en dc'er ikke før Remco Max og Bissen er væk, men så skal vi også ha 2.

Vi mangler en skarpretter, ny rygtes Farnerud også til Young Boys

Andersen
Reserveholdsspiller

« Svar #30712: 07 Dec 2010, 12:14 »

Et salg af Farnerud ville være aldeles glimrende! Forhåbentlig har vi en ny angriber i kikkerten, jeg mener ikke nemlig ikke, at vores nuværende spillere på den plads er tilstrækkeligt gode. Generelt mangler vi i mine øjne forstærkninger på flere pladser:

Angriber
Midtbaneleder
Venstreback
Midterforsvarer

Og nu måtte der også gerne komme en forlængelse med Wass. Det bør være topprioritet lige nu.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #30713: 07 Dec 2010, 12:17 »

Vi kan skifte navn så mange gange det kan lade sig gøre, men den vil altid hedde Faxe-Tribunen og vi vil altid være Sydsiden. Hvis den absolut SKAL skifte navn så må det som der er foreslået blive Sydsiden. "Helvede i nord" lyder fedt. Men som stadionnavn? "Velkommen til superligakampen i helvede i nord mellem Brøndby og SønderjyskE"? Opstemt

Kan ikke komme på andet end Sydsiden. "Nummer 4" som en hyldest til PerPer måske men det lyder måske lidt ringe.

Sydsiden - klart.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

verdenskrig
Manager

« Svar #30714: 07 Dec 2010, 14:36 »

Ja, så skal FAXE-tribunen omdøbes!
Dette sker da Carlsberg er blevet ny "official beer partner".

Man vil tage fans med på råd omkring det nye navn.

Jeg tænker at man kunne opkalde den efter John Faxe, så er der ligesom ikke så meget der.
Sydsiden er også et godt bud.

Hvad mener i?

I første omgang var jeg simpelthen ved at tabe morgenkaffen ned over mig da jeg læste nyheden på tekst tv  " Brøndby opgiver Faxe tribunen"  crazy Grin.. Jeg frygtede VIRKELIG at den nyhed handlede om det jeg troede..

Men et navneskift kan sgu ikke helt få min dag til at gå i spåner.. For mig vil det altid være Faxe Tribunen Smiley

Et salg af Farnerud ville være aldeles glimrende! Forhåbentlig har vi en ny angriber i kikkerten,

Et meget modigt statement.. Vores ledelse har gang på gang vist at de på ingen måde evner at finde de erstatninger der skal til for et spillersalg... At sælge Farnerud nu ville være topidiotisk imo.. Manden præsterer fantastisk, og er pt en af de bedst spillende mænd vi har i truppen..
Nu er der selvfølgelig ingen garanti for at han fortsætter til foråret, men gør han det så skal vi være MEGET gode for at finde en mand på markedet som er bedre... Synes vi skal stoppe med at sælge vores profiler så snart de blomstrer op.. Det er ikke den vej vi skal gå i jagten på FCK Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #30715: 07 Dec 2010, 14:46 »

I første omgang var jeg simpelthen ved at tabe morgenkaffen ned over mig da jeg læste nyheden på tekst tv  " Brøndby opgiver Faxe tribunen"  crazy Grin.. Jeg frygtede VIRKELIG at den nyhed handlede om det jeg troede..

Men et navneskift kan sgu ikke helt få min dag til at gå i spåner.. For mig vil det altid være Faxe Tribunen Smiley

Et meget modigt statement.. Vores ledelse har gang på gang vist at de på ingen måde evner at finde de erstatninger der skal til for et spillersalg... At sælge Farnerud nu ville være topidiotisk imo.. Manden præsterer fantastisk, og er pt en af de bedst spillende mænd vi har i truppen..
Nu er der selvfølgelig ingen garanti for at han fortsætter til foråret, men gør han det så skal vi være MEGET gode for at finde en mand på markedet som er bedre... Synes vi skal stoppe med at sælge vores profiler så snart de blomstrer op.. Det er ikke den vej vi skal gå i jagten på FCK Smiley

ej, hold nu op Smiley

Farnerud har spillet 2-3 gode kampe i år og ca. 5-6 gode kampe gennem hele sin tid i Brøndby. Få dog den mand af vejen hurtigst muligt inden han får nedtur nummer 17. Robbie Findley har da flere gange været rygtet til jer, og en evt. prævetræning ville da ikke skade. Med et salg af Farnerud, Jan K. og MvS ville der være mere kapital til rådighed, idet jeres 3 mest løntunge spillere er væk.
Og med jeres nye scoutingsystem in mente, så har jeres ledelse vel et par navne i kikkerten?

Thaurat al Shabab

Hamza_BIF
Manager

« Svar #30716: 07 Dec 2010, 14:48 »

I min verden ændrer navneskiftet (Formentlig/Forhåbentlig til Sydsiden) intet. Det bytter bare om på navnene. Lige nu er Faxe-Tribunen det officielle navn og Sydsiden er det "uofficielle". Hvis vi skifter navn til Sydsiden vil Sydsiden bare være det officielle mens Faxe-Tribunen vil være det "uofficielle". Am I right?

Selv om 40 år tror jeg at jeg vil kalde det for Faxe-Tribunen OG Sydsiden. Og sådan vil det altid være i min verden. Uanset hvad det hedder.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

verdenskrig
Manager

« Svar #30717: 07 Dec 2010, 14:52 »

ej, hold nu op Smiley

Farnerud har spillet 2-3 gode kampe i år og ca. 5-6 gode kampe gennem hele sin tid i Brøndby. Få dog den mand af vejen hurtigst muligt inden han får nedtur nummer 17. Robbie Findley har da flere gange været rygtet til jer, og en evt. prævetræning ville da ikke skade. Med et salg af Farnerud, Jan K. og MvS ville der være mere kapital til rådighed, idet jeres 3 mest løntunge spillere er væk.
Og med jeres nye scoutingsystem in mente, så har jeres ledelse vel et par navne i kikkerten?

Farnerud spillede en rigtig flot forårssæson, hvor han så afgjort var et af holdets bedste og en af grundene til at tingene pludselig kørte på skinner.. Hans første sæson var ikke spillemæssigt noget vildt men han lavede stadig 9 mål..

Nu er han begyndt at spille godt samtidigt med at han laver mål.. Ham og Agger virker til at have et samarbejde som er rigtig fint, i og med at de begge har et godt blik for spillet og ganske god teknik.. Se f.eks det mål vi laver til 1-1 mod Silkeborg.. Det er fandme så høj klasse at selv du som FCK fan må tage hatten af.. Vi skiller jo Silkeborg ad der efter behag Grin..

Har du nogensinde set Rob Findley spille? For jeg kan ikke se hvordan en spiller som for mig er totalt ukendt, som ikke taler dansk, og som ikke kender den danske fodboldkultur kan være med til at hjælpe os med at få den anden plads.. Manden skal med garanti mindst bruge et halvt år på at vænne sig til superligaen.. Hvor meget videre bringer det os? Så kan vi da lige så godt satse på noget som virker pt..

Grunden til at Farnerud er blomstret op nu, er at han har HJ som træner.. Det er helt tydeligt at HJ har arbejdet med hans blik for medspillerne, samt hans arbejdsindsats rent defensivt.. Det ses tydeligt ved at han nu ikke længere behøver 8 boldberøringer før han sender bolden videre, men rent faktisk er med til at holde flow i vores angrebsspil!  Smiley.. Jeg kan ikke se hvorfor det ikke skulle fortsætte.. Det er for mig at se et dårligt signal til de øvrige klubber i toppen hvis vi sælger ud nu!

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #30718: 07 Dec 2010, 15:02 »

Well der skal renses ud ja, Farnerud viser endeligt lidt ja, men nu har manden gået til suppens højeste løn i flere år uden at vise en skid, til foråret har vi elendige baner som ikke passer af, afsted med ham.

for de 5.5 mill lønkroner vi spare kan der hentes 2 profiler ind, istedet for blot den ene han er.
Man skal tænke på lønningsniveauet er et helt andet nu end førhen, Gislason Madsen Max Bissen Farnerud og Jan k trækker til sammen et par af tyve millioner i lønninger om året. Du vil kunne hente 5-6 tilsvarende spillere til omkring det halve i det nuværende markede.

verdenskrig
Manager

« Svar #30719: 07 Dec 2010, 15:06 »

Well der skal renses ud ja, Farnerud viser endeligt lidt ja, men nu har manden gået til suppens højeste løn i flere år uden at vise en skid, til foråret har vi elendige baner som ikke passer af, afsted med ham.

for de 5.5 mill lønkroner vi spare kan der hentes 2 profiler ind, istedet for blot den ene han er.
Man skal tænke på lønningsniveauet er et helt andet nu end førhen, Gislason Madsen Max Bissen Farnerud og Jan k trækker til sammen et par af tyve millioner i lønninger om året. Du vil kunne hente 5-6 tilsvarende spillere til omkring det halve i det nuværende markede.

Når ja for de baner han har spillet på mens han har blomstret op har jo været de rene billiardtæpper  crazy ? Synes det er et lidt underligt argument, som vel mere viser at du ikke bryder dig om manden, frem for at du ser på hva han reelt leverer, og kan levere til foråret..

Hvis en spiller gør det rigtig godt, som Farnerud gør lige nu så skal han blive.. Hvis vi endelig skal sælge ham så kan vi sælge ham til sommer efter at vi er blevet nr 2, og herefter kan lokke med CL kval Smiley

Cool

Sider: 1 ... 2046 2047 [2048] 2049 2050 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010