home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1052 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 30 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 155 156 [157] 158 159 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4221059 gange)
F.C.K.
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #2340: 26 Okt 2006, 19:17 »

w00t! Hvor pokker har du set det henne? Shockeret

Hmm.. Så ser vi åbenbart ikke den samme Hannes? Jeg synes at han kæmper for at blive bedre. Hver gang!

Måske man skulle prøve Hannes og Agger sammen i front i en kamp eller to? Rullende Øjne
En eller anden engelsk side... Fordi at han er så dårlig og han har jo spillet der.. Og det med Agger mener jeg vidst nok at ha set i onside

United-styrer
Gæst

« Svar #2341: 26 Okt 2006, 19:17 »

w00t! Hvor pokker har du set det henne? Shockeret

Hmm.. Så ser vi åbenbart ikke den samme Hannes? Jeg synes at han kæmper for at blive bedre. Hver gang!

Måske man skulle prøve Hannes og Agger sammen i front i en kamp eller to? Rullende Øjne

Kæmper for at blive bedre? Ej, nu må du da stoppe. Ja, han kæmper, men fordi han er så talentløs, som han er, er det uden formål. Desuden har vi ikke tid til en spiller, som, du tror, bliver bedre, fordi du kan se, at han kæmper for at blive det.

Zone 43
Manager

« Svar #2342: 26 Okt 2006, 19:22 »

En eller anden engelsk side... Fordi at han er så dårlig og han har jo spillet der.. Og det med Agger mener jeg vidst nok at ha set i onside

Så har det vel havde været dengang i England?

Kæmper for at blive bedre? Ej, nu må du da stoppe. Ja, han kæmper, men fordi han er så talentløs, som han er, er det uden formål. Desuden har vi ikke tid til en spiller, som, du tror, bliver bedre, fordi du kan se, at han kæmper for at blive det.

dvs. at hvis jeg nu starter i en klub, så bliver jeg heller ikke bedre, da jeg, lige nu er pænt dårligt til bold, uanset hvor meget jeg kæmper i hver kamp? Rullende Øjne

BIF køber nok kraftigt ind i vinterpausen, men jeg har svært ved at se hvor de skal hente deres profiler?

2DV Skuffet Ubeslutsom

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

United-styrer
Gæst

« Svar #2343: 26 Okt 2006, 19:25 »

dvs. at hvis jeg nu starter i en klub, så bliver jeg heller ikke bedre, da jeg, lige nu er pænt dårligt til bold, uanset hvor meget jeg kæmper i hver kamp? Rullende Øjne

Hannes er 23, talentløs, men ih hvor han kæmper. Agger er 18, hvis jeg husker ret, og har et stort talent. Intet, vi har set, tyder på, at Hannes er en bedre spiller nu, og Aggers alder taget i betragtning kan han da kun udbygge til Hannes. Jeg begriber ikke, hvordan du stadig kan forsvare ham.

F.C.K.
Gæst

« Svar #2344: 26 Okt 2006, 19:25 »

Så har det vel havde været dengang i England?

2DV Skuffet Ubeslutsom
Nej det var det skam ikke..

United-styrer
Gæst

« Svar #2345: 26 Okt 2006, 19:27 »

Nej det var det skam ikke..

Nå, så er det så mig, der må forsvare Hannes, for at en engelsk side har valgt at kåre Hannes til Superligaens dårligste indkøb lyder ret useriøst. Det kan de ikke have meget forstand på...

At det så om muligt er rigtigt, det er en anden sag :-)

Zone 43
Manager

« Svar #2346: 26 Okt 2006, 19:35 »

Hannes er 23, talentløs, men ih hvor han kæmper. Agger er 18, hvis jeg husker ret, og har et stort talent. Intet, vi har set, tyder på, at Hannes er en bedre spiller nu, og Aggers alder taget i betragtning kan han da kun udbygge til Hannes. Jeg begriber ikke, hvordan du stadig kan forsvare ham.

Han er 18, ja

Agger bliver nok bedre end Hannes, ja. Men lige nu synes jeg at Hannes er noget bedre. Af det som man har set 1. holdet spille hidtil.

Men vi kunne jo også sælge ham, Rector evt. flere angribere, også bruge Agger og evt. Williams oppe i front? Godt om et par år, ja. Nu, nej! I hvert fald ikke på 1. holdet Smiley

Nå, så er det så mig, der må forsvare Hannes

Det er et sjælendt syn! Shockeret Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

United-styrer
Gæst

« Svar #2347: 26 Okt 2006, 19:39 »

Han er 18, ja

Agger bliver nok bedre end Hannes, ja. Men lige nu synes jeg at Hannes er noget bedre. Af det som man har set 1. holdet spille hidtil.

Men vi kunne jo også sælge ham, Rector evt. flere angribere, også bruge Agger og evt. Williams oppe i front? Godt om et par år, ja. Nu, nej! I hvert fald ikke på 1. holdet Smiley

Hvad baserer du det på, spørger jeg igen? Han har spillet fuldstændig elendigt, det kan du ikke komme uden om, hvorimod Agger i en kamp spiller fantastisk, mens han er lidt anonym, når han indskiftes. Muligvis er Hannes ikke anonym, men det er da fordi han er så stor og kluntet, at man ikke kan undgå at opdage hans gentagne beviser på teknik på absolut laveste niveau.

Og til det andet - ja tak! Det kan umuligt ikke blive værre. Rector og Hannes er vores største fejlkøb nogensinde. Begge er så langt fra det niveau, vi kan bruge.

Chelidze90
Gæst

« Svar #2348: 26 Okt 2006, 19:40 »

Han er 18, ja

Altså nu er jeg af samme holding som Us, med at Hannes jo er ufattelig dårlig efter det han har præsteret. Bare i kampen mod AaB brænder han friløbere mod Jimmy N. Det kan godt være man skal give ham tid, men man skal sgu heller ikke give ham for meget. Lige nu ser det ud til, at hans statestik fra England kommer til at gå igen i et vist omfang (Håber han scorer en kasse mere, så han kan forbedre den).

Giovanni Rector kan jeg ikke sige noget til, da han ikke har fået ret meget spilletid, ihvertfald det jeg har set Peace

Zone 43
Manager

« Svar #2349: 26 Okt 2006, 19:46 »

Hvad baserer du det på, spørger jeg igen? Han har spillet fuldstændig elendigt, det kan du ikke komme uden om, hvorimod Agger i en kamp spiller fantastisk, mens han er lidt anonym, når han indskiftes. Muligvis er Hannes ikke anonym, men det er da fordi han er så stor og kluntet, at man ikke kan undgå at opdage hans gentagne beviser på teknik på absolut laveste niveau.

Og til det andet - ja tak! Det kan umuligt ikke blive værre. Rector og Hannes er vores største fejlkøb nogensinde. Begge er så langt fra det niveau, vi kan bruge.

1. Holdskampe! Måske er han elendig, men han er da en få de få, som i det mindste kæmper for det! Selvom hans teknik er mere elendig!

Nogensinde! *host* Hans Christians *host*

- Daniel Agger.

United-styrer
Gæst

« Svar #2350: 26 Okt 2006, 19:48 »

1. Holdskampe! Måske er han elendig, men han er da en få de få, som i det mindste kæmper for det! Selvom hans teknik er mere elendig!

Fint, at han kæmper, men ærligt talt hjælper det ikke meget, når han er holdets mest usle spiller.

Zone 43
Manager

« Svar #2351: 26 Okt 2006, 19:52 »

Fint, at han kæmper, men ærligt talt hjælper det ikke meget, når han er holdets mest usle spiller.

Han mangler bare lige det sidste.. Så kan modstandernes forsvar godt forlade banen med blodtud! Wink

- Daniel Agger.

United-styrer
Gæst

« Svar #2352: 26 Okt 2006, 19:55 »

Han mangler bare lige det sidste.. Så kan modstandernes forsvar godt forlade banen med blodtud! Wink

Hvis vi snakker i at levere et godt bidrag til holdets chancer til at vinde, så mangler han ikke bare det sidste, nej. han har end ikke lige det første! Mht. at give andre blodtud, så er han til gengæld sikkert dygtig.

LosCules
Gæst

« Svar #2353: 26 Okt 2006, 19:57 »

Hmm.. En potentiel Peter Møller #2 med albuerne..? Men på den anden side, så er 32 vel lidt bedre til at score end ham Sigurdsson Smiley.

Zone 43
Manager

« Svar #2354: 26 Okt 2006, 20:01 »

Hvis vi snakker i at levere et godt bidrag til holdets chancer til at vinde, så mangler han ikke bare det sidste, nej. han har end ikke lige det første! Mht. at give andre blodtud, så er han til gengæld sikkert dygtig.

Delte meninger - igen!

Hmm.. En potentiel Peter Møller #2 med albuerne..? Men på den anden side, så er 32 vel lidt bedre til at score end ham Sigurdsson Smiley.

Han fik da lavet en del flere mål end Hannes, inden han sluttede sig han DR

Han er nok mere en blanding af Hans Christians og Judas (aka. 32) Ubeslutsom

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 155 156 [157] 158 159 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010