home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  0 Brugere, 623 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2024 2025 [2026] 2027 2028 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4675284 gange)
Andreaskj
Reserveholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #30375: 19 Nov 2010, 16:27 »

Fuck noget lort vis Per Bjerregaard ikke ændrer mening så bliver vi stakkels Brøndby fans se dem blive degraderet til 2 division.Huh

cjensen94
Gæst

« Svar #30376: 19 Nov 2010, 17:20 »

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #30377: 19 Nov 2010, 17:22 »

Bare væk ham ham, han er alt for ringe ligesom alle de andre angribere

Zone 43
Manager

« Svar #30378: 19 Nov 2010, 17:29 »

BGA/AGK away næste år, skal nok blive fedt.. Cool

Jeg tror nu ikke, at DBU har boller nok til, at tvangsnedrykke nogen som helst, hvis jeg skal være ærlig. Der udover venter Bjerregaard nok på, at loven ændres, så vi kan få Ladbrokes eller et andet bettingfirma ind som hovedsponsorer istedet for Kasi, hvis han altså ikke har skræmt dem væk. Og de penge skal bruges til, at nedbringe/fjerne gælden.

En ting er dog sikkert, generalforsamlingen 2/12 bliver uhyggelig vigtig for klubbens fremtid.

Hvad angår Jallow, så ser jeg intet problem i, at skyde ham væk til januar. Hans kontrakt udløber til sommer, så kan vi da få lidt mønt for ham.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #30379: 19 Nov 2010, 17:35 »

Degradering og konkurs haha rolig nu, så slemt står det slet ikke til derudover vil man altid kunne hente kapital

DeBuur
Manager

« Svar #30380: 19 Nov 2010, 17:41 »

Jeg tror nu ikke, at DBU har boller nok til, at tvangsnedrykke nogen som helst, hvis jeg skal være ærlig. Der udover venter Bjerregaard nok på, at loven ændres, så vi kan få Ladbrokes eller et andet bettingfirma ind som hovedsponsorer istedet for Kasi, hvis han altså ikke har skræmt dem væk. Og de penge skal bruges til, at nedbringe/fjerne gælden.

En ting er dog sikkert, generalforsamlingen 2/12 bliver uhyggelig vigtig for klubbens fremtid.

Hvad angår Jallow, så ser jeg intet problem i, at skyde ham væk til januar. Hans kontrakt udløber til sommer, så kan vi da få lidt mønt for ham.

Hmm hvem i alverden ville give penge for Jallow ?

YNWA

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #30381: 19 Nov 2010, 17:59 »

Er der en lov som forhindrer bettingfirmaere at komme ind i Superligaen?

Men Ladbrokes udtalte dette for ikke så lang tid siden:
http://onside.dk/nyheder/superligaen/ladbrokes-vil-stadig-vaere-brondby-sponsor
« Seneste Redigering: 19 Nov 2010, 18:01 af -Benja- » Logged

Hamza_BIF
Manager

« Svar #30382: 19 Nov 2010, 18:03 »

Bjerregaard ikke med til bestyrelsesmøde - indlagt igen. Det er der ihf. en der skriver på B4.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #30383: 19 Nov 2010, 18:14 »

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #30384: 19 Nov 2010, 18:15 »

Fint regnskab langt bedre end analytikere og kritikere havde spået

Hamza_BIF
Manager

« Svar #30385: 19 Nov 2010, 18:20 »

Havde frygtet værre. Men fint regnskab (selvom det lyder lidt voldsomt at sige når man har -20 millioner).

Zone 43
Manager

« Svar #30386: 19 Nov 2010, 18:27 »

Hmm hvem i alverden ville give penge for Jallow ?

Det tror jeg nu, en del klubber gerne vil. Så dårlig er Jallow trods alt heller ikke, han er stadig ung og har imo, alt i alt, gjort det fint, så jeg tror nu godt, vi kan få lidt håndører for ham. Men hvem det skulle være helt præcist, dét ved jeg så ikke.

Er der en lov som forhindrer bettingfirmaere at komme ind i Superligaen?

Men Ladbrokes udtalte dette for ikke så lang tid siden:
http://onside.dk/nyheder/superligaen/ladbrokes-vil-stadig-vaere-brondby-sponsor

Udover DS har monopol i DK, så er jeg ikke helt inde i det omkring love og regler. Men der må være et eller andet i vejen med nogen love e.l., ellers tror jeg, at man ville have haft en aftale på plads.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #30387: 20 Nov 2010, 11:43 »

det er noget med at udenlandske spille/bettingfirmaer ikke har måttet reklamere på det danske marked, hvilket så bliver ændret den 1 jan. Smiley

absalonsen
Gæst

« Svar #30388: 20 Nov 2010, 12:43 »

det er noget med at udenlandske spille/bettingfirmaer ikke har måttet reklamere på det danske marked, hvilket så bliver ændret den 1 jan. Smiley

Det er udskudt.

http://epn.dk/samfund/article2251662.ece

Andersen
Reserveholdsspiller

« Svar #30389: 20 Nov 2010, 13:14 »

Må indrømme, at jeg ikke helt forstår problematikken. De udenlandske firmaer opererer allerede i DK. Det har de jo gjort i årevis, lige siden det blev klart for enhver, at Danske Spils monopol dage var talte. Derfor forstår jeg heller ikke, at det er forbudt at have betting-reklamer på trøjen i DK.

Virker som om regeringen ønsker at trække sagen i unødigt langdrag - sikkert for at forsøge at beskytte Danske Spil.. Absurd! De som vil spille, skal jo nok finde vej uanset, man må heller ikke oddse i kiosker under en vis alder (sådan var det i hvert fald for et par år siden), men det har jo alligevel aldrig været et problem at gøre det.

(Eksempelvis er der jo heller ikke Bwin reklamer på Real Madrids trøjer i FIFA11, hvis man spiller på dansk - LAME).

Sider: 1 ... 2024 2025 [2026] 2027 2028 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010