|
Fernando
Gæst
|
|
Dejligt med lidt optimisme, men tror dog ikke vi scorer 2 mål i Esbjerg  Nej måske ikke, men håber da jeg får ret!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kuszman
|
|
Håber jeg sku' også!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEJ NU MÅ DET STOPPE!
Nu er TR også udgået med en skade. FFS hvor er det pisse irriterende!
|
|
|
|
|
|
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
|
|
|
|
|
Lasse Jatta
Gæst
|
|
Håber på en brøndby sejr på 2-0, hvor Krohn og Farnerud scorer  og så ville det være dejligt med et clean sheet
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Benja-
|
|
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEJ NU MÅ DET STOPPE!
Nu er TR også udgået med en skade. FFS hvor er det pisse irriterende!
Det kunne have været slemmere, jeg er ikke den største fan af Rasmussen, og synes han er blevet for gammel og langsom. Så spændende med Jan F i startopstillingen. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kuszman
|
|
Det kunne have været slemmere, jeg er ikke den største fan af Rasmussen, og synes han er blevet for gammel og langsom. Så spændende med Jan F i startopstillingen.  Jeg er heller ikke den store fan og Thomas Rasmussen og ser ham gerne skiftet ud  Gerne Pierre Bengtsson fra FCN, han ser spændende ud!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Benja-
|
|
Jeg er heller ikke den store fan og Thomas Rasmussen og ser ham gerne skiftet ud  Gerne Pierre Bengtsson fra FCN, han ser spændende ud! Det er også ham jeg har haft i tankerne, da jeg heller ikke tror at Jan F har niveauet, men synes dog han skal have chancen i et par kampe og se hvad han kan. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kuszman
|
|
Det kan også være han får det nu hvor Thomas Rasmussen er ude  Det jeg har set til Jan F har dog ikke været forrygende... men han skal da også lige have chancen i et par kampe i træk før vi kan dømme ham 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brøndby_4ever
|
|
God start vi har fået. Så skal vi bare lige foran 
|
|
|
|
|
|
Aldrig alene!
|
|
|
|
|
kuszman
|
|
God start vi har fået. Så skal vi bare lige foran  Rigtig god aggreasiv start  Vi skal lige have en hurtig føring, så vi kan sætte os på kampen og kontollere den 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Angående situationen på kanten af feltet hvor fisker målmanden tager med hånd, målmanden kommer jo udefra og skubber bolden tilbage over stregen, dermed må han vel også teknisk set tage med hånd på bolden uden for feltet ? eller hvad
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
claus-vest
|
|
vil jeg også mene, men nok ikke hvis bolden ikke har sluppet linien... er der en dommer til stede
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
claus-vest
|
|
jan fredriksen er godt nok belvet kaldt lidt af hvert idag jan frandsen og jens frederiksen  elle rer det mig der har hørt helt forkert
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kuszman
|
|
jan fredriksen er godt nok belvet kaldt lidt af hvert idag jan frandsen og jens frederiksen  elle rer det mig der har hørt helt forkert Det har jeg ikke lagt mærke til, men det er da meget komisk hvis det er rigtig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
claus-vest
|
|
og nu kaldte de mike jensen for henrik jensen det sejler da for dem.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|