|
Hamza_BIF
|
|
Startopstillingen er:
Tørnes
Wass-Max-Stende-TR
Jens-Mike-Nilsson-Krohn
Farnerud-Agger
Tør allerede garantere at jeg efter kampen kan skrive hvor elendig og doven Farnerud var.
|
|
|
|
|
|
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
|
|
|
|
|
TMazz
|
|
1-1 burde være et fremragende resultat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
Ja især med den startopstilling!
|
|
|
|
|
|
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Alt andet end sejr er en fiasko. Men ok det har vi også sagt de seneste to gange hvor vi har spillet på hjemmebane. Begge gange mod hold der lå under stregen og begge gange har vi tabt.
|
|
|
|
|
|
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
|
|
|
|
|
Frederik1994
|
|
I skal jo være glade for at møde et Randers hold der bare ikke kan vinde, så nej, et kryds er sikkert meget sandsynligt.
|
|
|
|
|
|
:-)
|
|
|
|
|
TMazz
|
|
Vi er jo Brøndby, så et uafgjort resultat på hjemmebane mod en der ligger under stregen er jo aboslut fremgang !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Dejligt med en føring for en gangs skyld!  1. Halvleg er sgu forløbet meget godt og de spiller bare noget godt bold derude i dag! dejligt, at se de kommer med hjem og er aggressive og spiller fint i forsvaret og dejligt, at se Daniel Stenderup på banen  synes han gør det godt, men hader når de skyder udefra og skyder 15 meter over  men dejlig præstation her i første halvleg! så nu skal de bare scorer et mål til og køre sejren hjem!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DeBuur
|
|
 Vi er på vej igen... rart at være tilbage i top 3.... kampen i aften gav tro på at der er lys på vej... Mesterskabet er måske nok langt væk men lad os gå efter sølvet.
|
|
|
|
|
|
YNWA
|
|
|
|
|
BenjaBabs
|
|
Puha.. Vigtigt med de 3 point.. Var godt nok nervøs efter deres sene reducering, frygtede det værste der  Men alt i alt en god kamp, dejligt at se så solidt forsvarsspil, mod en af ligaens måske bedste angribere.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Tror at formen den dykker igen og vi desværre for et dårligt resultat i næste kamp det syntes jeg titi sker  men lad os nu se! jeg håber selvfølgelig på en sejr i næste kamp  og må sige jeg virkelig elskede at spillerne fightede hele vejen igennem! og at Tørnes stod en fremragende kamp 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
Tør allerede garantere at jeg efter kampen kan skrive hvor elendig og doven Farnerud var.
Det må du vidst tage i dig igen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Damse1994
|
|
Det eneste jeg er bange for er vores angribere de er simpelt hen for dårlige og score ikke nok mål! Der SKAL investeres i en rigtig angriber til vinter efter min mening!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Yura fra Randers!  han er, så giftig og er en fremragende angriber!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Frederik1994
|
|
Yura fra Randers!  han er, så giftig og er en fremragende angriber! 15.000.000 kr. og han er jeres. Han skal kun forbedre sine førstegangsberøring er, ellers er han næsten komplet 
|
|
|
|
|
|
:-)
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Stod det til mig er det en fin sum!  ironi. Vi skal bare lige skille os af med Magic, Gisla og Farnerud.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|