home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 612 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1990 1991 [1992] 1993 1994 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4623240 gange)
plutonium
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #29865: 17 Okt 2010, 17:19 »

når når , det var da bare en konstatering

Riiiight Tunge

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

søgaard
Gæst

« Svar #29866: 17 Okt 2010, 17:19 »

når når , det var da bare en konstatering
Desuden hører disse konstateringer hjemme i chatten og ikke i diverse klubtråde..

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #29867: 17 Okt 2010, 17:19 »

Desuden hører disse konstateringer hjemme i chatten og ikke i diverse klubtråde..

jeg holder mig væk ses

Thaurat al Shabab

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #29868: 17 Okt 2010, 17:26 »

Fortalte HJ at de var sikre på sejren i pausen eller hvad? Vi spiller slet ikke lige så godt.

rasjt
Juniorspiller
**

« Svar #29869: 17 Okt 2010, 17:37 »

Hvorfor det? det er jo Brøndby relateret, og det er da ligesom at slå sig selv på låret, og sige: "Satans, der blev ikke råd til kakaomælk", når man kun har 6 kroner, og den koster 7?

Manchester United - PSN: rasjt

plutonium
Manager

« Svar #29870: 17 Okt 2010, 17:45 »

Hvorfor det? det er jo Brøndby relateret, og det er da ligesom at slå sig selv på låret, og sige: "Satans, der blev ikke råd til kakaomælk", når man kun har 6 kroner, og den koster 7?

Fordi forum er forbehold debatindlæg, mens chat-skakten er forbeholdt udbrud og 'OT'-snak.

Vi vil fx heller ikke se indlæg som 'MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL Opstemt Opstemt Opstemt' i den her tråd, når BIF scorer. Selvom det er BIF-relateret. Det hører til i chat-skakten.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Hamza_BIF
Manager

« Svar #29871: 17 Okt 2010, 17:53 »

Er i chok over hvor tæt vi var på sejren til sidst. Helt sindssygt.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #29872: 17 Okt 2010, 17:55 »

jeg holder mig væk ses
Yeeeeeeeeeeeeees!

Skuffende, skuffende, andet er der ikke at sige..

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #29873: 17 Okt 2010, 17:56 »

Ligeså fornuftig 1 halvleg, spiller de ligeså elendigt i 2 halvleg og er jo slet ikke til stede.
Moralen er helt i bund, det er helt klart og tydeligt.

Men hallo... Vi Brøndby IF  vi vil være mestre og være nordens bedste, så 1-1 i farum er et drømmeresultat!
Målene velter ind som sidste sæson... men kun 1 idag...

Zone 43
Manager

« Svar #29874: 17 Okt 2010, 20:05 »

Enig, vi har første halvleg, de har anden. Bare ærgeligt, og symbolsk for os, at Strygers skud til sidst rammer stolpen og triller på stregen.. Jeg synes dog, der var fremgang i spillet ift. de sidste 3-4 kampe, men der er stadig en del, at arbejde med for HJ og resten af trænerstaben.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #29875: 17 Okt 2010, 21:26 »

Er i chok over hvor tæt vi var på sejren til sidst. Helt sindssygt.

Det her er bare en rigtig stolpe ud sæson.. Kæft hvor havde jeg set den forbandede bold i mål.. Va rnæsten allerede i gang med at juble.. Når man rammer indersiden af stolpen og den kurer langs stregen med 3 min igen så må man bare ikke vinde Skuffet

Men jeg synes der var fremgang at spore i dag.. Spillerne viste rigtig god indstilling, og der blev i den grad gået til vafflerne.. Spillemæssigt mangler vi stadig mange ting.. Forståelse for løb for boldholderen, simple retningsbestemte tæmninger, og folk i feltet er virkelig ting vi skal arbejde på..

Forsvarsmæssigt sejler vi dog fuldkommen, og FCN skaber vel 4-5 100 % chancer og bliver snydt for et oplagt straffespark.. Jeg må indrømme at jeg fra min plads var 100 % sikker på at dommeren ville fløjte..

Jatta, Tørnæs, samt Stryger spillede alle en rigtig flot kamp i dag, mens Nilsson, MKD, samt Bernburg spillede en hæslig kamp i mine øjne.. Bernburg spiller tydeligt med smerter og det hæmmer ham meget.. Så flere gange at han trak lidt på sit dårlige ben.. Jeg er så ked af at han er så ofte skadet for en Bernburg i topform er imo suppens bedste angriber...

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #29876: 17 Okt 2010, 21:49 »

I mine øjne var Remco og Max dårlige i dag, for en gangs skyld sad jeg på langsiden os så kampen pga. nogle fribilletter jeg fik. Og ved 1-1 målet fortæller meget godt niveauet i Brøndbys forsvar. 5 BIF spillere og 2 FCN spillere + ham der smider bolden ind i feltet og wupti MÅL, så nemt som det kan være.

1 = Det burde ikke være Max der skal ud og lege venstre back.
2 = Thomas Rasmussen spiller en hæslig kamp og der er tit åbent på hans back plads og han er ekstrem langsom. Det var nærmest pinligt se ham løbe om kamp med Lawan.
3 = Remco glor bold ved 1-1 målet.. Søren Christensen som er den eneste der kan sparke den ind står helt fri. SUK SUK SUK

Men anyway forventer ikke 3 point mere i nogle kampe, for vi er ikke favoritter eller noget som helst mere. Og når BIF spiller så kan alt ske.

absalonsen
Gæst

« Svar #29877: 17 Okt 2010, 23:18 »

Jovidst var vi tæt på til sidst. Meget uheldigt, at den rammer indersiden af stolpen i stedet for at gå ind. Dog havde det været ret ufortjent, hvis vi havde vundet. Føj da, hvor var vi væk i anden halvleg. Vi har vel dårligt nok en chance før stolpen afviste os.

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #29878: 17 Okt 2010, 23:49 »

Bestemt ikke nogen god kamp i dag. Det er tydeligt at spillerne mangler selvtillid til at turde have bolden og spille. De vil hellere spille den baglæns og losse Skuffet

Det virker også som om spillerne aldrig har spillet sammen før. Synes det er forbavsende tit at man ser en spiller rykke i et hul hvorefter afleveringen kommer et helt andet sted. Er det ikke sådan noget man lærer til træning? Men ok de bruger vel al tiden på at lave afleveringer, for hold da op hvor er det ringe.

Jeg er positiv over Jatta's comeback og jeg tror på han kan blive en gevinst på midten. Nilsson er for langsom og for defensivt orienteret når vi allerede har Jatta, så derfor kunne Mike måske pynte på midten, hvis han altså gider at spille fodbold!

MKD var virkelig ringe i dag. Lige så snart vores spillere kommer på landsholdet spiller de ad helvedes til Skuffet

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #29879: 18 Okt 2010, 09:09 »

MKD var virkelig ringe i dag. Lige så snart vores spillere kommer på landsholdet spiller de ad helvedes til Skuffet

Vil da nærmere sige at ligeså snart nogle af vores spillere har været på landsholdet, spiller de dårligt i Brøndby når de kommer tilbage igen.

Krohn-Dehli spillede da en fin kamp mod Cypern.

Sider: 1 ... 1990 1991 [1992] 1993 1994 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010