|
Hamza_BIF
|
|
|
|
|
|
|
|
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
|
|
|
|
|
DeBuur
|
|
Kasi Jesper kunne løfte BIF, det han kan og har vist med Pandora smykker er fantastisk, men om det er godt for klubben på lang sigt det er jeg ikke sikker på.
Jeg mener BIF skal have en langsigtet målsætning som især baseres på talent udvikling som danmarks svar på Ajax...
der vil så være nogle år hvor klubben ikke bliver nr 1 men er inde i top 3.
Her og nu handler det om at få ryddet op i en trup af spillere med taber mentalitet.. ingen nævnt ingen glemt... det koster penge og her kunne en Kasi jesper være anvendelig.
Vi skal ikke have en flok 2. rangs svenskere på topløn og forsker ordning.... den vej fører ingen steder.
|
|
|
|
|
|
YNWA
|
|
|
|
|
Camus
Gæst
|
|
Vi skal ikke have en flok 2. rangs svenskere på topløn og forsker ordning.... den vej fører ingen steder.
Deri tror jeg du har uret.. Jeg vil tillade mig at antage at vejen fører et sted hen. Jeg tror dog ikke det er noget særlig rart sted.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Benja-
|
|
Hvad så med AG København & Rhein Necker-Löven?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DeBuur
|
|
Hvad så med AG København & Rhein Necker-Löven?
Her var Jesper igang inden han solgte noget af Pandora..... De folk der udtaler sig omkring Kasi Jesper og hans forpligtigelser.... . er altså nogen af sværvægterne i Danmarks Erhvervsliv... den seriøse del af det. http://www.axcel.dk/content/dk/om_axcel/organisation
|
|
|
|
|
|
YNWA
|
|
|
|
|
JosepGuardiola
Gæst
|
|
Her er en artikel, der går i dybden med Brøndbys økonomi. Det er jo helt uhørt hvordan det hænger sammen med spillet på banen. Link
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 08 Okt 2010, 19:15 af Altid Brøndby »
|
|
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
En af PERs drenge. Nuff said. Håber Kasi-Jesper har et spar 2-kort i ærmet.
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
David Villa
|
|
Brøndby har ikke brugt for kapital, de har brug for viden. Viden om hvordan sportsverdenen I DAG hænger sammen, og viden om, hvordan man driver en sportsforretning på højeste niveau. Den viden, den besidder hverken Per Bjerregaard eller Palmå på nuværende tidspunkt!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brøndby_4ever
|
|
Brøndby har ikke brugt for kapital, de har brug for viden. Viden om hvordan sportsverdenen I DAG hænger sammen, og viden om, hvordan man driver en sportsforretning på højeste niveau. Den viden, den besidder hverken Per Bjerregaard eller Palmå på nuværende tidspunkt!
Og SLET ikk brug for penge...? 
|
|
|
|
|
|
Aldrig alene!
|
|
|
|
|
ItaliensLarsen
|
|
Og SLET ikk brug for penge...?  De har mere brug for, at vide hvordan man driver en moderne fodbold klub.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brøndby_4ever
|
|
De har mere brug for, at vide hvordan man driver en moderne fodbold klub.
Ja, men begge dele ville jo være rart....
|
|
|
|
|
|
Aldrig alene!
|
|
|
|
|
Goikoetxea
Gæst
|
|
Det er jo en blanding af masse ting, Brøndby har brug for penge det er der vist ingen tvivl om. Men jeg syntes nu det vigtigste er at man får alt på plads udenfor banen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Har Brøndby egentlig et så kaldt fanregister? altså sådan så man kan udelukke alle bøllerne? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|