Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
21 Maj 2025, 22:37
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40
szukizek
Træningsbanen
Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere:
23570
1 Bruger, 560 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
mmb79493
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Brøndby IF tråden
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
1986
1987
[
1988
]
1989
1990
...
2757
Forfatter
Emne: Brøndby IF tråden (Læst 4613065 gange)
TMazz
Førsteholdsspiller
Sv: Brøndby IF tråden
«
Svar #29805:
06 Okt 2010, 19:39 »
Citat af: -Benja- 06 Okt 2010, 18:48
For et par uger siden, var det Kasi-Jesper som friede til Brøndby ved at snakke om et nyt storhold.
Nu er det den anden vej - håber der kommer noget godt ud af det:
http://www.bold.dk/nyt/Palmaa-vil-have-Kasi-Jesper-tilbage
Både Per B og nu Ole Palmå er åben.
Tror skam også alle gerne vil indgå i BIF..... men men Jesper vil have en af de to stillinger som Palmå og Per B har... thats the problem...
«
Seneste Redigering: 06 Okt 2010, 19:41 af TMazz
»
-Benja-
Landsholdsspiller
«
Svar #29806:
06 Okt 2010, 19:40 »
Citat af: TMazz 06 Okt 2010, 19:39
Jeg tror det ligger sådan at både Per B og Palmå også gerne vil have Jesper ind i BIF. Problemet ligger bare i at det er lige de to stillinger som Jesper vil have.
Ved ikke om det var på BT jeg læste, at Per B udtalte at han gerne så ham overtage hans plads på længere sigt, og ikke afviste at de ville lave en sparringsperiode, hvor Jesper vil blive kørt i stilling, men om han er tilfreds med at deles om magten, vides ikke.
Lausus
Reserveholdsspiller
«
Svar #29807:
06 Okt 2010, 19:55 »
Det er godt nok en charmeoffensiv de har gang i nu!
De har nok snakket om på bestyrelsesmødet at det nok ikke var nogen dårlig ide hvis man kunne lokke Kasi til at smide penge i klubben.
Problemet er bare at så længe Per B er der vil Jesper ikke røre ved det. Tror ikke han vil gå med til en indkørslesperiode medmindre den er på ca. 1 dag
-Benja-
Landsholdsspiller
«
Svar #29808:
07 Okt 2010, 10:37 »
Det begynder at ligne noget nu, så mangler vi bare Kasi-Jesper.
http://onside.dk/nyheder/superligaen/bjerregaard-vil-modes-med-kasi-jesper
Goikoetxea
Gæst
«
Svar #29809:
07 Okt 2010, 11:11 »
Som skrevet kommer Jesper ikke ind i klubben før Per er væk, dog frygter jeg lidt man vælger den lette vej hvis Jesper kommer til magten.
Med det mener jeg at man bare handler stort ind, som jo også er et problem nu. Man har for mange dyre spillere som er handlet forkert ind. Nej lad os håbe klubben satser endnu mere på den fantastisk talentmasse som der altid har været i Brøndby, jo flere mere focus på talenter, jo bedre spillere til truppen i suppen, jo flere penge til indkøb pga gode talenter nok skal sælges.
Hamza_BIF
Manager
«
Svar #29810:
07 Okt 2010, 11:22 »
Kasi-Jepser ind i bestyrelsen - ikke som formand kunne være fedt nok. Så kunne han tage over når Per nu engang stopper. Formentlig indenfor et par år.
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
United-styrer
Gæst
«
Svar #29811:
07 Okt 2010, 11:23 »
Jeg ville godt nok hade at se Jesper Nielsen som bestyrelsesformand i Brøndby. Vi ville gå fra det ene ekstrem, en stivnakket dinosaur, til det andet, en virkelighedsfjern fantast, og jeg tror næsten, Kasi-Jesper ville være endnu være, end Per Bjerregaard har været de seneste år.
Kan folk virkelig ikke se, at den mand er helt ude af trit med virkeligheden?
Hamza_BIF
Manager
«
Svar #29812:
07 Okt 2010, 11:26 »
Citat af: United-styrer 07 Okt 2010, 11:23
Jeg ville godt nok hade at se Jesper Nielsen som bestyrelsesformand i Brøndby. Vi ville gå fra det ene ekstrem, en stivnakket dinosaur, til det andet, en virkelighedsfjern fantast,
og jeg tror næsten, Kasi-Jesper ville være endnu være, end Per Bjerregaard har været de seneste år.
Er det ikke umuligt? tror næppe han ansætter sin søn som fucker vores spillertrup og økonomi op.
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
United-styrer
Gæst
«
Svar #29813:
07 Okt 2010, 11:36 »
Det med at fucke vores økonomi op, tror jeg han ville klare helt selv. Det er muligt, at han selv er holden, men det er ikke mit indtryk, at økonomisk ansvarlighed er det første, han tænker på. Hvis han har tænkt sig at eftergøre sit AG København-projekt, ville økonomien jo overophede fuldstændigt.
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
«
Svar #29814:
07 Okt 2010, 11:42 »
Citat af: United-styrer 07 Okt 2010, 11:23
Jeg ville godt nok hade at se Jesper Nielsen som bestyrelsesformand i Brøndby. Vi ville gå fra det ene ekstrem, en stivnakket dinosaur, til det andet, en virkelighedsfjern fantast, og jeg tror næsten, Kasi-Jesper ville være endnu være, end Per Bjerregaard har været de seneste år.
Helt enig med dig, han vil jo blot bruge løs, og på bunden når alt kommer til alt er de jo ens, han vil jo også bestemme alt.
N17
Manager
«
Svar #29815:
07 Okt 2010, 11:56 »
Det skulle da ellers løbe nogenlunde rundt i Rhein-Neckar Löwen i Tyskland, sådan som jeg har forstået det. Derfor tror jeg nu nok, at han vil holde et rimeligt økonomisk loft. Dog er vi også nødt til at investerer pt. hvis vi vil ud af den her krise. Jeg siger ikke, at Jesper Nielsen er løsningen på alt, men han er, som jeg ser det, pt. den eneste mulighed vi har. Jeg tror godt på, at han kan få det hele op og køre. Han vil jo netop have aktiviteter udenfor fodbolden til at styre indtjeningen. Det er vel strengt talt noget af det vi mangler. Vi lever alt for meget på, at fodbolden skal stå for det hele.
Jeg tror ikke, at han vil bruge løs. Jeg ved godt, at han i AG har hentet Hvidt, Boldsen, Lars J og Mikkel Hansen, men derudover har han vel egentlig ikke brugt så mange penge. Det er vel ikke anderledes end, når vi andre henter aflagte danske spillere hjem, her er det bare noget sværere, at slå igennem i fodbold end i håndbold, åbenbart! Det er vel kun Mikkel Hansen, som egentlig kan regnes som en stjerne der er hentet hjem, da alle de andre havde givet udtryk for, at de ønskede, at komme tilbage til DK?
TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
«
Svar #29816:
07 Okt 2010, 12:02 »
Citat af: John Spurs 07 Okt 2010, 11:56
Det skulle da ellers løbe nogenlunde rundt i Rhein-Neckar Löwen i Tyskland, sådan som jeg har forstået det. Derfor tror jeg nu nok, at han vil holde et rimeligt økonomisk loft. Dog er vi også nødt til at investerer pt. hvis vi vil ud af den her krise. Jeg siger ikke, at Jesper Nielsen er løsningen på alt, men han er, som jeg ser det, pt. den eneste mulighed vi har. Jeg tror godt på, at han kan få det hele op og køre. Han vil jo netop have aktiviteter udenfor fodbolden til at styre indtjeningen. Det er vel strengt talt noget af det vi mangler. Vi lever alt for meget på, at fodbolden skal stå for det hele.
Hvad sq indtjeningen ellers komme fra er jo prøvet med koncerter etc ? det ligger vi bare ikke godt placeret til så simpelt er det.
Bovski
Reserveholdsspiller
«
Svar #29817:
07 Okt 2010, 13:36 »
Er godt nok ikke brøndby fan men jeg må godt nok indrømme at ledelsen virker yderst desperat efter den seneste uge, og deres nu åbenlyse frieri til Kasi-Jesper er sikkert også meget fornuftigt på den korte sigt...
Dog bekymrer det mig lidt at det vel netop ville være at tage det ultimative skridt væk fra alt hvad brøndby står for som klub? men det er måske allerede startet ved "fyringen" af Per Nielsen og Tom K, dog kan de helt klart forsvares hvis de begge primært har været ansat pga deres status i klubben og ikke deres reelle kunnen. Jeg hører dog også til dem som mener man skulle have givet Tom det sidste stykke tid og ladet ham gå på pension i fred og ro...
Derudover tror jeg meget lidt på al Kasi-Jespers afstandtagen fra at kunne lave noget mens Per Bjerregård stadig er en del af klubben, manden er jo ikke dum og har set hvor meget fansene har vendt sig mod Bjerregård så han gør præcis det samme og får på den måde en masse støtte fra fansene i det han jo giver dem ret...
MEn det giver ham samtidig også en utrolig god forhandlings position og han står meget stærkere nu end han gjorde sidst han var en del af klubben som stor sponsor.
Jeg er næsten sikker på at vi vil se et mediespil frem og tilbage mellem klubben og Kasi-Jesper i den næste månedstid og hvis resultaterne på banen fortsætter og klubben ikke får fremlagt en overbevisende fremtidsplan vil Kasi-Jesper stå meget stærkt og vil formentlig kunne sætte sig på en betydende position i klubben stærkt bakket op af klubbens fans.
Jeg mener at Per Bjerregård så meget som jeg nu end ikke synes den mand de senere år har gjort et godt arbejde har ret i at Jesper skal køres ind i klubben over et års tid eller så noget hvor Per Bjerregård skal fungere som sparringspartner og rådgiver.
Manden har uden tvivl en masse kvaliteter og evner som kan hjælpe klubben men han har desværre set sig blind på tidligere tider og sine familiære pligter de seneste år.
Jeg er dog bestemt ikke sikker på at Kasi-Jesper vil være nogen Helgen der vil redde brøndby straks men han har ihvertfald nosser til at få gjort noget ved situationen i klubben og bringe brøndby i en position til at kæmpe med om mesterskabet om en 2-3 år
Goikoetxea
Gæst
«
Svar #29818:
07 Okt 2010, 14:00 »
Citat af: Bovski 07 Okt 2010, 13:36
Er godt nok ikke brøndby fan men jeg må godt nok indrømme at ledelsen virker yderst desperat efter den seneste uge, og deres nu åbenlyse frieri til Kasi-Jesper er sikkert også meget fornuftigt på den korte sigt...
Dog bekymrer det mig lidt at det vel netop ville være at tage det ultimative skridt væk fra alt hvad brøndby står for som klub? men det er måske allerede startet ved "fyringen" af Per Nielsen og Tom K, dog kan de helt klart forsvares hvis de begge primært har været ansat pga deres status i klubben og ikke deres reelle kunnen. Jeg hører dog også til dem som mener man skulle have givet Tom det sidste stykke tid og ladet ham gå på pension i fred og ro...
Derudover tror jeg meget lidt på al Kasi-Jespers afstandtagen fra at kunne lave noget mens Per Bjerregård stadig er en del af klubben, manden er jo ikke dum og har set hvor meget fansene har vendt sig mod Bjerregård så han gør præcis det samme og får på den måde en masse støtte fra fansene i det han jo giver dem ret...
MEn det giver ham samtidig også en utrolig god forhandlings position og han står meget stærkere nu end han gjorde sidst han var en del af klubben som stor sponsor.
Jeg er næsten sikker på at vi vil se et mediespil frem og tilbage mellem klubben og Kasi-Jesper i den næste månedstid og hvis resultaterne på banen fortsætter og klubben ikke får fremlagt en overbevisende fremtidsplan vil Kasi-Jesper stå meget stærkt og vil formentlig kunne sætte sig på en betydende position i klubben stærkt bakket op af klubbens fans.
Jeg mener at Per Bjerregård så meget som jeg nu end ikke synes den mand de senere år har gjort et godt arbejde har ret i at Jesper skal køres ind i klubben over et års tid eller så noget hvor Per Bjerregård skal fungere som sparringspartner og rådgiver.
Manden har uden tvivl en masse kvaliteter og evner som kan hjælpe klubben men han har desværre set sig blind på tidligere tider og sine familiære pligter de seneste år.
Jeg er dog bestemt ikke sikker på at Kasi-Jesper vil være nogen Helgen der vil redde brøndby straks men han har ihvertfald nosser til at få gjort noget ved situationen i klubben og bringe brøndby i en position til at kæmpe med om mesterskabet om en 2-3 år
Jeg tror nu heller ikke det er noget problem, hvis man "kun" bliver 2-3er i nogle år, så længe klubben og spillet går fremad
Bovski
Reserveholdsspiller
«
Svar #29819:
07 Okt 2010, 14:12 »
Citat af: Goikoetxea 07 Okt 2010, 14:00
Jeg tror nu heller ikke det er noget problem, hvis man "kun" bliver 2-3er i nogle år, så længe klubben og spillet går fremad
Det ser jeg bestemt heller ikke som et problem, dog har det været et problem i mine øjne i blandt andet denne sæson at spillerne og klubben melder ud at de er mesterskab kandidat og ligger en masse pres på dem selv...
Kan godt forstå at fansene er blevet skuffede ovenpå denne sæson fordi såvel spillere som ledelse på intet tidspunkt har været ydmyge hvilket har kostet dem flere store fiaskoer hvor de lovede sejre som mod sporting og lyngby etc.
Ambitioner er gode i mine øjne og brøndby skal da helt klart også gå efter at vinde alle kampe men de skal måske passe på med hvad de melder ud i pressen og prøve at være lidt ydmyge de har jo tydeligvis ikke håndteret presset særlgit godt i denne sæson..
Sider:
1
...
1986
1987
[
1988
]
1989
1990
...
2757
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »