home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  1 Bruger, 615 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1983 1984 [1985] 1986 1987 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4612155 gange)
26-sorensen-10
Reserveholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #29760: 04 Okt 2010, 22:22 »

Altid FCK
Manager

« Svar #29761: 04 Okt 2010, 22:23 »

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

26-sorensen-10
Reserveholdsspiller

« Svar #29762: 04 Okt 2010, 22:24 »

heeheh ja:d troede lige jeg ville være en af de "seje" personere hvis nu jeg fandt det før jer andre:D

Altid FCK
Manager

« Svar #29763: 04 Okt 2010, 22:27 »

heeheh ja:d troede lige jeg ville være en af de "seje" personere hvis nu jeg fandt det før jer andre:D

Postede det også kun fordi jeg keder mig utrolig meget... Og fordi jeg satser på, at blive månedens bruger Grin

Zone 43
Manager

« Svar #29764: 04 Okt 2010, 22:29 »

"Bestyrelsesmedlemme rne ryger ud af vinduerne."
Doktoren skal man sgu ikke fucke med. Grin

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

26-sorensen-10
Reserveholdsspiller

« Svar #29765: 04 Okt 2010, 22:34 »

de er igang med at lægge arm det er sårn de laver deres magt kamp:D men ingen af dem kan få hinanden ned . det er derfor det tager så lang tid:D

Altid FCK
Manager

« Svar #29766: 04 Okt 2010, 22:34 »

"Bestyrelsesmedlemme rne ryger ud af vinduerne."
Doktoren skal man sgu ikke fucke med. Grin

Tænkte præcis det samme da jeg læste det... Men mener hotellet har rygeforbud, så i skal nok punge ud for endnu en bøde Opstemt

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #29767: 04 Okt 2010, 23:02 »

Er det kun mig der synes det er totalt til grin at de ikke vil sige noget efter mødet? Har de ikke selv sagt at de ville lave en ny strategi på mødet? De klager over at os fans brokker sig over noget vi ikke ved noget om, men så fortæl os da for helvede noget!

N17
Manager

« Svar #29768: 04 Okt 2010, 23:06 »

Jeg forstår udemærket, at de ikke vil melde noget ud her sent på aftenen. Det er da klart, at de først melder det ud i morgen - eller i løbet af ugen. Efter min mening!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #29769: 04 Okt 2010, 23:08 »

Er det kun mig der synes det er totalt til grin at de ikke vil sige noget efter mødet? Har de ikke selv sagt at de ville lave en ny strategi på mødet? De klager over at os fans brokker sig over noget vi ikke ved noget om, men så fortæl os da for helvede noget!

Det jo fair nok de lige får lidt fred ...

Men hvis det var gået godt ville Per jo nok have haft smilet fremme .. han ligner en færdig mand ...

Vi skal alle være her.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #29770: 04 Okt 2010, 23:09 »

Per B. lignede en færdig mand.

Zone 43
Manager

« Svar #29771: 04 Okt 2010, 23:11 »

Der kommer sikkert en del i morgendagens medier omkring mødet, planerne osv.

"Der er hverken i bestyrelse eller i direktionen planer om at Anders Bjerregaard skal genansættes i Brøndby. Tydeligere kan det vel ikke siges"
- Doktoren.
Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

søgaard
Gæst

« Svar #29772: 04 Okt 2010, 23:13 »

De prøvede jo netop at undgå at komme i mediernes søgelys ved at flytte mødet og derved forhåbentlig kunne undgå at skulle komme med forklaring om hvad der er sket på mødet. Hvor tit har du hørt hvad der er sket til et bestyrelsesmøde i Brøndby førhen? Jeg har aldrig hørt noget om det! Så tvivler sgu på, at I direkte får emnerne at vide, som er blevet diskuteret. De vil jo især ikke snakke om det, når de lige er kommet ud fra et møde. Hvis I fans/medierne skal have noget at vide, så skal der sikkert komme en pressemeddelelse eller et interview, hvor I får de nødvendige oplysninger om det, som de vil sige.

Det kan godt være, at bestyrelsen er et galehus, men medierne har da i den grad også fået fansene kørt op, så de også er et galehus! Folk kører jo alting op til et niveau, hvor det er fuldstændig vanvittigt. Jeg kunne da meget nemt tænke, at nogen af de opsigelser, som har været gennem den seneste tid har været pga. den store medieovervågenhed, hvor presset på de højere poster i Brøndby simpelthen har været for stort til at folk har ville have med det at gøre. Når en mand siger op eller bliver fyret, så skal hans arbejde jo blive overtaget af andre, men når presset i forvejen er for stort på dem, så bliver det jo også uoverskueligt for dem, så der er jo kommet en lavineeffekt i Brøndby og det er altså garanteret svært at finde personer, som er villige til at overtage poster, hvor de kommer til at sidde i et meget varmt sæde.

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #29773: 04 Okt 2010, 23:36 »

Det gennemgående problem i BIF er at alle vil profillere sig for vildt..
Fans'ne mener de er større end klubben og Per B mener han er større end klubben.. Det er et af de største problemer i BIF.. Spillerne har travlt med at åbne munden i medierne istedet for at lade benene tale på banen .. Scouting systemet er ikke eksisterende og har ikke været det siden Michael Laudrup forlod den synkende skude .. Han kom da ud i god tid heldigvis for ham..
Der er så mange ting man ku hive fat i .. Men det største problem er at det er en flok amatører der sidder og leder en professionel virksomhed i Danmark og det kommer aldrig til at gå godt.. Hvis alle bestyrelser og ledelser var ligesom den i BIF så ville vi ikke ha et eneste multinationalt selskab i verdenen .. Amatører og forskellige interesser er det der har ødelagt BIF ..
Både fans'ne og Per B skal fatte at INTET er større end selve klubben men det er der ingen parter der forstår ..
« Seneste Redigering: 04 Okt 2010, 23:40 af DimitarBerbatov » Logged

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #29774: 04 Okt 2010, 23:41 »

Det er nok bare mig der har været utålmodig for selvfølgelig kommer de ud med noget i løbet af de næste par dage, men det er jeg jo blevet fordi vi stort set ikke får noget at vide fra Brøndby selv... Alt kommer fra medierne, og jeg siger da ikke at alt hvad medierne siger er rigtigt, men når man hører at folk siger op og bliver fyret på stribe, tænker man da sit... og JA det har da garanteret også noget at gøre med presset der hører med til et job i Brøndby, men jeg tror ikke udelukkende det er pres udefra der er grunden til at det er kørt af sporet...

Jeg vil ikke sige at fansene er et galehus, men vi er jo bare enormt frustrerede over at det sportslige i øjeblikket er så ringe og at det også sejler i bestyrelsen. Det er vel meget naturligt?

Jeg glæder mig meget til at høre mere i morgen...

Sider: 1 ... 1983 1984 [1985] 1986 1987 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010