home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
12 Maj 2025, 10:08 g00n Blogs Minimalistic 2020
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 591 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1959 1960 [1961] 1962 1963 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4593515 gange)
Erzael
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #29400: 22 Sep 2010, 20:49 »

Hver gang der er kommet en ny træner til i Brøndby, og det går skidt, så bliver der straks sagt "Der skal snart ske noget nyt" - hvor længe kan man holde den kørende?

Den med at de løntunge spillere ikke var i startelleveren i dag er sku ikke noget i kan brokke jer over. Alle Superliga holdene starter med reservespillere på banen, og alle de andre hold vinder deres kampe. Så at Farnerud ikke har været på banen idag kan i ikke brokke jer over IMO.

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #29401: 22 Sep 2010, 20:51 »

farnerud var på banen selvom det ikke så sådan ud Opstemt

Zone 43
Manager

« Svar #29402: 22 Sep 2010, 20:52 »

It's funny because it's true.

Efter kampen i dag må det da være på tide, at slå en streg i sandet, sende Doktoren på pension og afløse ham med Kasi, hellere i dag end i morgen. Så kan Jens Ørgaard derefter passende sende mere eller mindre hele holdet til Langbortistan, bygge et nyt hold op omkring Wass, Jatta, Mike (hvis han snart opper sig), Stryger, Krohn-Delhi og Bernburg..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #29403: 22 Sep 2010, 20:54 »

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Fernando
Gæst

« Svar #29404: 22 Sep 2010, 20:55 »

Ja men jeg håber at vi får sendt både Farnerud, Magic og Gisla på porten til Januar! og gad nu godt se Jens Ørgaard i Brøndby, så hurtigt som muligt tak! Smiley

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #29405: 22 Sep 2010, 20:57 »

It's funny because it's true.

Efter kampen i dag må det da være på tide, at slå en streg i sandet, sende Doktoren på pension og afløse ham med Kasi, hellere i dag end i morgen. Så kan Jens Ørgaard derefter passende sende mere eller mindre hele holdet til Langbortistan, bygge et nyt hold op omkring Wass, Jatta, Mike (hvis han snart opper sig), Stryger, Krohn-Delhi og Bernburg..

Bernburg!?  Shockeret

Ja men jeg håber at vi får sendt både Farnerud, Magic og Gisla på porten til Januar! og gad nu godt se Jens Ørgaard i Brøndby, så hurtigt som muligt tak! Smiley

Ja, det ville sgu være dejligt! Thumbs Up

Aldrig alene!

Fernando
Gæst

« Svar #29406: 22 Sep 2010, 21:02 »

Gad nu godt se mere til klubbens egne talenter som Stenderup - gad nu godt se ham inde en gang imellem... startede han inde idag?

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #29407: 22 Sep 2010, 21:03 »

Hver gang der er kommet en ny træner til i Brøndby, og det går skidt, så bliver der straks sagt "Der skal snart ske noget nyt" - hvor længe kan man holde den kørende?

Den med at de løntunge spillere ikke var i startelleveren i dag er sku ikke noget i kan brokke jer over. Alle Superliga holdene starter med reservespillere på banen, og alle de andre hold vinder deres kampe. Så at Farnerud ikke har været på banen idag kan i ikke brokke jer over IMO.

Henrik Jensen syntes jeg heller ikke skal nogle steder, det havde intet at gøre med træneren.
Det her var udelukkende spillernes skyld.

Den her kamp fortæller alt!

Hamza_BIF
Manager

« Svar #29408: 22 Sep 2010, 21:03 »

Beskriver min dag ...Eller noget

HJ udtaler at spillerne skal skamme sig og kigge sig selv i spejlet. Det er på ingen måder nok. Som sagt så forventer jeg i aller højeste grad at spillerne offentlig går ud og undskylder! Sådan en amatør-flok har ikke fortjent nordens bedste fans!

Hamza_BIF
Manager

« Svar #29409: 22 Sep 2010, 21:07 »

http://brondby.com/article.asp?aid=64224&id=145

"Nu aflyser vi fridagen imorgen, og så er der flere spillere, der vist skal kigge indad og vurdere, om det de leverer er godt nok, runder Henrik Jensen af." Sådan. Så træk lønnen også!

Zone 43
Manager

« Svar #29410: 22 Sep 2010, 21:11 »

Bernburg!?  Shockeret

Forudsat han kan holde sig skadesfri over en længere periode. Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

TroelsJ
Førsteholdsspiller

« Svar #29411: 22 Sep 2010, 21:13 »

Brøndby er vildt gode  Shockeret

Chelsea;

Hate United - Love Glazer!

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #29412: 22 Sep 2010, 21:16 »

At aflyse deres fridag er da ikke straf nok for det her... Havde det stået til mig så ::

Havde jeg sat stole op langs væggen på direktionsgangen ude foran mit kontor.
Spillerne skulle sidde der og vente og måtte ikke tale med hinanden.
ALLE skulle ind til en samtale ALENE og forklare mig hvad der skete og hvorfor han skal spille i Brøndby IF
Derefter ville spillerene få en bøde som først og fremmest skulle dække de fans der havde taget turen til varde dækket, her taler jeg om alt. Tog billet, billet over broen, benzil, billet til stadion, evt. mad og drikke.

Kan spilleren ikke agumentere hvorfor han skal satses på i Brøndby IF og hvad der skete mod Varde, ville han blive sat til salg uanset navn og status.

Fernando
Gæst

« Svar #29413: 22 Sep 2010, 21:17 »

Brøndby er vildt gode  Shockeret

Det må sgu være ironi, men anyway hvad snakker du om!? Tunge

Hamza_BIF
Manager

« Svar #29414: 22 Sep 2010, 21:19 »

At aflyse deres fridag er da ikke straf nok for det her... Havde det stået til mig så ::

Havde jeg sat stole op langs væggen på direktionsgangen ude foran mit kontor.
Spillerne skulle sidde der og vente og måtte ikke tale med hinanden.
ALLE skulle ind til en samtale ALENE og forklare mig hvad der skete og hvorfor han skal spille i Brøndby IF
Derefter ville spillerene få en bøde som først og fremmest skulle dække de fans der havde taget turen til varde dækket, her taler jeg om alt. Tog billet, billet over broen, benzil, billet til stadion, evt. mad og drikke.

Kan spilleren ikke agumentere hvorfor han skal satses på i Brøndby IF og hvad der skete mod Varde, ville han blive sat til salg uanset navn og status.

Haha.. TMazz som Sportsdirektør!

Men hey. Keep ya head up, boys! Én gang Brøndby, ALTID Brøndby!

Sider: 1 ... 1959 1960 [1961] 1962 1963 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010