|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
Det der var jo EN SKANDALE !! Hold da kæft godt nok spiller I ikke godt men havde ikke ligefrem forventet at Varde ville rive jer rundt :O
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Kan desværre ikke møde op da jeg skal i skole.. men håber at så mange som muligt støtter op. Men husk! ikke noget personligt om spillerne! Altså i må gerne synge "spillerne får alt for meget i løn" eller noget i den stil men ikke "så gå dog hjem til din luder" eller noget andet personligt om nogen 
|
|
|
|
|
|
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
|
|
|
|
|
xxbikbokxx
|
|
I Afstemningen, synes jeg der skal være en mulighed for at stemme "hele holdet". 
|
|
|
|
|
|
Hala Madrid!
|
|
|
|
|
TMazz
|
|
Håber også folk vil deltage.... normalt er jeg ikke tilhænger af sådannoget men den her gang er jeg 100% med! Det her var fandme for dårligt.
Så ALLE MAND AFSTED PÅ FREDAG
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Fernando: Gislason og Madsen var ikke med i truppen. Hvorfor så du ikke kampen? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wonder Jones
|
|
Kan desværre ikke møde op da jeg skal i skole.. men håber at så mange som muligt støtter op. Men husk! ikke noget personligt om spillerne! Altså i må gerne synge "spillerne får alt for meget i løn" eller noget i den stil men ikke "så gå dog hjem til din luder" eller noget andet personligt om nogen  Ligesom der heller ikke skal ske nogle voldelige optøjer, selvfølgelig...
|
|
|
|
|
|
Brøndby fan til jeg dør! Haha! Det dér, det er nice 
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Det er vel mere eller mindre en selvfølge.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
Fernando: Gislason og Madsen var ikke med i truppen. Hvorfor så du ikke kampen?  Rigtigt nok, men ned i løn skal de. :-)
|
|
|
|
|
|
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Det skal de ja!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Fernando: Gislason og Madsen var ikke med i truppen. Hvorfor så du ikke kampen?  nejnej, men de skal ud af klubben agligevel! og var til fodbold-træning  ..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TMazz
|
|
Exit fra Europa League Exit fra Pokalturneringen Exit fra Guld-drømmene
Suk... Hvad skal det blive til : /
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Der må altså ske noget dratisk i Brøndby nu! vi kan jo ike blive ved med det her - Altså Aldrig komme videre til gruppespillet i Europa, og så vores årlige indkøbspolitik! og vores spillere som f.eks Alexander Farnerud som får 450.000 kroner i løn og ikke engang er i start elleveren og som nok er Superligaens spiller der for mest i løn! :O
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TMazz
|
|
Ja der skal ske noget, men hvad skal der ske? Vi er tvunget til at spille med de her tabere indtil mindst januar.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|