Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 10:26:46
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23454
1 Bruger, 1065 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
concordemayfai...
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Brøndby IF tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
1941
1942
[
1943
]
1944
1945
...
2757
Forfatter
Emne: Brøndby IF tråden (Læst 4216297 gange)
DeBuur
Manager
Sv: Brøndby IF tråden
«
Svar #29130:
02 Sep 2010, 16:24 »
Helt enig.... Brøndby har ikke været dygtige nok til at købe spllere... det har virket som om at bare spilleren var svensk og kunne lide snus så vr alt som det skulle være... virkeligheden er nu at vi står med nogle dyre spillere som ikke kan sælges og som ingen klubber kan give den løn som de får i Brøndby.
YNWA
Zone 43
Manager
«
Svar #29131:
02 Sep 2010, 17:12 »
Citat af: DeBuur 02 Sep 2010, 09:29
Finans krisen har så også ramt Brøndby.... jeg syntes det er ansvartligt at klubben ikke henter flere middelmådige spillere til klubben... der er jo masser af udviklings spillere i klubben så det er vigtigt at klubben kun køber nogle spillere der kan forstærke holdet med det samme.
Med de røde tal i mente, er det ganske fint, at man smider flere penge rundt end som det er set i den lyseblå del af Manchester.
Problemet er bare, at det er de unge spillere, som skal løfte hele holdet, og som Bjarne Jensen sagde op til returkampen mod Sporting, så kan man ikke satse på dette, for de er stadig unge, og vil have deres udfald ind i mellem. Og når de gamle, rutinerede står og klør sig i røven, og griner hele vejen ned til banken, så er den gal. Nok er det ikke FM, men det burde være muligt eksempelvis, at sælge to mand, og erstatte dem med to mand.
Citat af: United-styrer 02 Sep 2010, 11:59
Jeg er ikke i tvivl om, at klubben gerne har villet forstærke truppen, men som Henrik Jensen siger har der bare ikke været nogen oplagte emner.
Sludder for en sladder. Vilfort sagde op mod sidste sæsons afslutning, at man havde en liste på 37 mand, plus-minus en håndfuld siden da.
Det er muligt, at Rasmus Lindgren og Djiby Fall, som har været nævnt, er blandt de dyre drenge, de snakker om, og fair nok, de på den baggrund ikke hentes til. Men spillere som Mikkel Thygesen og Jakob Poulsen, burde være mulige, at slå klørerne i.
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
Lausus
Reserveholdsspiller
«
Svar #29132:
02 Sep 2010, 17:36 »
Det er naturligvis rigtigt at man skal sælge før man kan købe, men vi har jo netop også solgt spillere. Og jeg tror da bestemt at Holmen og Jon trak en rimelig god løn, så derfor burde de skabe plads i budgettet. Nu siger Henrik Jensen jo også at en spiller som Stryger måske ikke ville være blomstret så meget op hvis vi havde hentet en direkte erstatning for Holmen, og på den måde siger han vel næsten også at pengene var der til en erstatning hvis man ville.
Jeg fatter ikke hvordan de kan lade vær med at hente en forsvarsspiller når vi har lukket så mange mål ind både i sidste sæson og som vi er begyndt på igen. Jeg er fandme skuffet.
Naturligvis er det meget fornuftigt at gennemføre et generationsskifte ved at få de nye talenter op fra vores egen ungdom, men så skal man sku da ikk melde ud at man vil være topklub. For helved hvor er de dårlige til at tale med pressen!
Som en anden bruger herinde også har sagt virker det som om vores scouts kun er i norden, og da de så en enkelt gang var i brasilien og fandt en tilgængelig spiller hentede de den første, som ikke er i nærheden af at være en forstærkning!
Det eneste positive jeg ser lige nu er at Stryger er super nice at få ind i truppen og wass har vist gode takter. Samtidig er Bernburg på vej tilbage og ÅH hvor jeg håber han kommer op i niveau for hvor ville det dog være dejligt at se en kvalitetsangriber i en gul trøje
Zone 43
Manager
«
Svar #29133:
02 Sep 2010, 17:57 »
Citat af: Lausus 02 Sep 2010, 17:36
For helved hvor er de dårlige til at tale med pressen!
Det er ikke engang løgn. Især PER er direkte pinlig, at hører, eller læse er nok mere korrekt, på.
Alene dette eksempel siger det hele.
9/7-10: "Det ville være rart at kunne tale med om guldet, men det er nok lige optimistisk nok. Det må vi se i øjenene". (tipsbladet)
11/7-10: "Ambitionen er at spille med om guld, det er det i hver eneste sæson, så det er det vi går efter" - Per B. (TV2)
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
verdenskrig
Manager
«
Svar #29134:
03 Sep 2010, 19:28 »
Citat af: PrinceAshti 02 Sep 2010, 14:42
OB så har de bare Kim Brink der er HELT FANTASTISK til at finde nogle scoops rundt omkring for ingen penge .. Det er jo ikke fordi OB ligger og pumper 2-cifrede million beløb afsted fx ;-)
Men det er jo netop det centrale problem..
Problemet for Brøndby er ikke blot penge men også som jeg ser det en ekstrem mangel på scouting netværk.. Det virker simpelthen ikke som om vores ledelse har den fjerneste anelse om hva der rører sig ude i verden.. Jeg har den holdning at hvis en klub som OB der ikke har vundet et mesterskab siden kongen var knægt, kan hente nogle af de navne de har til ingen penge, så kan vi også..
Men det drejer sig om at vi ikke har styr på de markeder hvor den slags spillere befinder sig, og jeg synes faktisk vores scouting netværk har sejlet lige siden Laudrup stjal Erik Larsen fra os, og AB kom ind og fik posten som sportsdirektør..
Og fordi vi ikke har en skid styr på vores netværk så har vi valgt at købe spillere som Gislason, Farnerud og Jan K efter navn og ikke gavn.. Jeg er af den overbevisning at ingen af dem passer til BIF.. Jan K er for elendig på egen hånd og mangler generelt basale tekniske færdigheder og blik for spillet, Farnerud har mentalitet som en juniorspiller, og Gislason er bare generelt for langsom i tanke og handling.. Men de blev øjensynligt købt efter at de havde et navn, og fordi man var desperat efter at få dem så gav man dem en løn som gør at vi nu 2 år efter ikke kan komme af med dem da de ikke har slået til..
Der bliver konstant snakket om at markedet er svært, der er finanskrise, spillerne er dyre, osv osv.. Men det gør det heller ikke nemmere at man ikke evner at finde de billige kvalitetskøb som OB har været så gode til at handle, da man ganske enkelt ikke ejer skyggen af et scouting netværk.. Det skinder så tydeligt igennem og det er vores største problem pt!
Intet netværk - Ingen succes
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
Zone 43
Manager
«
Svar #29135:
05 Sep 2010, 20:08 »
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/broendby-er-de-stoerste-bisser
Fantatisk. Så kan vi slippe for flere latterlige, og ligegyldige, diskussioner, som det var tilfældet mod sæsonafslutningen, om der ikke skulle råbes 'Kent raus', fyres nogen lys af osv. Næh, mere vildskab på banen og tribunen!
- Daniel Agger.
Hamza_BIF
Manager
«
Svar #29136:
08 Sep 2010, 16:17 »
http://brondby.com/article.asp?aid=64049&id=145
Fuck nu af, DBU! Pyrotechnik ist kein verbrechen!!!
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
patrick J
Manager
«
Svar #29137:
08 Sep 2010, 16:30 »
Fuck nu af DBU! Fucking latterligt...
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
absalonsen
Gæst
«
Svar #29138:
08 Sep 2010, 17:06 »
Det er vel det, der sker, når man gentagende gange overtræder reglerne...
«
Seneste Redigering: 08 Sep 2010, 17:11 af absalonsen
»
søgaard
Gæst
«
Svar #29139:
08 Sep 2010, 18:14 »
Sørgeligt at DBU skal have forholdvis stramme regler før fansene/klubben forstår alvoren. Romerlys og hvad I ellers har fyret af i de nævnte kampe i linket er ulovlige på da danske stadions og det er da mere eller mindre utroligt, hvis I endnu ikke har opdaget at det får konsekvenser for klubben, når I fans overtræder reglerne.
Man må da håbe at I kan finde ud af at lave stemningen indenfor lovens rammer. Ellers kan det blive dyr fornøjelse, hvis I forsætter tempoet, som I har lagt fra start med. Allerede en advarsel og yderligere to kampe unde behandling. Dvs. at I kan risikere at allerede have udfyldt de standardbøder, som DBU har sat.
Men hvis I gerne vil have klubben får bøder og de enkelte fans bliver bortvist fra diverse stadions, så skal I da være velkommen, men det er næppe vejen til et bedre Brøndby at få bøder til klubben og generelt sætte klubben i et dårligt lys.
Ariana Grande
Manager
«
Svar #29140:
08 Sep 2010, 18:54 »
Citat af: Søgaard 08 Sep 2010, 18:14
Sørgeligt at DBU skal have forholdvis stramme regler før fansene/klubben forstår alvoren. Romerlys og hvad I ellers har fyret af i de nævnte kampe i linket er ulovlige på da danske stadions og det er da mere eller mindre utroligt, hvis I endnu ikke har opdaget at det får konsekvenser for klubben, når I fans overtræder reglerne.
Man må da håbe at I kan finde ud af at lave stemningen indenfor lovens rammer. Ellers kan det blive dyr fornøjelse, hvis I forsætter tempoet, som I har lagt fra start med. Allerede en advarsel og yderligere to kampe unde behandling. Dvs. at I kan risikere at allerede have udfyldt de standardbøder, som DBU har sat.
Men hvis I gerne vil have klubben får bøder og de enkelte fans bliver bortvist fra diverse stadions, så skal I da være velkommen, men det er næppe vejen til et bedre Brøndby at få bøder til klubben og generelt sætte klubben i et dårligt lys.
Spot on...
blomvikings
Manager
«
Svar #29141:
08 Sep 2010, 19:19 »
Hold kæft hvor er i hellige at høre på !!
Det er da til grin at klubben får bøder for romerlys og andet gøjl på tribunen, så længe det ikke ryger på banen. Synes fankulturen i Danmark bliver ødelagt af at DBU vil have at folk står med klap-hatte og en stor kakao og hygger sig på tribunerne !!
Luk nu øjnene op for at det er romerlys og røg der skaber den vilde stemning hos DK's bedste fans !!
Stand Free !
søgaard
Gæst
«
Svar #29142:
08 Sep 2010, 19:34 »
Citat af: blomvikings 08 Sep 2010, 19:19
Det er da til grin at klubben får bøder for romerlys og andet gøjl på tribunen, så længe det ikke ryger på banen. Synes fankulturen i Danmark bliver ødelagt af at DBU vil have at folk står med klap-hatte og en stor kakao og hygger sig på tribunerne !!
Luk nu øjnene op for at det er romerlys og røg der skaber den vilde stemning hos DK's bedste fans !!
Stand Free !
Jeg er hellig, da jeg sagtens kan more mig på et stadion med en fadbamse i hånden og ikke behøves alt muligt fyrværkeri for at opnå spænding.
Hvis vi tager et sted som England, hvor man generelt har en af de bedste fankulturer. Der ser man ikke romerlys og alt muligt andet gøgl. Der skaber man stemningen vha. sang og behøves ikke alle mulige hjælpemidler for at skabe stemningen. Men I vil hellere sammenlignes med Besiktas end Liverpool. Sporting kampen var jo som sådan et godt eksempel på at I sagtens kan klare jer uden det gøgl. Jeg synes omvendt det er en falliterklæring, hvis du mener at I kun skaber stemningen ved at affyre romerlys.
DBU følger vel bare de mere internationale regler på området. Hvis I f.eks. lavede det samme nummer i Europa, som ved Lyngbykampen, så havde I formentlig fået en væsentlig større bøde. Så DBU's tiltag med færre advarsel og større konsekvenser for klubberne og fansene gør jo bare, at I bliver nødt til at tænke over jeres opførsel og ikke bare kan opføre jer som idioter, når I spiller på udebane. Når I overtræder reglerne, så vanker der en straf og det er uanset om man er enig i reglerne eller ej. Det er ikke anderledes end i resten af samfundet.
Altid FCK
Manager
«
Svar #29143:
08 Sep 2010, 19:38 »
Citat af: blomvikings 08 Sep 2010, 19:19
Stand Free !
Nu fik det jo også kampen afbrudt i Aalborg, mens kampen mod FCM hjemme måtte udsættes fem minutter. Ikke at jeg ikke synes at det er fedt at der er god stemning, men dette er bare eksempler på at fansene har haft indflydelse på det.
Men jeg synes også de andre at det er lidt til grin, at der skal så skrappe regler til før man forstår det. Vi kan altid diskutere om det skal være slut med romerlys, men hvis det ikke er tilladt, bliver DBU jo nødt til at skride ind. Man får jo også en bøde hvis man kører for stærkt, selvom der ikke er nogen biler i nærheden af en, for regler er regler.
Nu bliver jeg muligvis slagtet fordi jeg er FCK fan, men om det var Brøndbys eller HB Køges fans er ligemeget, det er min generelle mening.
Citat af: Hamza_BIF 20 Jan 2011, 17:02
Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?
blomvikings
Manager
«
Svar #29144:
08 Sep 2010, 19:56 »
Citat af: Søgaard 08 Sep 2010, 19:34
Jeg er hellig, da jeg sagtens kan more mig på et stadion med en fadbamse i hånden og ikke behøves alt muligt fyrværkeri for at opnå spænding.
Hvis vi tager et sted som England, hvor man generelt har en af de bedste fankulturer. Der ser man ikke romerlys og alt muligt andet gøgl. Der skaber man stemningen vha. sang og behøves ikke alle mulige hjælpemidler for at skabe stemningen. Men I vil hellere sammenlignes med Besiktas end Liverpool. Sporting kampen var jo som sådan et godt eksempel på at I sagtens kan klare jer uden det gøgl. Jeg synes omvendt det er en falliterklæring, hvis du mener at I kun skaber stemningen ved at affyre romerlys.
DBU følger vel bare de mere internationale regler på området. Hvis I f.eks. lavede det samme nummer i Europa, som ved Lyngbykampen, så havde I formentlig fået en væsentlig større bøde. Så DBU's tiltag med færre advarsel og større konsekvenser for klubberne og fansene gør jo bare, at I bliver nødt til at tænke over jeres opførsel og ikke bare kan opføre jer som idioter, når I spiller på udebane. Når I overtræder reglerne, så vanker der en straf og det er uanset om man er enig i reglerne eller ej. Det er ikke anderledes end i resten af samfundet.
Det har ikke noget at gøre med at vi ikke kan opnå spænding uden romerlys, jeg siger bare det giver et ekstra kick. Og ja, England er England, de kan ikke sammenlignes med nogen andre, hvis bare vi havde tilstrækkeligt med fans der gad åbne munden til en fodbold kamp, så ku vi nærme os, men ikke engang hele faxe tribunen synger, hvilket er hel til grin. (en lille sviner til dem der vælger at stille sig på faxe uden at synge)
Men se bare på franske og italienske fans? De laver tifoer, hvor de involverer meget mere pyro-teknik end der nogensinde er set i DK. Og de skaber en fantastisk stemning. Man behøver ikke altid sammenligne med andre lande, alle lande har forskellig mentalitet.
Og jo Sporting kampen var en hel fantastisk oplevelse, stemningen gik op i en højere enhed. Og SAMTLIGE på stadion var med hele vejen igennem. Men det kan man jo ikke forlange til en ligakamp mod Horsens eller pokal-kamp mod Skive!
Sider:
1
...
1941
1942
[
1943
]
1944
1945
...
2757
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »